1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah gisteravond had ik ook super LAg.

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond halo2 prima voor die update hoor, nu ook nog is alleen beetje wennen maar vroeger vond ik het echt super vet als ik zwaard neersloeg en nu lukte het 5x op 1 avond als het niet meer is. Begrijp me niet verkeerd halo2 is nog steeds vet :)

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die update echt super. omdat er nu meer balans is tussen de wapens.
    en die melee attack is ook super geworden nu.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is cool dat je nu dus eigenlijk meer kills op je naam kan schrijven zonder, dan met zwaard :+

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog wel zwaar wennen. Ik ren nu af en toe een gevecht in omdat ik denk te winnen, maar dan vergeet ik even de nieuwe balance...

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind dat het nu te makkelijk is geworden om iemand dood te slaan. Voor de rest vind ik die update wel oke.

7. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    opzig is de update wel oke tog? alleen tis wel super wennen!!! ik ownde gister als volgt: op iemand afrenne, 1 x slaan, 1 schot met BR whaha
    had gister ook paar keer last van laggy maar dat zal binnekort ook wel over zijn.
    maar wanneer worden de stats nou gereset? want er staan nu ook vrienden in mijn vriendenlijst die zijn opeens lvl 1...

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Melee vind ik een beetje nep worden. Met een wapen moet je vaak schieten en als je goed slaat lijkt het als of er geen schild is. Ben nu al een paar keer bij CTF dood geslagen met de vlag omdat ik dacht dat ik het wel zou halen. Nu is 1 slag met de slag meteen dood :mad:

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister ook een mooie. was op burial mounds. we speelde team slayer. ik had een ghost geboard. kwam er een gast van hun team die wou mij boarden. op dat moment wou ik net iemand splatteren. dus hij zit op de ghost ik vlieg eruit en net op dat moment splatterd de ghost een van hun team. dus werd dat een betray. haha ik vond hem wel geinig.

10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleh :)

Gisteren een teamslayer op Collosus. We speelden zelf nog met lvl 2 en de tegenstanders hadden lvl 5. Nu werden we echt op een gruwelijk genante manier geslacht, 50-7. We kwamen er geen moment aan te pas. Achteraf bleken we gewoon ronduit pech te hebben, want dat andere team had 4 members lvl 20 overall, en daar merkten we dan toch wel het verschil :D

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Idd echt nep, gister oddball. Sloeg ik mijn tegenstander gewoon in een keer dood!!!!

12. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Door de update is zo te zien de BR wat precieser geworden volgens dit filmpje.

13. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm, tja...betekent dit ook dat de damage is toegenomen?

Kan hij beter een filmpje maken waarbij hij op iemand schiet, en daarna na update hetzelfde filmpje ej...en dan de tijd opnemen wanneer de persoon gekilled is....

14. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de update geweldig, niet zeiken over realisme want dat is halo zowieso niet. dat bashen vind ik egt geweldig en lijp 8) en de balance vind ik veel beter. Nu is het tenminste niet meer zo dat degene die als eerst de rocket zwaard en snipe heeft wint, nu heb je met de grenades en melee nog best veel kans tegen die wapens.

Trouwens ze zouden toch wat aan de BR+PP combo doen :confused: iig wordt deze nog steeds gebruikt dus geen verschil nog gezien....

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht juist ook dat de BR slechter zou worden, nu is het helemaal een van de betere (zo niet het beste) wapen...

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent Q-BasiX, kom ik nu pas achter. Wij hebben echt dik goed gespeeld met elkaar steeds, gaan we vandaag weer?

17. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard ready when u are ;)

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik kom over een halfuurtje, of eerder, online:)

19. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Naast bungie.net is er nu ook carnagestats.com, hier kun je net zoals bij Bungie je stats bekijken. Het verschil is alleen dat je hier je totaal aantal kills, deaths en assists kunt bekijken van al je games die je hebt gespeeld sinds je daar geregistreerd bent. Daarnaast kun je zien hoeveel games je hebt gewonnen, verloren, gelijk heb gespeeld en win percentage. Is voor sommigen wel leuk om te weten.

20. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    was wel grappig. Zo'n gast ging net voor een potje team slayer beatboxen 8) :+ :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina