[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Crimp, Je hebt 206 potjes gespeeld, en je bent nog steeds 23? :+
    Doe je goed... 8)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier het zelfde Jozo:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=185585489&player=Dayne GT

We stonden voor en ineens gingen 2 gasten bij de tegenstander. Ineens raakte we gewoon kills kwijt (ik denk die we op die 2 gasten gemaakt hadden) en stonden we ineens dik achter. We waren nog bijna terug gekomen maar we hadden verloren. Later bleek dat we gewoon punten haaden gekregen alsof we gewonnen hadden.

3. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weeeh gaste jullie gaan lekker zeg!! kom ik aanzette met mijn lvl 17 |:- |:- maar zitte jullie nu ook overdags te gamen met dit lekkere weer.. k bdoel, k heb nu echt al dik 5 dagen niet gegamed... :'-( 8) 8) kan mezelf er niet echt toe zetten om nu te gaan gamen met dit tering lekkere weer..

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat wel klote is met alleen in TS te gaan, is dat somige gewoon hun level niet waard zijn, zijn ze 25/26, staan ze gewoon 10 in de min ofzo, das wel balen :mad:

Gister avond ging echt klote, was weer 24 maar net weer ff 25 geworden :cool:

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik speel gewoon met iedereen. Ik heb geen vast team waar ik altijd mee win ofzow, want 't level interesseert mij ook niet zoveel. Ik speel gewoon altijd, ook gewoon in m'n eentje als ik zin heb om te spelen.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben vanmorgen zins een lange tijd weer begonnen met halo 2. Ik heb 2 potjes big team battle gespeeld. Beide gewonnen en ik zat meteen in level 3. Dat vond ik wel wat snel. :{

Dat heb ik nou ook. Mij maakt het level shit niet zo uit. En ik speel bijna alleen maar quick game. Het is wel altijd hopen dat je in een beetje een leuk team komt. Maar ik vind het veel leuker om gewoon xbox aantezetten en gewoon ff een potje spelen als ik er zin in heb :D

8. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, ik speel gewoon voor de lol en dat is het. Levels zijn er alleen om jezelf met iemand te matchen.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gister ook weer ff lang doorgehaald en ben toch even 4 levels er op vooruit gegaan, heb nu level 27 (ben 'm alweer bijna kwijt :cool:). Halo2 is toch wel beter geworden na die update, maar toch zijn er een aantal dingen die me steeds meer gaan irriteren.

Het lijkt wel of het tegenwoordig gewoon weer noodzakelijk is om de host te hebben, heb je geen host heb je vaak lag (of het dan die "cheat" is of nou gewoon dat de ander een slechte host heb kan ik niet vertellen). Zonder host heb je als team vaak al een achterstand, op midship is dit toch wel het ergst.

Ander irritatiepunt is toch wel de weaponstart, als ze gewoon met alle gametypes BR+SMG als beginwapens doen zou het spel er stukken op vooruit gaan. Die shitty smg komt toch echt mijn strot uit.

Last but not least zijn de vage gametypes. Er zijn echt rare dingen bijgekomen. CTF Covenant bijvoorbeeld, dit is gewoon een race naar de wraith en die sucker wint het wel. Team rifles op Ascension is nog zoiets, opzich niks mis mee denk je dan maar die fucking banshee is er nog steeds op die map. Pak die banshee en met een beetje goed gebruik rape je de tegenstanders dik, het is toch fucking team RIFLES dus wat doet die banshee daar dan? Begin echt steeds meer te denken dat die bungie gasten geen verstand hebben hoe ze een beetje gametype in elkaar moeten zetten...

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Banshee is met de Carbine toch best snel neer te halen, maar hij is idd irritant.

11. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaan ze met de volgende playlist update, die banshee uit ascension halen met team slayer games.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Geloof me, het is een fucking vliegende tank 8)
    Als het hele potje er constant 2 mensen op schieten en hij gaat niet kapot is er echt iets mis mee hoor. Gaat voor de rest ook meer om het princiepe, het is team rifles en ik zie de logica niet echt om een banshee in een rifles game te proppen.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...ben 't toch een beetje zat, ik ga niet meer spelen met iedereen en niet meer voor de lol want ik verlies alleen maar nu. Moet echt ff een goed team hebben waarmee ik kan spelen, want ik wordt helemaal parra hiero.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pleur dan wat mensen met hoge level in je friendslist en ga met hun gamen. Toch niet zo moeilijk?

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah :'-( Ik verlies, straks gaat mijn level <hoog> omlaag.

Tjonge tjonge, verdien jy extra geld van je baas ofzo als je level op Halo hoger is? (zou geen slegt idee zijn trouwens :cool: )
    Je leven hangt er niet vanaf ofzo.
    Gamen is toch voor de lol?

* wordt gek van stats players *

_O_ _O_

Dat zou egt wl beter zijn, maar waar haal je die info vandaan?

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, double post

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is gamen voor de lol, maar er zijn genoeg mensen die geen lol beleven als ze niet winnen? Ik vind het ook vervelend als je je level verliest, wie niet? Misschien die mensen die nooit Halo 2 spelen (of zelden), die geven er niks om..

Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet hoe het toch kan dat je Big Team Battle 7 tegen 8 kan spelen. Het blijft gewoon oneerlijk. Zo speelde ik laatst ook een potje, en we kwamen echt een man tekort op defence. Team Slayer of Skirmish wordt ook nooit 4 vs 3 gespeeld... waarom BTB wel? In verhoudingen komt het uiteindelijk op hetzelfde neer.

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja precies. Maar als je alleen maar verliest is er ook niks aan :{ :cool:

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  19. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Sostic: CtF covenant race naar wraith en dan gewonnen? Ik dacht het niet. In de meeste levels zijn er 2 wraith, en de 2 levels waar er maar 1 staat (Zanzibar+Headlong) is die wraith in no time kapot. In Zanzibar omdat de tegenstander de rocket heeft voordat de aanvallers in de wraith kunnen zijn, en dus de wraith kapot gaat, en in headlong omdat er 2 rockets op de map liggen. De wraith domineert alleen op coagulation als de andere wraith kapot is gemaakt, en de rocket op/bij de tegenstander is.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    BM en zanzibar hebben er maar 1, van de rest zou ik het eigenlijk niet weten. Ik weet wel en dat heb ik vaak genoeg gedaan dat als je op BM de wraith heb je gelijk de rocket kan killen. Ik spreek uit ervaring, gelukkig was het wel in mijn voordeel maar ik kan me goed voorstellen hoe kut het is als je telkens word gespawnkilled door een wraith. In zanzibar heb je het probleem wel minder erg, daar heb je gelijk in maar toch brengt het het spel gigantisch uit balans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina