1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Echt tering lekker _O_

Damn.. Ik heb vandaag ook me dag niet (sommige potjes gingen wel lekker, meer dan 20 kils). Echt alles gaat fout, als ik een overshield heb, dan komt er weer zo´n blij plasma pistol mannetje aan, als ik een rocket heb, dan blaas ik er een team maat bij op. Echt tering slecht :mad:

2. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja pcies! dat komt wel goed denk ik, moete we maar snel is gaan doen, we ownen vaak tog wel met zijn 2en terwijl derest van het team zuigt |:- *) hahahh

het zat idd niet echt mee. Derna nog 2 potjes gespeeld met amerikanen, en dat ging wel weer aardig!! hier team sniper was echt dood spannend zeg, laatste seconde make wij de winnende kill http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=169546778&player=KILleRp0mP

En jerrybe tjek ff je PM!

Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  3. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie ik jou morgen graag met een level 22 rondlopen. Ik doe niet voor jou onder Dayne en ik heb het idee dat voor mij de absolute limiet (in DT iig) op dit moment ligt op 21. Ervan uitgaande dat je ook steeds level 21/22/23 tegenstanders treft die niet quiten uiteraard en je zelf een gelijkwaardige medespeler hebt.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee man. Voor de patch was ik bijna lvl20 en dat was ik zeker niet waard. Nu ben ik net lvl20 geworden zonder moeite. We speelden tegen lvl20 en die waren echt niet goed. Voor de patch werd je ook niet 20 in een paar games hoor. Daar moesten wij iig voor vechten en dat heb ik nu echt nog niet gedaan hoor.

Heb je 40 gespeeld en 29 gewonnen voor lvl20 en dat is echt niet goed hoor. Tijdens die games heb ik ook nog gewoon in m'n 1tje in matchmaking gegaan hoor.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=170350372&player=Dayne GT

5. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 20 worden is ook helemaal niet moeilijk, de twee levels daarna zijn wel een stuk moeilijker (althans zo voel ik dat). Daarbij vind ik team slayer niet echt een goede maatstaf: de levels sluiten vaak erg slecht aan bij de kwaliteit van de spelers. Probeer voor de grap een 22 te worden bij double team. Level 22's daar zijn echt 22's en level 17's ook level 17's.

Voor alle wijsneuzen die nu gaan roepen 'ik ben al 22 bij DT, kijk mij goed zijn': ik had het niet tegen jullie. :)

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Als gedaan.. het trouwens JERREBY, geen jerrybe ofzo iets :'-(

Damn.. kspeel nu steeds alleen team slayer, echt man, dikke kut noobs.
    Gasten van lvl. 19 maken dan maar iets van 7 kills ofzo, echt dikke NOOBS dus :mad:

7. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    'ik ben al 22 bij TS, kijk mij goed zijn' :D

Maar het is wel zo, iedereen uit mijn lijst die vroeger vet laag waren (17 of lager) zijn nu opeens allemaal 19/20/21's enzo. Dus ik dacht, hey dat kan ik ook. Gister dus met zen 2-en naar 19 gegaan (men maat naar 21), we moesten ook tegen allemaal 21's enzo, bijna alles gewonnen toen. Vandaag in een paar potjes van 19 naar 22 gegaan, ook tegen 25/26 gasten gewonnen.
    Laatste potje werden we gewoon gecheat, vuile flikkers, ze bakte er niks van maar we hadden toch nog verloren |:-
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=170378338&player=Skurvy

Jammer. Morgen maar even 25+ worden :)

8. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, ik zie al vet veel mensen uit men friendslist die ook 22+ zijn, kijk ik naar hun games hebben ze gewoon met 1 laag level erbij gespeeld dus dat ze tegen 18's enzo uitkwamen, vind ik een beetje matig.

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een laag level erbij spelen gaat niet op. Het hoogste level in de party telt. De levels die onder een bepaalde limiet liggen worden gezien als hogere levels bij het zoeken van een tegenstander. Dus een level 20 gast die met level 12 mensen speelt zal gezien worden als level 20 + ongeveer level 16 (precieze level weet ik niet).
    Ik heb juist constant tegen hogere levels moeten spelen. Nu ben ik level 17, maar toen ik de 10 voorbij was kwam ik al constant parties tegen met lvl 15+ mensen. Het voordeel hiervan was dat ik wel lekker snel gestegen ben.
    Voor de reset ben ik op level 15 blijven steken (als ik meer en actiever had gespeeld was ik wel hoger gekomen), maar nu win ik met team slayer nog regelmatig van level 20 mensen. Het is me nog niet echt duidelijk waar nu het punt ligt waarboven mensen echt goed zijn en waar de middenmoot onder zit. Voor de reset zal dit rond level 18 gelegen hebben, ik schat dat het nu rond de 22 ligt.
    Waar ik een hekel aan heb zijn die mensen die nu level 20 zijn (alsof dat zo speciaal is, no offence. Ik zou blij zijn als ik het al was) Die zich gedragen alsof het een level 20 voor de reset is. Ik kwam er gister nog een tegen. Eerste potje wonnen we makkelijk tegen mensen met vergelijkbare levels. Het potje daarna komen we tegen iets betere mensen en meteen is de level 20 verdwenen uit de party terwijl we allemaal 10/11 kills hadden.

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    IK heb een super mooi potje gespeeld.. :D
    Mijn super mooie potje
    We waren met z'n 3e
    want die andere was gequite

Als mensen te laat zijn om mijn medals te zien hier zijn ze:
    :D:D

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappige tegenstrijdigheden bij CTF op Zanzibar:

"I go get the rocketlauncher" --> Om vervolgens 1 on 1 gevechten te doen
    "I go for the sniper" --> En vervolgens in de base de vlag te verdedigen
    "I go for the shotgun" --> Om vervolgens in het open veld rond te rennen
    "I go for the sword" --> 10 sec later door de tegenstander met het sword gekilled
    "I defend the base" --> Om diegene vervolgens vrolijk in het midden van de map te zien lopen

Grappig :D

12. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee nee skurvy, ik had het over double team en daar ben je 17 in, niet 22 . :p

Anyhow, ik ben vandaag weer een paar gasten van level 22 tegengekomen die ik vroeger altijd goed aankon, misschien moet ik me maar eens serieus op team slayer gaan storten. :)

13. skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Double team nog niet zo vaak gespeeld met iemand van een gelijkwaardig niveau, maar dat komt nog wel :).

Ohja, het is wel zo hoor, als ik met 2 22 gasten speel, en er zit 1 van level 6 ofzo bij, dan word die gerekend als een level 16. Waardoor wij uitkomen tegen level 16-21 gasten, wat dus wat simpeler is. Niet dat ik dat express doe om een hoger level te krijgen maar ik zie gewoon sommige mensen die gaan op hun 2de account omdat ze daar nog laag zijn.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik nog niet over mee praten. Ik heb nog geen double team gespeeld. Laat ik het dan anders zeggen 'lvl 22 in TS haal je makkelijk'!

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 19, op naar de 20+ :)

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, speelde ik met Cubemaster TAKEDOWN MASTER en El Ninjo NL moest ik stoppen van m'n moeder :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me dan egt helemaal kapot zitten lachen 8) 8)
    Dat was zeker de leukste game die je ooit gespeeld hebt?

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het is na de reset zeker makkelijk om level 20+ te halen voor de gemiddelde halo 2 gamer. Ik heb vandaag 20 in slayer gehaald en ben nu bijna 21. Als je ziet dat de topmensen in de leaderboards al 30+ zijn dan vraag ik me af: Waar gaat dit heen. Hoe moet het als iedereen zodalijk 50 is en niet meer verder kan?

Het is trouwens wel vet dat een clanmate van ons 24 in Rumple Pit en double team is, en 28 in Team Slayer. Hij heeft ook al 2 keer tegen Zyos Rumple Pit gespeelt, ook 2 keer tegen Pac Mayne, ook tegen Sin is Sick en ook tegen Tupack. Damn it! Ik wil ook tegen die gasten spelen! http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Punkrocker 101

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ken een gozer, Nev3tS, en die heeft tegen StK Tupac gespeeld..............hij heeft gewonnen en is nu 27 in TS.

Ben zelf nu 20 in TS en 19 in DT. Het is niet makkelijk om 20 te halen voor de gemiddelde gamer, die zijn nu 16 & 17 ongeveer.

20. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Pff houd je mond joh. 20 halen is echt niet moeilijk...
    Ik zit nu ook nog maar op 18 maar ik speel gewoon niet veel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina