[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Xiroke zit toch ook hier op het forum????

Vind het altijd wel grappig om tegen nederlanders te spelen. Wil natuurlijk wel winnen maar ja als dat niet lukt moet je wel sportief zijn vind ik!!!

Maar ik maakt het ook vaak mee dat we uitgescholden worden maar meestal zijn dat Amerikanen en fransen.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een keer tegen die Eddy64 gespeeld met DT. Zij hadden gewonnen, gelijk helemaal uitschelden, noob dit, noob dat, zij zijn zelf noobs :cool:

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't spel vandaag na 1,5 week weer gespeeld. Ging niet echt lekker moet ik zeggen, maarja moet weer beetje inkomen.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Destroy _0/

Gaat lekker zo te zien!
    Ik ben maandag weer begonnen met gamen en het gaat redelijk, mischien zie ik je nog eens online.. :+

5. Destroy

Destroy Guest

ik heb vandaag nauwelijks een normale game gespeeld de hele tijd werd ik maar gecheat enzo damn...

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel gigantisch veel lag meegemaakt gisteren, nog nooit zoveel achter elkaar. Iedereen z'n balkje was rood, vooral bij snipers ging het super sloom. Dan schoot je gewoon 2/3 keer op iemand omdat je zeker moest weten dat ie dood ging.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wh00t, k ben 25 :p

Ik heb net ff een uurtje geslayerd, van 22 naar 25.
    Werd ook nog gecheat met team snipers, maar ook die heb ik nog gewonnen :+

9 potjes op rij gewonnen, en dayne, je hoeft het niet te checken want het is waar }:]

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  8. DonScorpion

DonScorpion Guest

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Damn Towel, ik weet ZO goed wat je bedoeld! Je schiet iemand voor zn kop met een shotgun, dan hoort ie al dood te zijn, vervolgens sla je hem OOK nog eens en hij overleeft het gewoon! Dat is zo oneerlijk

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  11. Destroy

Destroy Guest

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
  13. DonScorpion

DonScorpion Guest

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    25 alweer? Nou, dan ga ik vandaag ook maar ff doorraggen, misschien lukt 't dan ook wel.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ;) bij die andere gast klopte het gewoon niet. Toen zei hij dat hij op een andere accoutn had gespeeld maar dat was ook niet waar want de 2 potjes die hij gewonnen had stonden wel gewoon onder zijn account ;)

18. Dude ik weet dat je het over mij hebt :+ (ik heb de Quote ff aangevuld)

en ik ga me nergens uitpraten want jij was er niet zelf bij dus je weet helemaal niks O-)

(en als je wilt bitchen doe het dan goed (zonder spelfouten }:] ), en nee ik zoek geen ruzie)

EDIT:

@jozo: was sarcastisch bedoelt }:]

@destroy: Dude.. wat is jouw probleem ?

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
  19. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Dayne om zo iets ongelooflijk kneuterigs (wat een k*twoord eigenlijk, he?) ruzie gaat maken. :9

Ik speelde vandaag double team met een maat van me. We stonden achter en toen de laatste 18 seconden ingingen zetten mijn moeder de computer boven aan. Dit zorgt bij mij in huis geregeld voor het tijdelijk wegvallen van mijn connectie. Ook deze keer kreeg ik weer een blauw scherm en viel ik daarna uit de game. Ik balen, en vond het al helemaal klote voor mijn teammate. Nou kom ik later weer online en nu blijkt dat doordat ik wegviel de game van 21-18 naar 0-0 terug was gevallen, met nog 18 seconden op de klok... Ik natuurlijk dikke feedback gekregen (zou ik ook gedaan hebben), maar heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Edit: hier de game: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=186518723&player=Jozo NL

Ik heb geen punten verloren op deze game, en ik was trouwens host.

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  20. Destroy

Destroy Guest

Dude we zitten hier niet op school als je het kan begrijpen is het goed genoeg zonder of met spelfouten :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina