1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat is het fijne ook, je leert er alleen maar meer door, en over die host, als wij op amerikaanse host zitten, hebben wij dikke lag, maar andersom is het vaak niet zo
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Whahaha, ik wel, en ik heb nog wel een Mac :p Hoezo niet compatible ;)
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik zou nu een opmerking kunnen maken over belgen en het niet begrijpen van dit:' 8) ' simpele tekentje. In plaats daarvan zal ik de grote jongen zijn en de 'meesterspion' laten denken dat hij cool is. Wel beloven dat je voortaan beter leest voordat je dingen gaat zeggen die je zelf niet begrijpt he? _0/
     
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Aloha Apu wat je zegt over de clan the fines is Klets eerste klas. Ik heb een zo'n gast in me friendlist die gasten ownen echt wel hard hoor ze maken zeker wel kans tegen mensen zoals str8 rippin en StK. Die gasten spelen dan wel veel op lan mare ik denk dat je off-host alleen maar meer leert! Als jij off-host kunt ownen ene die gasten die zijn er die gasten rapen dan echt nog 10 X zo hard op een LAN.
     
  5. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Check overigens de leaderboards, Een hoop modders zijn eruit gehaald :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2005
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Jah ik zag het net jah viel mij ook op mare de server van bungie was wel erg sloom overal errors.
     
  7. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Idd en dit vind ik ook raar. Ik dacht toch eerst dat het de top 1000 was, nu is het eerder een top 500 bij team slayer.
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn ze dan nooit op MLG te vinden?

    Edit: Er is trouwens een nieuwe montage van thehalogod op halo-pro.com. Hij is zeer vet gemonteerd. Maar ja montages blijven nep maar wel vet *) .
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  9. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik ben nog geen 1 NLer in HAlo 2 tegen gekomen... wil iemand mij aanmelden haha :p

    Mij lijkt het wle vet om met NLers te spelen.

    Wolfsflames is de TAG ;)
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste MLG in philly is trouwens gefilmd door MTV. Ze brengen weer een true life story uit en deze keer met het philly MLG toernooi. Ik hoop dat ze hem snel uitzenden.
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Offhost spelen gaat af en toe helemaal nergens over, en je wordt er dan echt niet beter van. Of wou je soms zeggen dat je leert van een shotgun die niet werkt, een zwaard dat 10x mist of een plasma pistol die maar niet raak wil schieten. En dan nog van die rockets die er af en toe helemaal niet uitkomen, onzichtbare granaten ownen ook btw. Nah, live is ok als je een beetje in je eigen regio speelt met een fatsoenlijke upload, maar voor de rest zou ik er maar niet teveel waarde aan hechten. Er zijn genoeg mensen met superhoge matchmaking levels naar MLGs gegaan en ze doen het dan best wel redelijk, maar ze zijn kansloos tegen 3D, Str8 Rippin en IGS.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Mee eens, op Live ben ik gewend omvoor iemand uit te gaan schieten met de sniper of BR op lange afstand. Daardoor ging het ff mis tijdens een LAN met een stel vrienden. Je wordt er dus echt niet beter van. Ik heb ook heel vaak dat als ik iemand in z'n rug wil slaan ik wel naar em toe blijf vliegen maar em dan niet raak. Of granaten die soms een seconde te laat uit m'n hand vliegen waardoor ik in een zeldzaam geval ik mezelf soms zelfs stick via een muur. Shotguns only is als je de host niet bent ook totaal waardeloos...
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo2= host
    Amerikanen host ----jij/wij geen host= soms onmogelijk maar iig zeer oneerlijk!
    jij/wij host------Amerikanen geen host= ze spelen nog steeds alsof ze host hebben:confused: Wtf die shotgun is nog steeds te dodelijk de br's schieten nog steeds goed van een afstand:confused:
    De enige verklaring die ik kan geven is; Of ze zijn alijd host(gedeeld of niet) Of de ntsc versie verschilt gewoon met de pal versie....
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd het is gewoon ronduit kut om tegen amerikanen te spelen. Lijkt wel alsof die flikkers altijd host hebben!!!! En als je een keertje wint doormiddel van host ben je meteen een cheater....

    kutamerikanen
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ik dacht dat ik de enige ongeveer was die dat gevoel dus ook had..
    Altijd als wij host hebben, wordt ik nog steeds door die Amerikanen vanaf de andere kant (ongeveer) door battle rifles HARD geraakt... Terwijl als zij dan host hebben en je ziet een sniper ergens staan en je schiet gewoon op hem en alsnog BAM headshot.. Omdat je hem dan gewoon niet raakt :'-(
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel crap dat Bungie nog niet helemaal snapt dat je op grote maps, wapens als een BR nodig hebt. Dan sta je dus met je SMG op Relic tegen een gast met BR te schieten. Je kunt het dus wel schudden op lange afstanden. Best wel matig, want zo draait het dus niet om de skills.
     
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    apu, tering, waar uit blijkt dat ze met dat programma spelen dan? :{
    omdat ze met lodisch spelen? of omdat ze winnen van een level 32,35 en 37?
    Echt dat gezeur over dat zij dat programma gebruiken is echt onzin, mischien zijn ze ook wel goed he, oh wacht dat kan natuurlijk niet he, want het is live en ja op lan worden ze dik geraped dus zijn ze slecht, zo'n beetje als de finest |:-
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina