1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Standby is weliswaar veel afgenomen, maar is nog steeds goed mogelijk. Zo werd ik vanmiddag in H2H door iemand gestandby'ed. Die gast had zichzelf al naar level 19 (H2H) gecheat. :mad:

Nu er veel minder gecheat wordt ga ik ervan uit dat feedback achter laten ook veel meer zin heeft.

2. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je had dus wel tijd voor ff halo!! 8) 8) 8) opzig best aardig gespeeld dacht ik...

3. Xavearr

Xavearr Don't Think, Just Do

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden laatst een leuk geintje, wat het is, weten we niet.
    Ik zal even vertellen.

Wij zaten een potje major te doen. Na 1 a 2 min zaggen wij dat 1 team genoot grijs werd en was gequit. Wij na dat potje naar zijn lobby. Hij kwam gewoon in de lobby terecht nadat hij bij ons was gequit (onder de game kreeg hij blauw scherm en kwam terug in de lobby). Heel raar.

We gingen nog een potje major doen. Na 1 a 2 min gebeurde exact het zelfde, alleen toen zag die gene die terug in de lobby werd gezet een andere team genoot erbij staan. Hij reageerde niet, en booten hem.

Het leuke was, dat hij gewoon nog in de game bij ons zat. Maar toen de gene die in de lobby zat hem booten, werd hij uit onze game geboot!

Wij weten nog niet wat dit nou was, we speelde tegen dezelfde gasten.
    Als iemand hier misschien wat vanaf weet, zou die dat hier of via PM kunnen melden?
    b.v.d.

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heej xavearr dat heb ik ook een keer gehad dat je iemand boot terwijl hij nog aan het spelen is. Gewoon een vreemde bug. En ik lag er de laatste tijd ook regelmatig uit :{ .

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat hele idee met host switchen zorgt alleen maar voor meer lag en andere problemen. Voor de patch zag ik zelden dat iemand een rode of gele verbinding had in een 4vs4 game en nu zie je het elke game wel. Het is dan niet steeds dezelfde persoon maar als je net met iemand in een gevecht bent en de host wordt geswitched is dat regelamtig te merken. Het is dan ook wel eens in je voordeel maar ook vaak in je nadeel. Dit vind ik gewoon ronduit slecht!

6. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat er helemaal geen host-switches plaatsvinden. Mensen kunnen nog steeds > 2 minuten standby'en en ik heb bungie er ook nooit wat over horen zeggen.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had wel tijd:) Goed gespeeld hadden we zeg, hebben jou gelijk van 14 naar 16 gebracht :D Alleen zonde van die laatste potjes, maarja je kan niet alles winnen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar waarom hebben dan gasten nu opeens geen 'volle' groene balkjes meer? Meestel zijn er 2 streepjes uit en soms worden mensen ineens geel of rood en 5 seconden later weer green. Lijkt mij dat dan juist de host geswitched word. Als dat niet zo is is er iets goed mis bij Bungie.

Ben vandaag trouwens 2x uitgelagged door standby. We kregen allemaal blauw scherm en ik hoorde mijn teammaten nog gewoon praten en ineens was ik samen met iemand anders weer in de lobby en er was niemand bij de tegenstander weg....

9. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie zo vaak gele balkjes etc, maar heb er nooit last van. Echt gigantische lag komt haast alleen als de host z'n lag heeft dat hij niet meer kan spelen ofdat er iets met je eigen verbinding aan de hand is.

Vandaag weer lekker gespeeld trouwens, met zen 2-en team slayer, zowat alles gewonnen en ik stond regelmatig 10 kills in de plus tegen lvl 19++ .

Dat level valt nu echt te makkelijk te halen.

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet als je of gestandbyd wordt of eruit gelagd. Ik kan echt geen fatsoendelijk optje halo meer spelen. Ik ben echt met lag naar 20 gegaan en dat is een hele prestatie.

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook ge-standbyed, bij DT toen we CTF op Ivory deden. Vet lelijk was dat, maarja. Ben gelukkig nu wel 17 met DT.

Ik merk trouwens wel dat je gewoon een vast team nodig hebt, wil je een hoog level krijgen want elke keer ben ik bijna 19 maar dan verlies ik weer punten. Als je gewoon een standaard team hebt dat er in ieder geval elke keer minstens 2 mensen daarvan online zijn, kan je zeker een hoog level bereiken. Ik speel met allerlei mensen en dat speelt niet echt lekker.

12. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens. In principe zijn wij opzich een goed team. Als we 2 andere owners erbij hebben kunnen we denk ik best hoog komen. zie je misschien zo nog wel
    _0/

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we hebben echt tering slecht gespeeld net niet normaal. Maar ik ga nu alleen maar met een goed team spelen, ik ben het echt zat ik verlies m'n levels alleen maar door lol potjes.

Yes, daar gaat m'n ranking. Van 18 naar bijna 16, WOEHO!!

|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je echt slecht gespeeld. lvl22 kun je nu echt makkelijk halen daar hoef je niet eens veel moeite voor te doen.

15. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lvl 16 team slayer en net van level 5 naar level 15 Rumbple Pit gegaan !!! _O_

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    No shit, Sherlock. Hij was sarcastisch bezig.

Weet iemand al meer over 'het nieuwe puntensysteem'? Want eigenlijk weet iedereen wel dat t nieuw is, maar wat er precies veranderd is..

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt minder punten nodig als voorheen. En ik zie het sarcasme niet hoor.

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kijk je niet goed :)

19. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pffffffff :mad: :mad: :mad: was echt drama!! niet te geloven zeg. HEt lukte voorderest ook helemaal niet zeg. 1 potje ging wel lekker met DT, toen ownde jerreby en ik echt tering hard http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=169511909&player=KILleRp0mP ach ja, ga nu maar ff custom gamen ofzo want word er niet echt vrolijk van!

20. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Neh ging niet echt lekker, maarja. Kan beuren he:) Wij moeten ook is een keertje DT proberen:)

Damn dit potje ging lekker:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=medals&gameid=169513089&player=CrimpyIceguy

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina