1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ook.. ik hoorde van iemand dat Bungie dat ooit heeft gezegd.

Ik heb de Double Team nog niet gespeeld, 't lijkt me wel leuk, behalve Slayer. H2H speelde ik ook nauwelijks, omdat het heel veel om campen ging en goed spawnen(=geluk). Vooral bij Foundation is dat zo.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt

EDIT: double team, 34 gespeeld, 20 gewonnen. lvl.13

Niet echt goed ofzo hoor

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  3. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et gevoel dat Bungie dacht dat de hooge levels te moeilijk te bereiken waren door none cheaters en dat veel te veel mensen bleven haken op lvl 13/14.... daarom hebben ze het lvl uppen nu verhoogt maar nu zal der wel een hoger gemiddelde komen waar alsnog iedereen bleef hangen

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Azura, lang niet gezien op live..Waar hang je uit?

We hebben trouwens een nieuwe clan opgericht omdat we een beetje erg gek werden van die mensen die maar clan invites bleven versturen.. |:-

Iig, je hebt een invite en join dus maar als je zin hebt.

5. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter, heb 2 of 3 potjs pas gespeeld dus mijn ranking is nog best laag, best bizar als ik zo kijk welke lvls er nu alweer zijn, stellletje verslaafde 8) 8)
    maar misschien ook niet raar als het nu veel sneller gaat. ach ja, ga na AZ wel ff ownen _O_ _O_

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Je stijgt inderdaad zeer snel. Ik ben vandaag van level 1 tot level 18 gekomen in team slayer. Sta 75e van de wereld _O_ ;) .
    De update bevalt me zeer goed, wat me vooral opvalt is de grote variatie aan gamemodes, heerlijk. En de balans is beter in de maps, wanneer je alle wapens had dan had je vaak gewonnen, nu is dat niet meer bijvoorbeeld. En overshield is ook van groter belang, aangezien in bijna alle maps de PP eruit zijn gehaald. I'm loving it.

7. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke nice!!! ja, ik had het met een vriend erover. Het is goed dat ze wat variatie erin gooien want dan blijft het gewoon leuk om te spelen. maar van lvl 1 naar 18 damn, hoeveel potjes heb je dan gespeeld/gewonnen?

8. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zekers lekker van 1 naar 18. goed bezig man ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah idd. De grote variatie vind ik het beste. Het is nu alleen weer even aftasten welk lvl je zelf eigenlijk bent om die te kunnen vergelijken met anderen, want als je nu sneller stijgt ben je waarschijnlijk ook een hoger lvl waard.

Misschien dat ik weer ga spelen nu er weer wat variatie is,

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    1 naar 18? _O_

Ik ben nu lvl.13 met Team Slayer en 11 met Double Team. Double Team is wel leuk, heb redelijk veel potjes daarmee gewonnen. TS is zoals vanouds weer heel leuk, maar BR op Colussus is nogal kut.

Warlock 0wnt!1!11! trouwens. Zo'n vette map _O_ CTF op die map is pure _O_. Defqon NL en ik hebben die map heel veel gespeeld met DT en elke CTF hebben we dik gewonnen. Steeds 3-0 voor ons en alles. Ze waren helemaal verbaas hoe goed wij speelden....................(neem hier het gigantische tegenovergestelde van)

11. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Was gistermiddag heel ff 16 met slayer na 17 potjes te hebben gewonnen, gaat echt heel snel. Double team is echt heel vet, ik en een vriend van me hebben bijna alles gewonnen door goede teamwork, echt leuk. Ik heb het ook 2x in men eentje gespeeld en dan moet je gewoon tegen party's van 2, vet oneerlijk, kreeg ook beide keren een vette n00b erbij dus ben gewoon gequit.

De nieuwe modes ownen zwaar, behalve 2vs2 pistols, beetje gay vond ik dat.

Ze hebben trouwens een hele grote design fout gemaakt in 1 mode, team rifles op ascension staat een banshee, die is bijna onverslaanbaar omdat je ze haast niet neer kan halen met battle rifles. Smg's/rockets zijn niet op de map dus als je de banshee heb en er zit geen mongool in kan je makkelijk winnen.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ze die banshee eruit hadden gehaald op ascension, of was dat alleen met capture the flag en assault??

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jep alleen CTF en Assault.

is het trouwens misschien zo dat de levels nu op een andere manier berekend worden? Ik speelde een potje heel erg goed en ging 2 levels omhoog (8 naar 10) ..

14. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, het klopt ook niet... ik ging gister met team previeuw super goed we wonnen met 30-6 en nu ben ik van 3 naar lvl 5 gegaan...

13 gespeelt - 3 gewonnen ---> level 5 :confused:

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh net terug van vakantie zo ff halo 2 checke of het echt zo vet is zoals iedreen zegt :D

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat weer lekker. Ben alweer lvl.15 met TS.

17. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik gister ook, in big team battle ging van level 3 naar 5 en met onze clan speelden we tegen level 6(wij waren 2) toen wonnen we en gingen we ook van 2 naar 4

18. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag ook een beetje aant gamen geslagen. heb paar potjes TS gedaan. wel erg cool. vooral dat je in sommige maps met BR begint vind ik echt een voordeel..(aangezien k best wel own met battle rifle). had met een potje team training 36 kills en t was nog niet eens afgelopen!! hahah vet droog maja, dalijk maar verder gamen. nu ff rust

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe maps???

Bungie Weekly What's Update

A few nuggets of information here. Nothing to go nuts about, but that doesn't matter, because people go nuts anyway. There's no stopping them. This week, a few bits and bobs on multiplayer, and a couple of screens from the new maps because I was too lazy to do a Mister Chief. Well, that and the fact that OXM is out now. But these are slightly different ones.

Hella dudes ask,

I just read about the new maps in OXM. Can you tell me any more about them?

Sure.

* Relic is a big map set on a sandy islet on Delta Halo. A large Forerunner structure runs along its spine, and in CTF games, is a primary flag point. The structure contains loads of weapons, a teleport (that has to be unlocked) and plenty of hiding places. The varying terrain, and a human base at the tip of the island, provide lots of variety. We like playing single flag CTF with middle to large sized teams on it.
    * Backwash is set in a swamp on Delta Halo. You can tell it's Delta Halo because Penitent Tangent is floating around humming to himself. The mist and trees provide plenty of cover, and a central power generating structure is a great place to get ambushed with a shotgun. The map works really well for Slayer, Oddball, and King of the Hill, but CTF and Assault are challenging too.
    * Terminal is a larger, asymmetric map with lots of vertical levels, two parking lots, and oh yeah, a superfast out of control train hurtling through the map in either direction. It's a very, very flexible map that works for all sorts of Gametypes. CTF, snipers, team Slayer, you name it. Good use of vehicles and an Earth setting give it a scary, gritty feeling. There are also lots of hiding places.
    * Gemini is a deceptively big and mostly indoor level set on High Charity. The Covenant environment is dark and foreboding, and the twisty corridors and teleporters make it a tough level to navigate when you're pursuing a flag carrier, for example. Learning shortcuts here is key to success, and note the location of the enormous Prophet statue…
    * Elongation is a remake of Longest, set aboard an orbiting spacecraft, actually a supply ship near the Cairo. Two moving conveyor belts move materiel and supplies (crates) along the central spine of the structure, while smart players try to stay above the fray as long as possible. Fantastic for small team CTF and Assault matches, but just as much fun for slayer mayhem. Don't forget to look out of the windows. Pretty out there…

Dit heb ik van de bungie site gehaald, zijn dit nieuwe mappen?
    En weet iemand wat oxm betekend?

Thnx,
    Game on! _O_

20. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik voor het eerst level 18 haalde had ik er 32 van de 37 gewonnen. Nu ben ik nog steeds 18 en heb ik er 34 van de 41 gewonnen. http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=MasterApu

En onze clan is nu ook al level 17 :) . Nummer 32 van de wereld. http://www.bungie.net/Stats/ClanStats.aspx?clan=LoCoEd

OXM= Official Xbox Magazine

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina