1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En kijk is op de 5e plaats bij minor, mijn clan _O_ . Onze clan naam is LoCoEd. Echt vet voor het eerst in de leadersboards :9 .

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus is het zo moeilijk voor Bungie om alles in 1 keer goed te doen, ben ik level 5 met team skirmish win ik een potje ben ik opeens level2, daarna level 7 win ik een potje team skirmish drop ik weer naar level 2 :confused:

3. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik had precies hetzlefde maar dan bij team slayer, van lvl. 6 naar lvl 2

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  5. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zo zeiken man, als je gwoon naar de site van Bungie was gegaan had je kunnen lezen dat ze dit verwacht hadden... En als je het allemaal zo makkelijk vind en het zo goed weet begin dan je eigen online game;)

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, gisteravond rond 24:00 gestopt, waren we de nummer 5 in minor. Ik kijk nu weer is bij leaderboards, overal al level 20. Wat mij trouwens opvalt is dat je erg makkelijk een level stijgt, sneller dan voor de update. En op minor kun je de nieuwe maps al spelen :cool: . En de nieuwe gamemodes zijn ook relx, MLG settings, I'm loving it.

7. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken iemand was eerst lvl 7.... 1 keer gewonnen 13....... 1keer verloren 25...............

8. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apu wat betekend MLG ook al weer

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje.. stel je Team Preview level is je hoogste level (zo rond 28 juni). Ben je dat level dan ook kwijt na 28 juni of niet? (ik vermoed zelf van wel).

Ik ben blij tenminste dat Team Swat of iets dergelijks niet is opgenomen in Team Slayer. Het is wel leuk.. als custom game of training maar ik zou hem niet willen spelen voor de stats. De Team Slayer waarbij je met SMG begint wordt het gespeeld.. daarna gevolgd door MLG. Dat vind ik wel een goede zaak. Ook ben ik blij dat bijvoorbeeld Team Pistols niet is opgenomen in TS.
    En inderdaad.. nu stijg je veel sneller.

10. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Master League Gaming

Dat zijn settings met de BR als Starting weapon
    Whoei heb 5 played 5 wins bij double team, had un oud lvl 20 ge-ownt |:- }:]

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    28 juni? Wat dan?

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn Turf en Sanctuary gratis.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat double team niet helemaal geslaagd.. Ik speelde een game op Foundation.

Het andere team starte wat dichter bij de rockets, maken zij iets van 20 - 5, daarna hadden wij ze eens allebij dood, kwamen we terug tot 23 - 21, hadden zij ons weer werd het 30 - 24

Het is saai als de uitslag zo erg aan de wapens ligt.

14. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Double Team is redelijk unbalanced.
    Gister moest ik op beaver Creek spelen en zijn spawnden iets dichter bij de rocket en overshield. De overshield ging toen naar de rocket, dan kan je het dus hartstikke shaken 8) . Dan heb je al verloren, tegen zo´n rocket kan je echt zo weinig doen.

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat geldt eigenlijk ook wel een beetje voor het zwaard op midship. wij hadden dat op midship. wij hadden het zwaard, die andere gasten konden toen niets beginnen. waardoor er een quitte. dus toen was het helemaal een makkie.

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zeur niet, als je het zo ''niet geslaagd" vind, speel het dan gewoon niet :p

17. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Flipmode: ik wil je niet bashen ofzo, maar hoe hoog was je level?
    De laatste keer dat ik het controleerde ownde de combo, en zelfs de gewone battle rifles midship, zeker niet het zwaard.

Double team is erg geslaagd vind ik. Ik heb nu denk ik alle maps gedoubled en alleen beaver creek was niet meer in balans sinds de combo daar weg is. de combo was juist datgene dat de overshield en rockets niet overpowered maakte, wat ze nu dus wel zijn. :mad:

Edit: eigenlijk is ascencion ook niet zo geschikt voor double team. We speelde gisteren daar double team tegen mensen die level 20 waren (wij waren 18 ). Wij begonnen bij de twee torens (+snipers dus) en kwamen op 12-0. Door een paar foutjes van onze kant kregen zij de snipers en gingen ze van 22-5 naar 24-30.

18. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
  19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker wel geslaagd die double team mode.(ik heb nog niet zo vaak gespeeld) je moet echt wel goed kunnen samenwerken.

toen ik die game op midship speelde was ik level 1 (was mijn eerste potje) ik vond het zekers wel gaaf.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt het nu maar zo dat je met 25 wins al bijna 20 bent? Lijkt of alles allemaal een flink stuk sneller gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina