[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
  3. Destroy

Destroy Guest

ok ik geef toe ik cheat....wil je dat horen ?? kijk maar naar die games en dan zie je dat ik een dikke voorsprong had en mijn tegenstanders dus gequit waren en soms dan waren ze mij aant ownen en dan quitte ik in een boze bui maar ik cheat niet en als je dat niet gelooft dan zal je het maar aan mijn tegenstanders vragen of zelf eens een keer door me geowned worden ;)

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niks. Maar ik snap het, ik dacht dat er alleen N/A komt te staan als er iets mis gaat met de connectie, uitlaggen etc. Weer wat geleerd :D....

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  6. Destroy

Destroy Guest

de stand by is niet het ergste daar heb ik een truckje teggen gevonden maar de ergste cheat op h2h is dat ze je er uit kunnen laggen |:- |:-

7. DonScorpion

DonScorpion Guest

Moet je kijken naar mijn h2h pagina, soms kom je dezelfde gasten tegen (soms wel 3 keer achter elkaar) en die leaven dan meteen. Verder moet je gewoon meteen je level zeggen aan het begin van een h2h potje en dan denken ze dat ze het toch al niet kunnen winnen.

http://www.bungie.net/stats/playergamelist.aspx?player=Dutch DON Elite&page=4

Soms heb ik ook last van gasten die standbyen maar dan net doen alsof er opeens een vreselijke lag ontstaat. Ze laten zichzelf dan een paar keer killen zodat het resultaat wat geloofwaardiger overkomt op bungie.net

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  8. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat truukje wil ik ook wel graag weten als iemand bij je stanbyed

9. Destroy

Destroy Guest

mjah het is alleen maar gelukt bij h2h bij mij maargoed als ik gestand byed word en het zit in blue screen trek ik het kabeltje bij mij router van het internet eruit en druk ik er terug in dan blijft het de hele tijd blue screen en heb je de stand byer eruit gelagged en dan telt de game helemaal niet dus verlies je geen punten aan die nerds...en let op alleen de kabel van je internet niet de kabel achter op je xbox anders dan krijg je gelijk de troubleshooter en wint die stand byer alsnog alle punten :mad:

10. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat zal bij mij niet werken dan, me router staat namelijk 3 verdiepingen hoger in me huis en denk niet dat ik binnen 5 seconden heen en weer kan rennen :'-(

Dus dat betekend gewoon een verlies bij h2h als ik wordt gestanbyed.

11. Destroy

Destroy Guest

das vervelend maar goed volgens mij had je eens een keer ergens gepost dat je een goede verbinding had dus hopelijk krijg je dan veel host ;)

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nou....dat kan het ook zijn :p

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    MOet hij natuurlijk wel standby gebruiken en niet toevallig quiten ;). Denk jij dat hij aan het standbyen is en trek je de kabel eruit blijkt dat hij gewoon quit 8)

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als ie quit dan heb je binnen een paar sec. weer je 'spel' terug.

15. Towel

Towel Guest

Mijn link had ik niet in code tags gedaan vandaar dat ie het niet deed. Hier alsnog de link waar je zoo duidelijk kunt zien dat je geen host bent.

Code:
    http://pwhy3.free.fr/./    Towel/

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
  17. Towel

Towel Guest

*) precies, maar wat vind jij daar nou van pulser |:- :p

18. DonScorpion

DonScorpion Guest

Of hard rennen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand of je health ook weer recharged als je schild weer oplaadt?

20. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die recharged.

Nederlanders zijn echt de slechtste verliezers. Altijd als we team slayer winnen van nederlanders zijn wij de *******newbs. Vanmiddag wonnen we van XiroKe, Eddy64 en nog 2 anderen en wij hadden, volgens hen, 'dik geluk gehad.' De stand was 50-29....
    Daarnaast vonden deze stoere jongens het cool om ons uit te schelden. |:-

Vreemd is dat dit bijna alleen maar is in team slayer, in double team schijnen de meeste mensen elkaar wel te kunnen complimenteren. Misschien proberen ze in team slayer stoer te zijn tegenover hun 3 vrienden???

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina