1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je op warlock (remake van halo1) met alleen rifles speelt en de shield uitzet, is het zeker wel gaaf hoor.

2. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    hey jensss, ik zie je vanavond wel weer op xbox live :)
    kan ik je weer effe ownen -_-

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LOL dan moet je echt goed zoeken want op Turf heb je echt heel veel verstop plaatsen.

Ik had nog even 1 Flag CTF op Turf gedaan maar daar is echt heel moeilijk te scoren. We deden 2vs3 en zelfs toen was het moeilijk. De vlag spawn is makkelijk te verdedigen omdat je echt overal achter of op kunt zitten. Als je eenmaal dood bent en ze hebben de vlag spawn je vaak precies waar ze de vlag kunnen scoren of daar in de buurt.

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ookal worden de stats ge-reset, toch is het vervelend als je een level 16 kwijtraakt. Heb het nu weer gehad :mad:

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk worden ze maandag volgende week al gereset. Kan ik in de vakantie beginnen.. :) Dan kan ik weer serieus matchmaking spelen. Speel de laatste tijd alleen custom gamepjes.

Wat me nu ook opvalt is dat het clanlevel nu minder belangrijk is dan eerst. Stel je clanlevel is hoger dan je personelijke level, dan wordt het clanlevel toch niet weergegeven in de Friendslist bijvoorbeeld. Wel jammer.

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  6. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de gameviewer?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat hebben ze juist gedaan om clanboosten te voorkomen. Er zijn namelijk zat n00bs die graag een hoog level achter hun naam hebben...

8. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee kun je zien wie wie heeft vermoord waar en hoe!

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar de gameviewer kan ik niet toevoegen als plaatje, doet t niet.

10. Destroy

Destroy Guest

Yep en die n00bs gaan er gewoon mee door maar dan met slayer skirmish head to head....

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is wel triest vind van Bungie is, is dat ze je willen bannen vanwege het spelen met vrienden die level 16 of hoger zijn. Misschien niet helemaal waar, maar het stond wel op de site. Dat slaat echt nergens op, want dat zou dus betekenen dat je dus niet met die mensen matchmaking kan doen.

Ik ga overigens nog wel matchmaken, gewoon voor de lol want die stats boeien mij niet meer. Custom games vind ik nu ook veel leuker.

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet al te seriues nemen. Ik denk niet dat ze duizenden games per dag gaan controleren. Zelfs 'echte' cheaters worden nog steeds niet gebannd.. ik ken echte cheaters, die vele feedbacks al kregen, en die mogen van Bungie rustig doorspelen.

Wat ik wel best vaag vind, is dat ik bij heel veel mensen nu in de friendlist zie - als ze aan het matchmaken zijn - dat ze Warlock of één van die nieuwe maps aan het spelen zijn.. wat natuurlijk helemaal niet kan.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook cheaters, waaronder Etiennovic NL en FatalDeathZone die jij ook kent. Zij glitchen erop los in levels zoals Zanzibar. Misschien heb jij het nog niet meegemaakt, maar ik heb het al meerdere keren meegemaakt. Het is echt niet leuk om met cheaters te spelen, maar je kan er eigenlijk niks aan doen behalve de party leaven.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zie je, ik zei het..

Ik was een hele tijd bevriend met hun en ineens kregen we ruzzie.
    Toen hadden we elkaar al weken niet gesproken en is hij ineens 18 (wat natuurlijk nooit kan aangezien hij niet kan halo´en) Ik was toen ook 18 (nu niet meer hoor, ik ben gewoon een beetje me stats aan het verkloten voor de reset), dus had ik een friend request gestuurd met als message van:

Ik ben tenminste 18 ZONDER cheaten..

haha, kut noobjes zijn die gassies :)

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik heb nooit meegemaakt dat ze gingen glitchen in een matchmaking potje. Welke glitch bedoel je dan? Ik ken ook mensen die jij denk ik ook kent, die sniper pakken en op het dak gaan snipen in Zanzibar.. naja, cheaten, tja, is het eigenlijk wel ja.

16. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach cheaters zijn gewoon balharen. laatste tijd zit ik wel te matchmaken (team slayer) maar dat is puur omdat k gewoon wil killen :D hahahha. op het dak zitten met snipers.. vind t wel cool dat t kan maar ofdat ik het echt zuivere koffie is.. betwijfel ik..

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik heb een paar potjes gespeeld met ze en veel hebben ze gecheat. Gewoon glitchen zoals op Zanzibar die glitch dat je als Elite in de auto zit maar toch niet. Najah, laat die kleine kinderen maar lekker:)

@nicos,

Dat vind ik ook wel triest op het dak gaan zitten. Vind ik ook wel cheaten en ik weet niet welke personen je bedoelt maar ik ken in ieder geval wel mensen die dat hebben gedaan.

18. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Op het dak komen van Zanziar is echt geen cheaten...
    Iedereen kan dat doen dus als zei op het dak zitten ga jij er tog ook gewoon op en kill je hem? Als bungie het cheaten had gevonden hadden ze die super-jump er wel uit gehaald.

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is niet echt cheaten, maar wel een soort van. Ik kan het overigens niet en ik denk dat er wel meerdere mensen zijn die het niet kunnen?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet iedereen kan het doen want je moet het weten en je moet je XBox op 60Hz hebben staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina