1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    cool ik hoop dat dat wekt jelle;)
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen welke jelle heb je het? jellejelle of [JeLL!e] HALO :+
    Die penalty die je in kunt stellen is alleen mogelijk in custom games. Dus daar heb je verder niks aan in ranked games.
    Met de witte knop kan iedereen je zeker horen. We hebben een behoorlijk voordeel dat wij Nederlands praten. Je komt het vaakst engelssprekende tegen, wij verstaan hun wel. Maar zij ons niet. O-)
    Wel irritant dat wij meteen die f*cking french of f*cking germans zijn dan... Alsof we die NL voor niks achter onze naam hebben staan :confused:
     
  3. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hey goza's, kan je eigelijk een rank zakken met rumble pit?
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan dat, als je blijft verliezen sta je vanzelf een rank lager. Maar bungie heeft een bescherming ingebouwd. Je zakt pas zichtbaar een rank als je al halverwege die lagere rank zit.
    Dus zodra je op lvl 7 zit moet je op 6,5 zitten voordat je weer op lvl 6 zit volgens de ranking. Dit om te voorkomen dat mensen de hele tijd op het randje blijven schommelen. Het is erg frustrerend om ieder potje weer te zakken en daarna weer te stijgen.
     
  5. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    oki! thnx
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond kwam ik een spelmode tegen die ik echt goed vond. Head to head met rifles. Op de map lagen battle rifles, covenant carabines en op de normale sniperspots nog de sniper. Je starting weapon was de battle rifle + pistol.
    Dat kwam pas echt aan op skills ipv rocket en sniper oppakken en ergens gaan campen.
    _O_ _O_
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is zeker vet. Normaal heb ik altijd Plasma Pistol + Battle Rifle. H2H speel ik alleen nooit.
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het bijna nooit. Maar 's middags was er bijna niemand online en ik wilde ook daar eens aan mijn ranking werken.
    Maar na een potje ascencion waarbij de rocket de doorslag gaf heb ik het weer voor gezien gehouden... een onbelanceerde mode met normale wapens op de map.
    Het hangt heel erg af van de map of het een spannende pot kan worden, midship heeft nog mogelijkheden met de shotgun vs sword, en genoeg ruimte om met andere wapens een sword af te schieten.
    Maar op ascencion ben je echt kansloos als de tegenstander ergens zit te campen met rocket en sniper. Vooral die spawn midden in die cirkel, hoe krijgen ze het verzonnen. :mad:
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeker gaar,

    dat H2H, om te winnen heb je dit nodig:
    - sword
    - shotgun/rocket
    - goede camp plek

    Dan heb je al gewonnen :mad:
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, daarom vond ik rifles zo vet. Eindelijk ben je van dat gezeik af. Dat ze dat maar vaker gaan doen met verschillende wapens. Of in ieder geval de wapens die jij noemt eruit halen zodat iedereen wel zijn favoriete combo's kan gebruiken maar geen overdreven voordeel krijgt.
     
  11. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren xboxlive, bevalt zeker! Vanmiddag had ik zo'n mooi moment. Ik speelde team skirmish. Het was CTF met 2 vlaggen op midship, 3 punten scoren om te winnen. Het stond 2-2, ik kwam bij de tegenstanders hun vlag, doodde een bewaker en rende via de zijkant weg met de vlag, op datzelfde moment werd ook onze vlag gestolen. Halverwege onderweg naar mijn basis kwam ik hun vlaggendrager tegen. Er was verder niemand in de buurt. We ramden op elkaar in met de vlaggen, hij ging dood, ik leefde nog, flag returned, doorlopen naar de basis, score, game over, 3-2 gewonnen. :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat heel Halo2 om. Als je boven lvl10 komt is bijna iedereen even goed. Je wint dan omdat je gewoon de beste wapens hebt. 2xSMG verliest altijd van SMG + Plasma Rifle. Ook als is de tegenstander stukken slechter verlies je vaak nog.

    Kijk eens in Beaver Creek. Team Rood kan daar meteen de Rockets pakken. Team blauw pakt de sniper en moet de Rockets killen. Maar de Rockets kan de sniper veel sneller dood hebben. Ook als de rocket weer respwaned kan team rood hem veel sneller hebben. In die map is dat een groot voordeel.
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    2 magnums word te vaak onderschat, ik vecht liever met 2 magnums dan met 2 smg
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die worden echt niet meer onderschat, in ieder geval niet door de mensen die ik tegenkom op Live (lvl 10+). Maar dual pistol vind ik zelf niet zo fijn spelen. Ik vind het maar irritant om als een gek aan de twee triggers te trekken.

    @ Gforce, in teams vind ik het ngo niet zo erg dat deze wapens er zijn. Met goede teamplay kun je in de meeste maps nog winnen. Maar head to head en rumble pit is het veel erger omdat je daar alleen speelt. Dus niemand hebt die je kan helpen als je net respawnt en nog een wapen op moet halen.
    Ik denk dat je in beaver creek nog gelijke kansen hebt (de rocket een beetje in het voordeel). Een goede sniper heeft de rocketlauncher snel te pakken. Vaak springt de vent met de rocketlauncher naar beneden springt. (op zijn minst 1 rocket al weg voor de sniper). Als je dan 1 of 2 teammates daaronder hebt staan is de kans groot dat de rocket het niet overleeft.
    Zorg dat je als team niet te dicht op elkaar staat, dan moet met een paar gemikte granaten de tegenstander met rocketlauncher goed te pakken zijn.
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik meestal magnum + SMG, omdat pistol gauw op is, zeker als je veel man tegen kunt komen, dual neeis soms ook best effectief (beaver creek)!
     
  16. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet uit ervaring dat grenaten superhandig zijn met h2h, als je teminste weet hoe je er mee moet omgaan....
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    grenaten zijn in elke mode handig, als je iemand al verzwakt door grenaat heb je hem zo dood met je guns...
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog iedere keer dat ik de rocket heb schiet ik meteen de sniper neer. Hij kan de persoon die de rockets pakt niet snel genoeg zien en de rocket kan dan in dat gangetje schieten en de sniper is meteen dood. Met de rocket spring je natuurlijk niet meteen naar beneden.

    Ik heb trouwens wat gamemodes uit SOCOM nagemaakt in Halo2. Die vind ik veel leuker om te spelen als matchmaking. Amras moet je maar een keer joinen als ik customgames aan het spelen ben.
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag beaver creek weer gespeeld. De rocket wint idd vaker. Maar als je zorgt dat er meteen iemand over de rots vanuit het midden naar boven rent en ook nog de sniper op de rocket mikt heb je wel een kans.
    Ik zal je joinen, misschien dat dit Halo 2 net weer wat leuker maakt.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vage shit :confused: Als wij beaver creek spelen tegen level 20 gasten pakken wij nooit sniper en in het begin ook nooit rocket launcher en dat doen onze tegenstanders ook nooit :confused: Wij pakken hem pas op als we de bom hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina