1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet ook via de tv kunnen. Kijk even bij de options waar jouw voice output op staat. Ik hoop dat jij niet al teveel team games speelt. Dat is echt frustrerend als er iemand rondrent die niks terugzegt 8) ;)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het. Het is ook erg frustrerend als iemand niet doet wat jij wil :p Tja, 2 month trial hè...[hopelijk in de toekomst meer]
    Thnx btw ;)

Edit: Ik heb hem nu op Speakers only gezet. Doet nog steeds hetzelfde als ik naar de messages ga. Krijgen jullie [mensen met headset] meteen zo'n 'afspeelvenstertje' te zien?

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als wij de speler selecteren krijgen wij meteen een venster te zien waar ook play message staat.
    Stuur anders even een message naar mij, dan kijk ik even wat er zonder headset bij mij gebeurt. <== Gamertag

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dus niet want hij kan geen voice message sturen O-) ;)

maar gisteren had ik een paar vette potjes 2 keer verlaat zo'n jackass ons aan het begin van het spel waardoor het dus 3 tegen 4 wordt...

waren niet men beste potjes maar het was dan ook al 3 uur 's nachts |:-

en nog winnen we... met 50-49 maar goed dat maakt het alleen maar spannender :D

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=38214098&player=Beloved NL

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=38168962&player=Beloved NL

maar goed het was me nog niet eerder overkomen en nu gebeurde het 2 keer vonk wel vet eigenlijk ;)
    _0/

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister nog iets raars gezien. Ik was bij een vriend (Jago GT) en toen gooide 1 van zijn teammaten de vlag op Zanzibar door de ijzeren poort die je los kunt maken en toen had hij de valg meteen gescoord.

Ze wilde niet vertellen hou ze dat deden maar ze hadden de Warthog op het strand in een bepaalde positie staan en daar mocht niemand meer aankomen.

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag... hoe kan het dat Amerikanen / Engelsen je vaak met een machinegeweer maar 2 keer hoeven te raken en je dan dood bent, terwijl je er dan al zelf een heel arsenaal op af hebt geschoten?

Lijkt dit op cheaten of wat? Ik heb door dit vals gedoe soms totaal geen zin meer in Halo 2...

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ook gewoon dat ze beter mikken dan jou (bijvoorbeeld op het hoofd) en dan ben je nu eenmaal sneller dood dan hun.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee is waarschijnlijk lag. Ik heb dat ook wel eens. Dan staat ik bij iemand in de rug en begin ik met 2x SMG op hem te schieten. Dan draait hij om en schiet mij met 1x SMG dood. Dat is dus zware bullshit. Hoe dichterbij je bij iemand bent hoe meer last je ervan hebt.

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat vooral Amerikanen / Engelsen lag hebben want je ziet ze soms opeens ergens verschijnen. Best jammer... kan een leuk potje best wel verpesten.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ligt hoogst waarschijnlijk aan dat de host dan bv. een Amerikaan is en dan hebben de Europeese spelers wel eens last van lag. In Big Team Battle is het erg. Daar is 1 op de 2 games bijna niet te spelen, maar sommige dagen heb je er weer helemaal geen last van.

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, dat vind ik echt heel jammer van big team battle. daarom speel ik zelf ook vaker 4 vs 4

14. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    werkt dat headshot gebeuren ook in de SP.
    want toen ik ff ging kutten toen mijn maat naar de WC was.
    schoot ik hem met een Battle rifle in 6 schoten (18 kogels) dood als ik richte op zijn buik.
    maar ik had ook 6 schoten (18 kogels) nodig toen ik richte op zijn hoofd.
    en nee missen kon ik niet want hij stond op 2-3 meter afstand.
    heb het nog niet geprobeert op xbox-live

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je een schild hebt maakt het volgens mij niet uit waar je hem raakt. Zonder schild is 1 headshot genoeg.

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ja, eerst moet het schild weggeschoten worden en daarna geldt pas maak je de headshot.
    Op Live werkt dit zeker. Het zou kunnen dat het in de singleplayer niet zit. Het viel me pas ook al op dat ik vaak op een elite moest schieten. Op Live gaat mijn tegenstander sneller dood.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschil zit er ook in of je op Normal of bv Legendary speelt. Hoger hoger de moeilijkheidsgraad hoe vaker je een Covenant moet raken.

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Op Live vind ik dit de beste game van het moment, heb hem dan wel niet thuis gespeeld op Live maar toch..

19. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een aantal (late) reacties:

Het lijkt soms dat je sneller door een ander gekilled wordt met smg's dit kan liggen zoals al eerder genoemd aan headshots of lag.

Als ze met die warthog gaan transporteren moet je meteen maar dat kreng opblazen met een rocketlauncher werkt goed :+

Verder snap ik niet wat mensen zeuren over het Midship level. Niet dat ik een wereldster ben in Halo 2 maar als je een battle rifle of nog liever een carbine pakt kun je de persoon met het zwaard makkelijk uitschakelen. Je moet de hoogte verschillen in het level tot je voordeel gebruiken en zoveel mogelijk achteruit lopen en "strafen" (zig zaggen) langs muurtjes etc. De persoon met het zwaard blijft vaak hangen achter een muurtje als hij de "lunge" (automatische uithaal, rechtertrigger) gebruikt |:- , op dat moment helemaal doorzeven met kogels }:]

Met de carbine kun je vliegensvlug meerdere headshots maken. Ik had zelf een keer een potje tegen een amerikaan waarbij we om en om het zwaard wisselden omdat we elkaar constant van afstand afmaakten.

Ik denk niet dat dit nieuws is voor de meesten hier maar als iemand er wat aan heeft...bij deze *)

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een klein dingetje, met een SMG kun je geen headshot maken. Net zoals met de plasma pistol, rifle. Dus dan is het toch echt lag, of de ander is net iets eerder begonnen met schieten.

Strafen is niet zigzaggen, maar zijwaars lopen ;) Maar het klopt wel. Loop zoveel mogelijk gebukt als de tegenstander een sword heeft. Zijn radar is hierdoor niet bruikbaar, waardoor je minder snel gepakt wordt.
    Gooi om ieder hoekje een granaat als daar wel eens een sword kan zitten, dan moet hij wel tevoorschijn komen en kun je hem met battle rifle/ carabine afmaken.
    Als je met die wapens om kunt gaan win je het zelfs van dual wield plasma pistol + smg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina