[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff lekker klote, was ik lvl 16 met rumble pit (jaja gebrek aan vrienden) ging ik verder spelen maar toen bleek ik winmx nog te hebben staan. oftewel mensen waren aan het uploaden. mijn connectie naar de knoppe dus ook heel de tijd laggy dus weer terug gevalleen naar 15 lekker kut.

2. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het zelf is gehad was echt super vaag joh. Toen verloren we ook. Maar ik heb ook welis, dan staan we vet achter (12 kills ofzo) en dan gaat 1 van hun weg maar die zou dan ook wel eruit gelagd worden want het lijkt mij niet zo handig om bij een voorsprong te quitte

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms dat iedereen tegelijk Quit! Als ik dan op bungie.net kijk blijkt het dat ik gequit ben!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is ook zo. Jou verbinding is eruit gegaan oftewel je bent uitgelagged!

5. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
  6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de reset is me dat nog nooit gebeurd. Gister heb ik voor de eerste keer sinds de update gespeeld en van de 15 potjes team slayer laggen er 3 keer mensen uit.
    Een keer kwamen we wel goed weg in team rockets, stonden achter. Lagen 1 teamgenoot en 3 tegenstanders eruit :cool:

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Eruit laggen gebeurt helaas wel is. Een keertje was heel vreemd. Ik had dus een party en op een gegeven moment stopte eentje ermee, want hij moest eten. Daarna lagde de andere 3 eruit, maar ik bleef over met een persoon van het andere team. Toen ik in de pregame lobby kwam zei mijn teammaat dat hij doorspeelde tegen de andere drie van het andere team. Wierde shit!

Leuk geprobeerd _0/

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik je vriend niet meer :'-(

Altijd als jij online bent ben je een uur in menu ofzo :confused:

9. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja klopt, dan wordt het kanaal gesplit. Je game wordt gewoon opgedeeld in 2 verschillende games. Ik heb dat ook wel is gehad, wel kom je dan weer samen in de pregame lobby. Vage shit is dat wel maar dat zijn gewoon die vieze cheaters weer..

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat merkte ik gisteren ook. Toen was hij 2 uur in het menu.

11. Destroy

Destroy Guest

Tjah je merkt helemaal dat er nog veel gecheat word op H2H het begon toen ik lvl 20 was ik werd heel vaak gestand byed en het werd maar erger en erger en ik ben door cheaters er al zeker 15 keer uitgelagd als ik bijna win opeens blue screen zelfs als ik host ben en ja als ik dan op bungie kijk dan zie ik dat het als win vor hem telt zo worden ze steeds hoger en hoger die cheaters :'-( mjah ik heb het toch nog tot lvl 24 weten te halen en ik stop want ik word maar gecheat en gecheat :mad:

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat gaat het slecht vandaag, heb bijna alles verloren. En we hadden vandaag weer van die typische k nederlands potje:

Max4s nl, NoisyWarlord, TAKEDOWN MASTER en Dutch Nightmare waren aan het janken dat een van onze amerikaanse team-mates op het dak gingen met z'n sniper. Het eerste wat zij zeiden: KUT CHEATERS ****** CHEATERS ZIJ CHEATEN KUT LEIERS. Die superjump op Zanzibar is GEEN cheat. Wij stonden voor en op een gegeven moment hadden zij de sniper. Toen gingen er 2 van hun op het bak en toen opeens konden zij killen. Toen kregen ze allemaal kills binnen en hadden ze gewonnen. Op het einde in de pre-game lobby zeiden ze: HAHA HAHA. Zulke trieste mongolen zijn dat, ongeloofelijk.

13. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is stukke beter zonder dat gecheat, ik speel het nu eindelijk weer eens :)

14. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha sorry jongens. K heb nog weleens vaak dat ik weg ga, maar mijn xbox aan laat staan.. :eek: :eek: vanavond ben ik wel van de partij!! eerst ff trainen dus ben er rond kwart voor 9 a 9 uur. zie jullie dan wel!

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dan ben ik niet de enige die het merk :)

16. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja jongens, nu weet ik het wel. vanavond zal ik het goed maken en gaan we tering hard ownen. oke?! *) *) ben nu trainen! tjek je dalijk!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat alleen bij H2H of ook nog in andere gametypes? Ik ben nu 1x gestandbyed in Skirmish en dat wa vlak nadat de patch uit was. Verder heb ik van andere mensen gehoord dat ze tegen cheaters gespeeld hadden maar ze waren niet echt duidelijk om welke cheat het zou gaan.

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zelf nog spreekbeurt en wiskunde leren. Zit denk ik geen halo 2 in voor mij vandaag :p

19. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke gast, dan wens ik je daar veel s6 mee. ik ga zo wel ff ownen!

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, dat vind ik ook zo triest, dan gaan ze rond vertellen van: Echt tering cheaters, we moesten net weer tegen cheaters, terwijl het gewoon goede gasten zijn die niet cheaten. Skils hebben is heel wat anders dan cheaten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina