Relic ziet er uit.
Boosten komt nu veel meer voor dan eerst. Gaan ze als lvls.16 & 17 met een 1 spelen zodat ze tegen lvls.13,13,13,14 moeten. Dat is zulke bullshit en super irritant.
Human Slayer BR vind ik ook heel irritant. Je kan gewoon nergens normaal rondlopen zonder een kogel voor je hasses te krijgen. Burial Mounds is panish en Colossus ook. Bij Burial Mounds was het speciaal als je een BR had, kon je mensen beter killen. NU gaat dat wel wat moeilijker. En die Banshee op Ascension met BR Slayer, waar slaat dat op?! Dat ding is onverslaanbaar tegenover BR's. Mijn team heeft er de hele game over gedaan om 'm te mollen en hij ging maar niet dood. Wij stonden dik voor en toen begon die Banshee ook te killen, waardoor wij ten eerste dik verloren en ten tweede niemand meer konden killen.
Cheaten gebeurt overigens ook nog. Mensen gaan hacken ofzow, waardoor ze huh schild gelijk terugkrijgen als ze geraakt zijn. Hij gaat niet eerst naar beneden nee, het komt gelijk terug. Dat gebeurde dus bij een game op Beaver Creek. M'n team-mate had een vol overshield. Hij schoot op iemand en hij ging maar niet dood. Toen ging hijzelf dood, terwijl hij die overshield had. Toen kwam ik door de teleporter en zag die gast die op m'n team-mate aan het schieten was. Ik begon te schieten op hem en toen ging ik ook dood. Dat hij een vol overshield verslaat kan sowieso niet, maar ook nog is een andere verslaan kan al helemaal niet. Ik had een paar kogel nodig om hem te vermoorden, aangezien zijn schild omlaag was. Maar dat was ie niet, waardoor ik ook dood ging. Frustrerend!
Laatst bewerkt: 7 mei 2005