1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit soort dingen zijn gewoon te ziek. ik bedoel level 30!!! Hoe lang is die focking reset nou gedaan??? Vorige week ofzo???

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    :cool:
    Woow :eek:

Ik moest tegen die niels7killer met Double team, ze ownde echt keihard man 8)

Verder ben ik tegen iemand gekomen van lvl. 27, maar dat was een foutje ofzo, wij hadden met 2 - 0 gewonnen op lockout CTF. In de leaderboards zie ik hem ook niet staan.

Zo was ik lvl. 10 na de reset, en toen ik een potje speelde (en natuurlijk gewonnen had) was ik ineens lvl 20, echt vaag dus

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=166523657&player=jerreby%20online

Deze gasten waren 21 en 19, gelukkig was het team rockets *)

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet normaal als je nu al dik boven de 20 zit. Hoeveel moet je dat spel dan wel niet spelen. Ikzelf ben bijna 19 met Team Slayer dus ik kom ook wel aardig in de buurt van goede levels, volgens mij.

4. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft het experiance points systeem (het systeem voor de rankberekening na elk potje) veranderd. Je krijgt bijvoorbeeld meer punten wanneer je wint t.o.v. voor de reset.

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het enige of zijn er meer veranderingen? Bijvoorbeeld in team slayer: Krijg je meer experience als je supergoed speelt en je team wint dan wanneer je slecht speelt maar je team wint toch?

6. DonScorpion

DonScorpion Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2005
  7. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat als je vroeger rond de 20 was dat je nu 30 kan halen...
    Ik ga dus voor de 30;)

8. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt volgens mij wel, ook andersom, als je bijvoorbeeld verliest met -10 bijv. gaan er zeer veel punten van af.

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in!

10. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    over die accounts, denken jullie nou echt dat ze die zelf betalen. En dat geldt imo ook voor hun controllers, reizen en de xboxEN zelf. Zoiets heet een sponsor. dus het is niet zo gek als jullie denken.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zou ik ook wel willen, een sponsor voor een beetje de hele dag voor de tv zitten ;)

Ik ben net 18 geworden, op naar de 20+ _O_

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja het was ook team snipers |:-

13. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wahahhahaha

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha, ik heb ook eindelijk Halo weer in mijn xbox gestopt. Heerlijk spelen nu. Bungie.net is een beetje in de war. Bij mijn profiel staat nu een andere gamertag.
    Kan iemand even mijn tag: Amras NL opzoeken en kijken of daar wel mijn nick bij staat? Ik heb hier CV Jordan staan :confused:

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt wel eens voor... maar nu is volgens mij alles in orde, heb net even gekeken.

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt raar. Als ik op nick zoek kom ik bij mijn eigen stats uit, maar als ik inlog met mijn .net profiel kom ik op een ander profiel uit.
    Mijn bungie inlognaam is ook Amras NL, maar dan kom ik dus bij CV Jordan uit.

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Yesss.. 18 :+

18. Destroy

Destroy Guest

_o_ 24 _o_

19. PUNK

PUNK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt me steeds niet, is er iemand die met mijn mm wil spelen(goede mensen)

Ik ben nog maar level 1

20. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook wel eens als jullie online spelen dat er mensen uitlaggen?!

Nou ik dus wel en het ergste gebeurde gisteren toen de Party Leader eruit lagde waardoor het hele team eruit lagde, terwijl we voor stonden met 35-17 op Team Slayer - Ivory Tower

Anders wask LvL 24 geworren

Btw: Kep gister nog OVERSHIELD (in de top van Big Team Battle) en 13DI OGRE 1 & Defy is HUGE (in de top van Double Team) geownd!!

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=167502667&player=Nukeshell NL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=167576988&player=Nukeshell NL

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina