1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, eindelijk level 16 ben ik m kwijt:mad:

2. Destroy

Destroy Guest

over ongeveer 7 dagen zou je hem toch kwijt geweest zijn

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die stats daar kloppen niet helemaal. Hij zegt dat mijn best game 56-1 en de slechtste 0-62 is van de afgelopen paar dagen, maar die score heb ik helemaal niet gehaald. Ik heb wel een 56-62 gehad in een custom game...

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, maarja boeiend eigenlijk. We hadden eerst vet goed gespeeld, maar op het einde ging het gewoon niet zo goed. Kan gebeuren :)

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kun je ook sneller een hogere score halen... omdat je waarschijnlijk minder gaat verliezen. Zo is het prima mogelijk om binnen 100 games level 15 te halen. Dus misschien is het wel een prima uitkomst.
    Ik denk dat ik nu eens serieuzer Team Skirmish ga spelen, wat ik eigenlijk leuker vind dan Slayer.

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik de laatste dagen veel last van heb (met mijn party) is dat het laden van skirmish bij 4 mensen in de party 10+ minuten duurt. Wanneer we daarentegen maar met 2 of 3 man in een eigen party zitten, dan is de extra man zo gevonden en spelen we binnen een minuut. Zelfde geldt in mindere mate voor team slayer. Rumble Pit en minor clanmatch is zo geladen.

Ik bedacht me zelf dat het misschien komt omdat onze ranks zo nu en dan uiteenlopen (tussen de 3 en 7), maar dat is meestal ook het geval wanneer de party maar 2 of 3 leden heeft...

Snapt iemand hoe dit zit? 10+ minuten wachten is niet relaxed....we hebben al zo weinig tijd om te spelen, laat staan dat het wachten langer duurt dan het potje!

mx

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou dat weet ik niet. Je kunt het beste een paar dagen wachten totdat andere mensen al een redelijk level hebben. Als je meteen gaat spelen heb je kans om tegen Masterspy, ReignOfChoaz of King Tuur te spelen en dan verlies je meteen :mad:

Soms kan een speler de map niet loadne en dan staat er 'failed to load map'. Of bedoel je dat je al een match aan het zoeken bent.

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook last van, maar het wordt alweer beter

Bungie heeft al laten weten dat na de update alles wat langzamer kon gaan. De xbox zoekt de snelste manier om te werken en het zou dus snel beter moeten worden.

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga denk ik wel gelijk spelen, ik wil een x tegen Ogre spelen O-)

10. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt tog niet uit dat je tegen hun moet spelen in het begin, dan verlies je misschien dan wel maar in het potje erna kom je misschien weer iemand anders tegen.
    Level is geen rank tis gewoon om je bij gamers van eigen niveau te brengen :)

/edit nevermind O-)

Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dit hoor ik dus echt iedereen zeggen he, zo van dan kom ik niet tegen goede lui maar straks begint iedereen pas na 3dagen met rank spelen :+

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, als iedereen er zo over denkt dan kom je dus wel tegen die goede gassies.

13. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit je bent toch level 1 op het begin...

14. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed dat Bungie er alles aan doet om aan de klachten te voldoen. Er is wel veel gekloot rondom 't bedrijf, maar als de playlist ge-reset worden, de nieuwe maps komen, nieuwe modes en tweaks dan zal het spel wel weer heel gruwelijk worden.

16. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 100 games is level 20+ makkelijk te halen hoor...

17. DonScorpion

DonScorpion Guest

mja, doe jij dat maar eens even.

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is goed :+

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    mwah ik heb ongeveer 150 potjes team skirmish gespeeld en ben level 26 dus het is makelijk te halen :p

20. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ziekeling 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina