1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor. Jensss is een van de mindere in onze clan ;) .

Ik moest op het begin ook heel erg wennen aan de patch, want soms viel je ineens dood neer. Maar ik ben langzamerhand nu wel gewend aan de patch. Het grote voordeel is dat wanneer de tegenstander alle goede wapens heeft je niet gelijk verloren hebt. Het nadeel vind ik dat de beat down te sterk is.

Trouwens nog een opmerking. De glitches zijn er nog steeds: Super-jump, niet hoeven reloaden enzovoorts.

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe bedoel je niet hoeven reloaden, bedoel je dat je op X drukt en dan op slaan :confused:

EDIT: Jensss zit niet eens in je clan :{

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  3. Destroy

Destroy Guest

enzovoorts....volgens mij blijft er na die 2 glitches niet veel meer over hoor.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor nu allerlei verhalen dat ook je friendslist gereset wordt. Het lijkt me bizar, want je friendslist heeft niet direct te maken met Halo 2, dus lijkt het me heel raar als ze het wel zouden doen. Zo worden ook mensen die andere games spelen gedupeerd. Ik geloof er niet echt in.

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geloof ik helemaal niks van. De friendslist is helemaal niet aan Halo 2 gekoppeld. Als er belangrijke dingen gebeuren zijn er altijd lollige mensen die dingen erbij fantaseren... :{ Je level wordt gereset, meer niet.

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss speelt af en toe weleens mee met onze clan.

Maar goed met niet hoeven reloaden bedoel ik: Wanneer je een covenant corbine of battle rifle hebt dan schiet je 1 keer, dan gooi je een granaat en dan druk je 3 keer x kort achter elkaar in en dan kan je al je kogels opknallen zonder te hoeven reloaden. En misschien zijn het wel de enigste glitches die er nog zijn maar dan nog zijn de irritant vooral de super jump aangezien je dan de bom kan verstoppen of dat je de rockets op het dak kunt zetten op zanzibar.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Die niet hoeven te reloaden wist ik niet eens, die is wel lachen maar niet leuk om te doen in matchmaking.

8. Destroy

Destroy Guest

en superjump is wel irritant maar het heeft geen nut meer na de update om de bomb er te verstoppen want jawel sudden death word weggehaald...dat vind ik zeker wel relaxed want ik heb zo vaak potjes gespeeld op bijvoorbeeld burial mounds dat de tegenstander de bomb verstopt in hun basis of zelfs op de map en dan wacht tot ze alle goede wapens hebben en dan scoren en zo duurde een potje al snel een half uur maar dat is gelukkig snel voorbij :)

9. DonScorpion

DonScorpion Guest

En in plaats van de sudden death krijg je nu gewoon 1 minuut extra.

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat is veel beter. Sudden death is zo irritant.

11. Destroy

Destroy Guest

Maar het kan wel lullige situaties opleveren stel je nou eens voor je hebt die vlag bijna bij je basis en dan is dde tijd opeens voorbij of de bomb is bijna gearmed en de tijd is voorbij ik weet niet of ze daar wat aan doen want het lijkt mij een beter idee als er alleen een sudden death is als je de bomb echt aant armen bent of de vlag vasthebt..

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, Ik krijg nu van iedereen berichten van:"Iedereen wordt van je friendslist verwijderd, tenzij je er een bericht van hebt, verwijder dit bericht dus niet" Maar dat is duidelijk onzin

13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dan ben je gewoon te laat, en dan had je maar sneller/beter moeten spelen, daar is niets lulligs aan. :)

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De sudden death is nu te soepel. Een vaste tijd lijkt me minder om precies dezelfde reden als Destroy. Stel dat je al aan het armen bent, maar dat de laatste seconde net buiten de tijd valt. Zwaar balen.
    Als ze de sudden death nou pas in laten gaan als je binnen een bepaalde afstand van de flag of arm plek bent krijg je toch de punten die je verdient hebt.
    Door deze verandering moet je weer anders gaan spelen. Je hebt een strengere tijdslimiet, dus kun je je niet meer zo goed herstellen na een mislukte aanval. Ik denk dat het erop neerkomt dat je gemiddeld nog maar 1 aanval kunt uitvoeren in een skirmish game. Met een beetje geluk nog een 2e, maar die wordt erg lastig omdat de verdediger alle wapens al heeft.

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mij wel beter lijkt is dat er met CTF alleen suden death is wanneer je de flag vast hebt. En met bom weet ik niet of het werkt dat er alleen suden death is wanneer je bom vast hebt, dan kan je namelijk nog steeds de bom verstoppen, maarja bom verstoppen vind ik nooit zo erg je vind ze tog zo.

16. Destroy

Destroy Guest

Mjah maar ik heb soms matches gehad dat ze de bom gingen verstoppen in het beam gebouw in burial mounds en dan wachten voor 15 minuten tot wij eraan kwamen na een tijdje gingen ze toch lopen langs de ribs heel langzaam en heel voorzichtig kwamen ze naar onze basis en toen kwamen ze naar onze basis om te armen en konden we ze nog tegenhouden mjah daar gaat dan de eerste ronde 0-0 nog steeds nog 3 rondes te gaan en al een half uur gespeeld :/...het gaat dus echt veel fijner worden zonder die kote sudden death

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet ook verandert worden, maar geen sudden death kan ook vervelende situaties opleveren. Ik hoop dat ze de sudden death houden als je al aan het armen bent. 5 seconden, 4 seconden, 3 seconden, 2 seconden, bomb armed, round over niet gescoord :mad: Lijkt me niet vet om mee te maken.

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss natuurlijk vind je ze uiteindelijk wel maar het is gewoon k*t! Net ook we speelden team slayer op minor clanmatch, hun hebben de wapens gaan ze op het dak bij zanzibar zitten, wij dus kansloos. Ik denk er nu aan om mijn xbox te verkopen. K*t game(s).

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het sudden death systeem nu redelijk verrot, maar als ze het sudden death systeem nou gewoon doen zoals Amras zegt dan is het veel beter. Nu gaan ze skirmish verknoeien omdat er een tijdslimiet aanzit. Maarja, we moeten het eerst nog aanzien voordat we een conclusie kunnen trekken.

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mietje! |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina