1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

Lekker dan :confused:, alweer zo'n typische "bungie" fout. Hoe kan je nu zo'n fout maken :confused:. Heel veel gasten die ik ken hebben expres hun account vern**kt omdat ze dachten dat de stats waren gereset, komt hun level opeens terug. Van level 20 naar 16 in 1 dag |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2005
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan ook geen berichten sturen en/of luisteren :mad:

3. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie had al van te voren aangegeven dat de stats iniedergeval over 2 weken werden gereset dus zoveel maakt het ook weer niet uit...

4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Okej de stats worden dus wel echt gereset ?

5. Destroy

Destroy Guest

Ja maar pas over een weekje of 2 _O_

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, dacht echt dat ze ge-reset waren :'-(

7. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook! Gdvr! |:- @#$%#^%$^&&%#$(*&&7!! |:-

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het allemaal weer. Alle mijn levels zijn zelfs terug.

Wat vind iedereen eigenlijk van de aanpassingen? Ik heb het idee dat ik nu minder makkelijk van een smg + plasma rifle win met een battle rifle dan voor de update. Als dit echt zo is vind ik het jammer omdat ik vind dat je voor de battle rifle toch meer skill nodig hebt (misschien heb ik die dan gewoon te weinig 8) ) Dat de granaten sterker zijn geworden is wel handig, maar het wordt ook een beetje lucky hiermee. Gooi maar een paar granaten, er rent altijd wel iemand op in kleine ruimtes.
    In grotere bieden vind ik de aanpassing erg fijn. Een goed gegooide granaat geeft je meer kans als je net spawnt met alleen een smg in je hand. Ik vind de aanpassingen in ieder geval een vooruitgang.

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Aanpassingen zijn echt goed! Nu kan ik teminste weer GOED halo 2en. De Smg is nu echt wel te chill voor close combat.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja man, eerst ff granaatje gooien, en dan wat SMG kogels door zijn hoofd jagen 8)

11. DonScorpion

DonScorpion Guest

Heerlijk, het lijkt halo 1 wel weer :D

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Echt bagger ik heb nog nooit zo vaak het zwaard zo makelijk neergeslagen :{

13. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist ideaal, het superwapen is een beetje verdwenen. De kansen zijn echt beter verdeelt nu. Ik zie het zo veel liever dan die gasten die constant het zwaard vast hebben en daarna gaan patsen met hun kills. Afstraffen die mensen }:]
    Het is inderdaad weer een beetje het Halo 1 idee _O_

14. DonScorpion

DonScorpion Guest

Je kan nu ook eerder met het zwaard naar de tegenstander 'vliegen' en die banshee gaat echt heel snel neer :)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook werkelijk waar nooit goed lijkt het wel.... |:-

16. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het een bug is of misschien gewoon lag maar dit heb ik wel vaker gehad terwijl ik eerst nooit lagde.

Maar als we bijvoorbeeld zanzibar CTF spelen met 16 man. Dan word je voor het eerst gespawnt en zie ik nog geen voertuigen staan. Pas na een paar seconde zie ik dat de ghosts en de warthog gespawnt worden.
    Vervolgens loop ik het trappetje op en zie dat daar geen wapens liggen (plasma rifle, battle, sniper etc.) Deze worden ook als ik er bijna ben gespawnt achter elkaar.
    Ik weet niet of hier meer live gamers last van hebben?

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan gebeuren, wanneer de host niet zo'n goede verbinding heeft

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft ook gewaarschuwd dat na de update de verbindingen niet meteen optimaal zijn. De gegevens worden anders op de xbox gezet waardoor de xbox even moet zoeken naar de snelste manier van werken. Vraag me niet naar de details, maar het was in ieder geval bekend.
    Het viel me gister ook op. Op coagulation speelden we wraith ctf. Zodra deze spawnen vallen ze een stuk uit de lucht, tollen op hun neus en staan daarna pas goed op de grond. Slordig programeren?

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de update zeker wel chill. Het is veel beter verdeeld. Dat kut zwaard is niet meer zo 'owned' en de SMG+SMG combo is veel beter. Granaten zijn al helemaal relaxed, kan veel beter spelen nu _O_

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is te merken, ernstig weel lag :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina