1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Best dom dat je die niet gebruikt want die was juist echt goed. En waarschijnlijk kun je hem niet eens gebruiken want het moet BR + PP zijn |:-

2. Destroy

Destroy Guest

ja en die ''noob'' combo word er maar op 2 maps uitgehaald mjah met sommigen dingen zijn ze wel dom bezig vind ik bijvoorbeeld odball op head to head ik bedoel ik hoor dadelijk al zon lvl 10 knaapje schreeuwen ''omfg i owned ogre1 with holding a skull '' |:-

3. ik was er inderdaad een vergeten te melden... :{ (Boeie)

Nou beide combo's BR + PP & SMG + PP vindt ik gewoon combo's die het je te gemakelijk maken...

het zijn te sterke combo's: de balans klopt op deze manier niet vindt ik (na playlistupdate klopt ie wat beter voor mijn gevoel)

ze worden namelijk niet een keer gebruikt in een match maar keer op keer weer...

maarja hetzelfde geldt voor het zwaard en de Rocket Launcher... in H2H gaan ze altijd eerst daar naar op zoek

EDIT:

@skurvy: ik heb het voornamelijk over H2H en Slayer. en ik denk dat degene met de meeste mazzel (& glitches die nog niet gefixed zijn) winnen :+

@Destroy: hij word er op meerdere uitgehaald en op sommige levels word de playlist helemaal omgegooit... we zullen het zien wanneer de nieuwe playlist er is :)

en wat betreft H2H: Waarom niet ? ik vindt het idd ook vreemd maar misschien is het wel hartstikke leuk...

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2005
  4. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, met goed team work en zonder powerweapons gaat het beste team wel vaker winnen dan nu hoor.

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een levels in die game zeg! Die Stk Tupac is volgens mij echt super goed. Waarom maken die Ogre's eigenlijk steeds een nieuwe account aan?

Over die BR + PP combo, vind 'm zelf ook heel zwak. De hoge levels gebruiken die heel vaak, maar je kan daar gewoon niks tegen doen. Je hebt iemand zo neer met die combo.

6. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is de bedoeling er ook van...

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ook wel, maar het is gewoon een slappe manier om iemand te doden eigelijk. Je ragt je PP leeg op iemand, pakt je BR en je bent klaar.

8. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij hetzelfde met alle wapens, je ragt je kogels eruit gooit eventueel nog een nade en je bent ook klaar..

Alleen deze manier gaat lekker snel en je heb minder kans dat jezelf gekilled word, wachten om te respawnen vind ik ook maar niks.

9. daar ben ik het dus helemaal mee eens...

(BTW: heb je mijn friend request ondertussen al geaccepteerd :) )

@skurvy: wat variatie in je wapengebruik vindt ikzelf veel leuker :)

het geeft mij veel meer voldoening een kill te maken met enkel een BR of een SMG (en af en toe Snipen) dan alleen maar die N00b-combo's te gebruiken of het zwaard

(of Rocketlauncher, al is rumble Rockets af en toe wel leuk :D )

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De pp en pistol was ook heel erg goed, maar ze hebben alleen de pistol wat zwakker gemaakt. Jammer.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de laatste update worden de stats morgen toch niet gereset :{

Ze zeggen midden deze week....

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  12. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat ik nooit varieer, mooiste kills vind ik altijd nog de noscope headshots met sniper, waar ik nu al stukken beter in ben geworden. Triple kills met sniper is ook masterlijk.

En op midship sticky-en he, als je nu 1 stuck maakt in een groepje heb je al snel een double of triple kill, altijd leuk :)

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk dat je van Airwave NL hebt gewonnen, misschien heb je van zijn team gewonnen. Maar iedereen die Airwave een beetje kent weet dat hij behoorlijk goed is.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.096
    Gisteren even die 2 nieuwe Halo2 Maps (gratis) gedownload, maar hoort dat zolang te duren!? Was wel een uur bezig met downloaden ofzo...

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een uur?? :eek:
    toen ik de maps downloade duurde het ongeveer 25 minuten. maar zeker weten geen uur.

16. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het hooguit 7 minuten ofzo...
    Het is echt heel vreemd als het een uur duurde.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga na de stats reset ook weer beginnen met Halo 2 :)

18. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je wel eerst wat beter worden LOL

Nieuw Account Dutch Watcher

19. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Van zijn team ja, allemaal clanmatches geloof ik. Maar zoals ik al zei, is een flinke tijd geleden. Hij zal vast wel beter zijn geworden.

20. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    stk tupac is helemaal niet supergoed...
    ik heb wel een paar keer tegen hem gespeelt :{
    hij is meer een teamspeler

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina