1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Maar sinds kort zijn er ook 3 rockets op Coagulation :)

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja klopt, is een stuk beter _O_

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    2 vragen:
    Wat is teabaggen?

En waar zijn dan die 2 andere rockets op Coag, en bedoelen jullie in de playlists?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet ik wel maar de Carbine is veel sterker als de BR tegen de Banshee. Maar toch schite bijna iedereen met de BR. Lijkt wel of dat ze niet weten dat ze beter de Carbine kunnen gebruiken of ze pakken hem gewoon niet op.

3/4 is toch wel een stuk minder als 7/8 hoor....

Niet helemaal waar. Op Burial Mounds is het volgens mij op defense mogelijk om beide Wraiths te pakken te krijgen. Lukt dat niet is het nog altijd vrij eenvoudig om met de Ghosts die van de tegenstander uit te schakelen.

Nog niet gespeeld. Waar liggen die andere 2 dan?

Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Op de plekken waar vroeger de Brute Shots lagen

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. M'n level boeit mij niet, maar wel het verliezen. Ik heb er geen zin in om alleen maar te verliezen en dergelijke. Gewoon respawnen en geen enkele kans hebben.

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat het zo erg was
    Dan is het idd niet leuk meer.
    Dat zijn dan de gevolgen van een erg hoog level, dan gaat je level weer omlaag dan is het weer iets makkelijker (neem ik aan)

8. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, daar zul je zelf achter moeten komen. Weet niet of het zulke geschikte zooi is voor een openbaar forum. :9

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Google vindt alles...

Denk idd niet dat het de bedoeling is dat we dat hier vertellen.
    (ik heb niet de hele thread gelezen: wat heeft dat met deze thread te maken :confused: )

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Omdat ik over paar dagen een nieuw acount krijg, ging ik net ff klote in DT, echt lollig, me eigen team maat beetje stucken enzo :p

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ow ik had net zon relaxt vette team slayer game :D
    Gewoon 4 tegen 4. Op het begin gingen 2 gasten van mijn team al meteen weg :mad: Dus ik en zon gozer gewoon doorgegaan. Hebben we nog dik gewonnen. _O_ _O_ Hail to the noobs that makes this posible. _O_

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp de sarcastische insteek niet helemaal. Ik ben lvl 18 op Big Team. Ik had dit level na ongeveer 50 potjes. Ik heb nu echter onderhand een pot of 200 gespeeld. Vaak speel ik met friends die lagere levels hebben. Ik ben volgens mij niet slecht, maar 3 keer scoren met de vlag of bom lukt me nooit alleen. M.a.w. bij dit soort potjes win ik er eigenlijk niet zoveel mee. Sterker nog, je verliest ook gewoon zo nu en dan. Wij hebben nooit 8 man tegelijk online, dus ik ben altijd aangewezen op 'vreemden'. Daarnaast speel ik ook regelmatig ff alleen of met alleen 1 friend, ook dan geldt dat je soms wint en soms verliest. M.a.w. of je nu 40 potjes gespeeld hebt en op lvl 18 beland, of je speelt er 5000 en je bent nog steeds op lvl 18, dat hoeft dus niet zoveel te betekenen. Behalve wellicht dat ik nu eenmaal thuishoor op lvl 18...en alleen met een paar goede mazzelpotjes hoger kan komen.

Ik vind die btb's nu eenmaal het leukste, dus die speel ik ook het meeste... De laatste tijd veel quiters, betrayers en figuren die wellicht niet zo goed zijn, of simpelweg niet willen luisteren. Soms heb je geluk, en communiceerd iedereen met elkaar. Soms speelt iedereen zijn eigen pot. (Wat altijd een negatief resultaat opleverd).

Maargoed, om op je punt terug te komen. Het spelen van honderden potjes hoeft niet perse garant te staan voor een megahoog level. En dat hoeft dan ook echt niet te liggen aan de kwaliteiten van de speler..

DikkieD

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel ook het liefst Btb. En ik doe ook altijd gewoon tegen en met lui die ik niet ken. En dan ben ik wel altijd blij als er mensen zijn die praten in het team. :D Met comuniceren kom je heel ver. En het is nog leuker ook :D

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup same here...

Ga niet alleen in matchmaking spelen voor de ranking. Ik vind die Big Team Battles nu eenmaal het leukste om te doen. Heb een clan en een zooi vrienden in mijn list, maar eigen zijn er bijna nooit meer dan 2 a 3 tegelijk online. M.a.w. ik speel dus vaak alleen samen met mijn broer BTB. Wij schommelen al tijden samen rond lvl 18. Om de drie dagen zien we zo'n beetje alle levels tussen 17 en 19. Moet wel toegeven dat we er vaak worden bijgenaaid, en dat dit regelmatig de reden is van het droppen in level..

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @corossi : dit stond op de site van bungie.net :

When are you going to take the banshee out of Battle Rifles on Ascension?

We realize it's a pain in the ass, and we're taking it out during the next playlist update. Which will likely be timed to coincide with the new maps.

ik las het in de "weekly what's update"
    hier is de link : http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklymay20

dus als het goed is gaat dat ding eruit, bij team slayer games _O_ _O_ _O_

16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=187071209&player=DikkieD

Hierboven de stats van een vreemd potje...

We begonnen. Het ging prima. Ik was defense en tijdens een aanval van de tegenpartij, schoten we een jeep kapot. Nu was dat het moment dat een sprong van mij eerst 4 keer herhaald werd. Vervolgens kreeg ik het blauwe scherm. Ik dacht nog: ff wachten, maar hoorde de rest gewoon schreeuwen alsof men nog in de game zat. Maargoed, na een kleine 20 seconden joinde ik weer, om vervolgens 30 seconden in mijn eentje door containment te lopen (nog in de veronderstelling dat iedereen mij negeerde ofzo). Toen wederom blauw scherm en na ditmaal 1 minuut wachten, kwam ik terecht in de lobby. Ik was partyleader, en was samen met mijn broertje aan het spelen. Nu reageerde hij niet, dus ik logde mezelf maar even uit en in, en toen merkte ik pas dat hij nog gewoon in BTB matchmaking bezig was. Ik heb die pot dus maar afgewacht en na 5 minuten kwam mijn broer weer in mijn party. Nu gaf hij aan dat iedereen in mijn team op mij zat te bitchen, omdat ik in hun ogen een quitter was. Mijn broer had mij gelukkig nog succesvol verdedigd (we hadden nog geen 10 minuten daarvoor nog een gesprek met een engelsman, waarbij we alledrie aangaven nooit zouden quitten, al waren we de enige overgebleven van het team). Maargoed, mijn point is dus dat niet iedereen die tijdens een pot verdwijnt automatisch kwade bedoelingen (quitter) heeft. Wat ik overigens wel vreemd vond is dat ik een 10/1 mbit lijn heb, die niet gebruikt werd, behalve door live. Ik zag in de bandbreedte logs, dat er niks aan de hand was ten tijde van mijn disconnect van xbl. Vreemd dus, want ik had dus op dat moment ook geen lag ofzo...heb ik eigenlijk nooit...

17. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je zegt het zelf al, hoe meer je speelt, hoe meer kans je hebt op die ''Mazzelpotjes" en hoe beter je wordt, dus veel games spelen geeft wel aan dat je ietsjes slechter bent...
    Maar het was maar een grapje hoor want ik ken Crimp.

18. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat kan gebeuren.
    "Eruit laggen"
    Het kan gebeuren als je aan het downloaden bent of als je heel even een slechte connectie hebt.
    Maar wat wel vaag is: Soms als je eruit lagt en iemand van de tegenstander ook, kom je als het waren 1 Vs 1 in een andere game...Alsof de game dan wordt opgesplits

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat slayer potje met je clan ging niet erg goed zo te zien :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina