1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb al 3 dagen niet meer gespeeld en heb ook geen zin weer. Volgende week vakantie en daarna zal ik wel weet zien...

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Alleen Sanctuary kan boeien.

Ik hoop dat de nieuwe playlists begin volgende week aankomen, ik heb echt geen zin in nog meer custom games.

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Is ook irritant dat echt iedereen alleen maar custom games zit te doen, kan ik nog langer wachten op een team skirmish game :{

4. Destroy

Destroy Guest

Ach nog maar paar daagies denk ik dan doet ieedereen matchmaking maarjah dan is wel je lvl 26 weg :p

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je krijgt hem toch gemakkelijk terug met het nieuwe ranking systeem, dus daar zou ik me niet zo druk over maken.

6. Destroy

Destroy Guest

Tja dat weet ik zo net nog niet ik bedoel de noobies de spelen niet veel en vooral op de eerste dag gaan de pro's als str8 rippin , stk en al die shit helemaal los denk ik maar je kan natuurlijk ook geluk hebben en alleen maar noobies tegenkomen en zo eerste van de wereld worden :p

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag me af of die wel matchmaking gaan doen, die gasten spelen alleen maar MLG.

Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Yes team skirmish gespeelt, echter gingen ze weer glitchen in burial mounds |:- . Waardoor ze het voor mekaar kregen om hem te armen, hoe weet ik niet maar opeens was die gozer in onze basis zonder ook maar 1 keer de bom te droppen :confused: Flikkertjes die cheaters gelukkig worden eind volgende week de statics gereset:)

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan trouwens niet die members van str8 rippin en stk vinden bij de stats? Wie heeft de stats van die clans en bijvoorbeeld ook van spelers zoals Orge1?

Je gamertag zit toch in je Xbox? Dus stel je hebt een andere Xbox en jou Xbox is verneukt, dan kan je toch niet meer Liven?

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel. Stk Ogre 1 en Stk Ogre 2 hebben al een hele tijd geen Halo 2 meer gespeeld. Check hier en hier .

Str8 Rippin bestaat volgens mij niet meer.. het heet nu Str8 rippin PRO.

Edit: De uitleg van jensss is beter.. ik wist helemaal niet van die nieuwe accounts..

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Zie mijn post op vorige bladzijde ze hebben nieuwe accountants aangemaakt.

13. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd jensss check deze maar
    13DI ogre 1
    13DI ogre 2
    13DI hotshy

is hun 4e account al hoor

14. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat rankings weer iets gaan betekenen, iedereen in mijn friendslist is 19+ terwijl ze geeneens zo goed zijn. En warlock word een goede team slayer map, geen super weapons en camping spots etc, denk dat het betere team altijd wel kan winnen. Helemaal met die nieuwe nades enzo.

Heb iemand die nieuwe update al gelezen? Team Slayer wapens op collosus en beaver creak worden veranderd in only human, dus geen PP + BR combo meer. Vraag me af of er wel een human sniper op collosus komt.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=156289406&player=MasterApu

Vandaag even CPL Kamachi, cyberslet en bulletime verslagen in minor. Hun begonnen met aanvallen en konnen niet scoren, toen wij moesten aanvallen scoorden we gelijk. Hun boos en quiten :+ .

Een vriend van mij Airwave NL heeft vandaag team training gespeeld tegen Ronin Riot, STK Tupac en Sin is Sick. Lijkt me ook vet om een keer tegen die gasten te spelen. http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=156239124&player=Airwave NL

Ow ja even over de nieuwe maps, ik vind ze best vet. En de map is inderdaad gejat uit halo 1 en opgepoetst, maar dat hoeft niet gelijk slecht te zijn. Ik had juist gehoopt dat sidewinder uit halo 1 erin zou komen, ik hoop dat ze nog een pack uitbrengen met allerlei maps uit halo 1. Zou zeer vet zijn.

16. Net even gelezen over die Playlistupdate. Ziet er goed uit (eindelijk die N00bcombo Plasma Pistol + SMG eruit, gebruikte hem nooit :) kan iedereen mee winnen)

Ook word de balans (startwapens BR + SMG = :D )dus flink verbeterd. ik heb redelijk wat skilz met de BR dus daar ben ik heel blij mee, heb ik wat meer kans in het begin :+

Laat die nieuwe Playlist maar komen

BTW: Die patch is geweldig _O_ al die klotecheaters spelen niets meer klaar :D

17. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kan ermee winnen? Wie wint dan als beide teams ze hebben?

Met een paar goede nades of klappen kan je zo ook neerhalen of tenminste verdrijven dat jij ook een beter wapen kan krijgen, kan natuurlijk niet altijd maar diegene die ze bezit is niet meteen god ofzo.

Netjes Apu, vaag dat ik jou nog nooit op live gezien heb. Van airwave heb ik al meerdere malen gewonnen, al is dat een tijdje terug geweest.

18. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, ik word leip..

Telkens als ik voor een Big Team Battle kies, dan kom ik in een game met 8x8. Allemaal leuk, maar 9 van de 10 keer zitten er:

1) Betray-figuren
    2) Quitters
    :cool: Dom-oren die gaan kloten
    4) Gasten die niet luisteren en lekker solo gaan spelen..

Vooral de eerste 3 storen mij enorm. Waarom neemt niemand die btb's serieus? Laatst een potje assault gewonnen, maar na 30 seconden was het al een 3x3 potje geworden. Ik snap niet waarom mensen de tijd niet uitzitten.

Ook baal ik van het feedback idee. Wat voor feedback laat ik achter als een teamgenoot mij killed, omdat ik toevallig eerder dan hij de bom pak, of de sniper heb, of de rocket of whatever. Erg nat dat die personen dan iemand gewoon een tik in de rug geven, omdat ze graag zelf een bom willen dragen...Achterlijk.. Ik laat als ik eraan denk (als het me voldoende heeft geirriteerd) een feedback achter, meestal cheating... maar gisteren bijvoorbeeld gaf ik een domoor 2 kanzen, nadat hij mij 3 keer had gekilled, heb ik hem maar geboot (had die melding dus al twee keer links laten liggen, omdat het toch een team8 is...)

Bleh!

mx

19. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Vind BTB zoiezo niet zoveel aan, te grote maps waar je het meerendeel alleen maar loopt.

Het is alleen leuk met een beetje goed party van 8 die allemaal serieus spelen, maar dan prefereer ik nog steeds Team Slayer of Skirmish..

En binnenkort natuurlijk double team!

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Big Team Battle kun je ook het beste spelen als je in party zit met 8 of 7 mensen. Ik ga zelf ook nooit in m'n eentje BTB in, vanwege de bovengenoemde redenen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina