1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk niet dat het snel zal gebeuren dat iemand lvl50 word. Ik denk wel dat het nu mogelijk was en voor de reset niet. Toen was het gewoon onmogelijk om lvl50 op een 'legale' manier te halen. Nu is alles denk ik beter afgestemd zodat het verschil tussen lvls ook niet meer zo groot is. Voor de reset was er een groot verschil tussen lvl16 en lvl18, maar nu merk je het verschil bijna niet meer. Ook is de frustratie weg wanneer je net een lvl up was en na 2 games verliezen alweer kwijt.

2. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met dat laatst ben ik het helemaal mee eens. Dat is een goede zet geweest van bungie. Dat maakt het leuker voor iedereen denk ik. Ik moest eerst tering lang doen om 16 te worden en kwam ik tegen lvl 19 te spelen was het echt al bijna verloren zaak. Maar als je nu lvl 17 18 of 19 ben zoveel verschil zit er niet echt tussen vind ik...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bedoel ook dat het verschil voor de reset tussen 2 lvl heel goed te zien was aan een speler, maar dat je dat verschil nu bijna niet meer kunt zien.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Level 20 moet voor mij wel haal baar zijn, maar ik speel niet echt met goede mensen. Meestal speel ik gewoon met mensen bij wie ik in de party kom :D

5. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    ksnap niet dat jullie zo moeilijk doen over welke level je hebt,, tis ervoor voor bedoeld zodat je speelt met gamers van hetzelfde niveau. Stel je bent een level omlaag gegaan door een slecht potje (waarschijnlijk wel meerdere), maar dat niet door jezelf maar door je medespelers, wat dan nog als je echt goed bent kom je dat level wel weer omhoog.

En wat zou het uitmake als iemand lvl 50 zou hebben? Lijkt me niks mis mee, want als ze dat hebbe gedaan zodat de verschillen kleiner worden is juist alleen maar beter dat die persoon lvl 50 heeft.

6. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar geef ik je ook helemaal gelijk in. Daarom is het ook wel leuker geworden vind ik...

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry dat ik wat zeg, sjees. Ik zie anders niet iedereen level 20 worden. Tuurlijk zijn er al redelijk wat mensen hiero die 20 of hoger hebben. Zoals je zelf al zegt, jij speelt het niet veel en je bent 18. Als je af en toe speelt ben je geen level 20. Mij interesseert het allemaal geen reet hoor die levels, vind het gewoon grappig.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik krijg binnekort een nieuwe acount, dus ik ben niet echt meer bezig met me level :{

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een nieuwe?

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Clanlid: Punkrocker 101 is nu 31 met TS, nummer 12 van de wereld _O_ .

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor m.

12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 Woorden: Geen Leven.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het zit hem allemaal in de details , een goede groep is plus en een slechte dag is min, simply yet. :+

15. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook 1 ding: een leven zonder vrienden en dag en nacht xboxen.. tja sommige mensen kiezen daarvoor, voor mij onbegrijpelijk!! |:- |:-

ben het helemaal met je eens!!

ach ja, ga nu ook nog ff gamen ben net thuis na een hoop bier en lol maar ben nog niet moe, even de xbox nog aanzetten!

Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje BS vind je niet. 136 games TS gespeeld en dat is echt niet veel. 10 games per dag in 2 weken. Ik weet zeker dat zat van jullie veel meer gespeeld hebben. Het verschil is alleen dat hij er meer wint waardoor hij wel lvl31 is geworden.

17. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
  18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit major m nl hier wel op 't forum, weet ik eigenlijk wel zeker.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, die zit idd op dit forum.

Maar waarom ik een nieuwe acount ga nemen is omdat ik zo´n nieuwe kaart heb, maar ik hoorde dat je je acount ook kan verlengen (met die kaart), is dat waar ??

20. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik nog niet gehoord... misschien heb ik ook nog een 2 maande trial kaart liggen, maar als ik die gebruik he, is het dan een hoop werk om het weer op te zeggen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina