1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gister een potje Assault op Burial Mounds, het liep erg lekker omdat we continu elkaar op de hoogte hielden van onze status en tactiek. We winnen dus met 3-1, blijkt achteraf dat onze tegenstanders onze communicatie konden horen! Ze waren er zelf ook verbaasd over, wij des te meer omdat ze ondanks onze duidelijke communicatie over onze tactiek ze toch niet wisten te winnen hehehe.
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn dus echt van die gasten die alleen maar een hoog level hebben omdat ze cheaten.
    @ amras ik begin nu ook kotsmisselijk te worden van Burial Mounds
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je niet in teamtalk praat kan je tegenstander je gewoon horen als hij in de buurt is.
     
  4. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met teamtalk bedoelt het witte knopje indrukken, dan heb ik een nieuwtje voor je: Ze kunnen je ook horen als je het witte knopje indrukt. Wist het zelf niet, maar toen ik laatst tegen nederlanders speelde en ik me met de bom verstopte vlakbij hun kamp wachtend op een goed moment zei ik: 'haha ik zit hier echt goed, ze zien me allemaal niet'(ja witte knop ingedrukt), komt er een gozer met een zwaard die me neerslaat en zegt: 'ik zie je echt wel loser'. :confused:
     
  5. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat zonet in een team waar een paar mensen aan het cheaten waren, ze hadden bijv. de vlag in 1 keer te pakken zonder dat ze bij de basis waren. Aan het eind van de game was het andere team begrijpelijk kwaad, en liet feedback op iedereen achter..

    Best lullig dat als je niks met dat cheaten te maken hebt je toch feedback krijgt :{ Het hele potje was sowieso niks door het cheaten, daar is toch geen hol aan :confused:
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor dat er best veel cheaters zijn. Ik ben er nog maar 1 tegengekomen. dus ik vind het nog wel meevallen
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien een bug of knopje niet goed ingedrukt want het is niet de bedoeling dat ze het kunnen horen en zelfs niet als ze langs je staan. Ik heb ook vaak dat we met een paar man maps aan het uitproberen zijn en ik per ongeluk op wit druk om met het andere team te praten en dan horen ze het ook niet terwijl ik gewoon langs ze sta.
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk idd een bug, het is trouwens wel zo dat als je het witte knopje indrukt je tegenstanders je van verder horen dan als je praat zonder het witte knopje in te drukken. Als je 'gewoon' praat horen ze je alleen als ze in je directe omgeving staan, maar als je de witte knop indrukt horen ze je ook van een klein afstandje. Hou daar dus echt rekening mee als je in hun basis bent.

    Vanmiddag was ik weer eens met mijn broertje matchmaking aan het doen in Team Skirmish en één van onze teammaten die kapte na 10 seconden in de game al. Het was 1 Flag CTF op Zanzibar, dus dan ben je gelijk de lul en kan het schudden. Toen zat ik ff te denken, zou het niet een uitkomst zijn dat de game je tegenstanders automatisch een handicap oplegt. Dit zou de zaak gelijk weer recht trekken en dan heeft ieder team evenveel kansen. Want ik word echt gek van al die leavers. Dit is (bijna) nog erger dan cheaters, omdat je er helemaal niks mee doet. Bij cheaters/glitchers kun je ze gewoon op rapport doen bij Bungie, maar dit soort dingen vergallen ook het complete potje :mad:
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    wat voor handicap had je in gedachten dan? langere spawn tijd ofzo?
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    kan je wel met je team praten als je mic gemute is maar wel het witte knopje indrukt?
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    LOL, nee, dat kan niet, dat heb ik zelf ook wel eens geprobeerd :cool:. Je hoort dan gelijk weer dat gekraak als ie uitgaat, dus dat kan niet.
    En die handicap, dat kan je ook instellen in-game, geloof dat je dan sneller doodgaat en dan kan je kiezen uit driekwart schild/ half schild/ kwart schild of helemaal geen schild.
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat sitting out gebeuren. dat er eerst weer één dood moet gaan voordat je respawnt.
    wat je ook met customgames kan kiezen om de teams eerlijk te houden
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid, ze horen je dan wel. Zonder witte knop horen alleen de mensen in je omgeving wat je zegt, met witte knop iedereen in de omgeving + je hele team. Daarom als bombcarrier nooit wat zeggen als je verstopt zit in de buurt. Of heel kort ja/nee/ok antwoorden.

    Wat je tegen leavers kunt doen? Zelf 3 vrienden in je party inviten. Iedereen heeft onderhand wel een grote friendslist, dus dat zou niet zo moeilijk moeten zijn.
    Een langere spawn zou een optie kunnen zijn. Als je met 3 man de matchmaking ingaat en tegen 4 spelers geselecteerd wordt, moet dat dan ook gebeuren? Die 3 kiezen er toch zelf voor om samen de matchmaking in te gaan. (gebeurt niet snel in team skirmish/slayer, maar bv wel in clanmatches)
    Het is vervelend voor je team, maar 3 tegen 4 is nog lang niet onmogelijk. Alleen erg lastig :p
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het een paar keer in customgames nog geprobeerd maar het andere team kan mij toch echt niet horen. We hebben van verschillende afstanden geprobeerd vanaf tegen een tegenstander aan tot het punt dat hij nog net op de rader te zien is. Vanaf geen enkele plaats konden ze mij horen als ik teamtalk gebruikte. Het kan zijn dat je door lag iemand kan horen. Dus dat hij op wit drukt maar te vroeg praat. Het kan ook zijn dat je te laat praat waardoor de teamtalk weer uit gaat en dus gewoon praat. Of misschien druk je de knop wel helemaal niet in of niet goed in. We kunnen het binnenkort wel eens samen in een customgame uitproberen.

    Dus jij vind dan dat je altijd met 4 man in matchmaking moet gaan? Zover dat ik in matchmaking geweest ben hebben we nog nooit met 4-3 geloot. Ik heb wel een paar keer 3 tegen 3 gehad. Wel heb ik 7-6 of 8-7 gehad.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wel vaag dat ik dan vaker gevonden wordt als ik praat via teamtalk. En ik hoor ook vaker iemand hele zinnen roepen als ze in de aanval zijn. Zijn die dan zo stom om de witte knop niet in te drukken?
    Heb je in een clanmatch nog nooit 3-4 gehad? Kom het vaak genoeg tegen. Vaak wordt de match dan snel weggedrukt voordat hij doorgaat naar stap 3.

    Standing out vind ik iig geen optie. Je speelt Halo voor de lol. Dan ga je niet omdat iemand anders zijn eigen team kloot de tegenstander ook nog eens pesten door iemand er uit te houden. Zeker als je in teamgames de taken verdeelt hebt.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee nog nooit gehad. Wel gehad dat we met 6 tegen 7 speelde of 6 tegen 5.
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met de witte knop praat kun het andere team je wel horen, moet je maar is dawn of the dead spelen in foundation, als je in zo'n hok gaat spelen en ze willen binnenvallen hoor je ze gewoon aftellen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe weet jij zeker dat hun de witte knop inhouden ? Dat weet je toch niet. Ik hebhet nu meerdere malen uitgeprobeerd en al sta ik tegen de persoon aan kan hij nog steeds niet horen wat ik zeg. Er gaat dus iets mis met de teamtalk. Of je praat te laat of misschien wel te vroeg maar het kan ook lag zijn dat je dus op de knop drukt maar dat het iets later pas doorgegeven wordt en jij dus al aan het praten bent. Het zou goed kunnen wat jullie zeggen maar als ik de witte knop gebruik kan alleen mijn team mij horen en niemand anders. Ik zal eens een mail naar Bungie sturen en het aan hun vragen.
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik citeer uit het boekje van Halo 2 O-):
    "Use voice to direct your team. You can tap the White button to engage your radio and talk to your team no matter where they are on the map. Be careful though--nearby enemies can hear you talking as well."

    Dus tegenstanders in de buurt kunnen je ook horen! En het kan overigens ook met de d-pad naar boven.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan hebben meer mensen geluk want mij kunnen ze niet horen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina