1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Relic ziet er _O_ uit.

Boosten komt nu veel meer voor dan eerst. Gaan ze als lvls.16 & 17 met een 1 spelen zodat ze tegen lvls.13,13,13,14 moeten. Dat is zulke bullshit en super irritant.

Human Slayer BR vind ik ook heel irritant. Je kan gewoon nergens normaal rondlopen zonder een kogel voor je hasses te krijgen. Burial Mounds is panish en Colossus ook. Bij Burial Mounds was het speciaal als je een BR had, kon je mensen beter killen. NU gaat dat wel wat moeilijker. En die Banshee op Ascension met BR Slayer, waar slaat dat op?! Dat ding is onverslaanbaar tegenover BR's. Mijn team heeft er de hele game over gedaan om 'm te mollen en hij ging maar niet dood. Wij stonden dik voor en toen begon die Banshee ook te killen, waardoor wij ten eerste dik verloren en ten tweede niemand meer konden killen.

Cheaten gebeurt overigens ook nog. Mensen gaan hacken ofzow, waardoor ze huh schild gelijk terugkrijgen als ze geraakt zijn. Hij gaat niet eerst naar beneden nee, het komt gelijk terug. Dat gebeurde dus bij een game op Beaver Creek. M'n team-mate had een vol overshield. Hij schoot op iemand en hij ging maar niet dood. Toen ging hijzelf dood, terwijl hij die overshield had. Toen kwam ik door de teleporter en zag die gast die op m'n team-mate aan het schieten was. Ik begon te schieten op hem en toen ging ik ook dood. Dat hij een vol overshield verslaat kan sowieso niet, maar ook nog is een andere verslaan kan al helemaal niet. Ik had een paar kogel nodig om hem te vermoorden, aangezien zijn schild omlaag was. Maar dat was ie niet, waardoor ik ook dood ging. Frustrerend!

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  2. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Hey die big teams gister gingen goed he met boyke enzo :cool:
    Dikke ownage steeds
    van lvl. 1 naar 9 in 9 potjes:p

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad :D We hadden niks verloren, echt alles dik gewonnen. Moeten we morgen of vandaag ook maar is doen, want ik wordt heel geirriteerd van TS zoals je boven kan lezen.

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die banshee op ascension is idd lastig met battle rifles. wij speelden gister BR team slayer op ascension. zij hadden banshee, castro die gooit een plasma granaat. die banshee zat vet hoog in de lucht en hij stuckt hem gewoon echt geweldig was dat.

ik heb op containment al een paar keer een gast met overshield verslagen. ik liep met een dual wield plasma rifle + smg de linker grot te checken komt daar zo'n gast met een covenant carbine + overshield. toen kon ik diegene wel makkelijk killen. terwijl we allebei aan het schieten waren.

Maar even een vraagje: als tegen mensen speelt die een lager level hebben dan jij. krijg je dan ook experience points erbij als je wint??

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan krijg je experience points erbij. Je wint dus je krijgt exp., wel minder dan levels die gelijk zijn of hoger zijn aan de jouwne.

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd! We moeten echt snel weer gaan double teamen man, en hopen dat we Warlock krijgen. Daar ownen we echt iedereen 8)
    Ook ik raak soms nogal gefrusteerd van die Banshee op Ascension, en die BR modes die je steeds krijgt...

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    op bungie.net staat alles duidelijk uitgelegt over hun ranking systeem

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Damn.. ik kom steeds bij n00bs :mad:

Sencueri, multi flag.

Wij hadden 1 iemand van lvl. 18 in ons team, wij denken YES, het zit eindelijk is mee. Een team maat van mij pakt sniper, die lvl 18 betrade heb, betrade mij, en nog is mijn andere team maat. Toen blies hij zichzelf op en toen hadden ze gescoord :mad:

echt zwaar klote

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke map is dat :+
    Maar inderdaad, er zitten erg veel van zulke 'grappenmakers' tussen helaas... Daarom speel ik ook het liefst met een eigen party

10. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij moete maar weer gaan double teamen, dan ownen we jerreby _O_

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    WOEI, 14 met DT:p

En daar gaat m'n 16 rank voor TS. Najah, haal 'm morgen wel weer op :'-(

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zeker wel, kben al 16 me Double team :+

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er nu echt niks meer aan om te Halo-en op live.
    Eerst nog maar een level van 8 ofzo (niet hoog ik weet het, maar ik speel ook niet vaak). Als ik toen matchmaking deed was het altijd spannend, met slayer elke keer bijna gelijk opgaan met de ander.
    Nu gaat elke keer de helft al weg, een kwart zijn nog slechter als ik en de rest is 10x zo goed als ik.
    Erg jammer :mad:

14. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ookal weer lvl 13 met TS.. :) :) 24 potjes gespeeld. 14 gewonnen.. haha
    opzich heeft het wel iets als je zo snel stijgt. Ben ook eens met dat boosten, dat het echt nergens over gaat, gister ware wij met zun 4ren 13, moesten we tege een 16,17,5 en 11.. ik vind dat maar vaag!! maja, vandaag wil k ff wat TS gaan spelen voor lvl 17 ofzo..:) meet you on live! _O_

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    markie52, kan ik jou toevoegen?

Heb vandaag weer TS gespeeld en ik ben nog steeds 15. Gaat echt slecht vandaag.

16. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke vind best!! gister opzich niet echt veel TS gespeeld.. meer rumble pit.. haha iedereen was in match making vandaar, en RP is natuurlijk best goed om je skills te testen en te verbeteren!! tis killerpomp met een 0 (nul) ff dat je t in de gaten hou ;) spreek je dan!

17. DonScorpion

DonScorpion Guest

Heb al een aantal keer gehad dat ik opeens 2 levels opschoot, dus van level 7 in een keer naar 9 en van 11 in een keer naar 13. Zo snel gaat dat level-uppen

18. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de categorie 'de omgekeerde wereld' nomineer ik Gizmo NL.

Ik speelde met een maat double team en kwamen tegen hem en ReSoN.
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=166461755&player=Jozo NL
    Niet echt verassend dus. Na de game hadden we volgens hen 'goed gespeeld'.

Het volgende potje weer tegen die twee. Deze keer verslaan we ze met een redelijk groot verschil (http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=166463735&player=Jozo NL) en dan zijn we opeens 'vieze k*nk*rnewbs. :confused:

19. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, je hebt altijd van die mensen die neit goed tegen hun verlies kunnen (en stieken gewoon zelf n00bs zijn)...

20. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou newb zal ik hem niet noemen met zijn level 24, maar met dat eerste kan ik het wel eens zijn. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina