1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het potje op burial mounds ook niet want daar had hij ook 4 kills:p
    Maar ik snap het, die gasten zijn wel erg goed dus is het moeilijk om ze te killen

2. Destroy

Destroy Guest

3. Destroy

Destroy Guest

4. jezus wat lame, hacken is voor losers :+

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja nokken in een game ook. :mad: wat haat ik die gasten. :mad:

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ongetwijfeld het kutste dat er is. Stoppen in een game, maar je kan er helaas niets tegen doen.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En vooral vervelend als je zelfs aan het winnen bent.. ik bedoel, dan quit je toch niet :{

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  9. Destroy

Destroy Guest

haha leuk dat je die game eruithaald er zat een hacker in die game dus we hadden geen kans een gast die zat in de turret van een warthog en die onmogelijke kills maakte met die turret en het is ook niet zo dat reignofchaos en bahamut overslaanbaar zijn ofzo

10. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Apart om te zien dat er blijkbaar zo weinig mensen clanmatch spelen. Als ik de lijst van Destroy NL doorkijk zie ik heel veel tegenstanders die wij ook tegen ons hebben gehad, terwijl wij slechts level 20 zijn. Als ik hetzelfde zou doen met team slayer games (of skirmish of double team voor mijn part) zou ik veel minder dezelfde tegenstanders tegenkomen denk ik. Raar aangezien blijkbaar er zo weinig verschillende mensen clanmatch spelen, terwijl het IMO een van de leukste gametypes is.

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Clanmatch is inderdaad heel leuk, maar ik heb nu een verotte clan. We hebben ongeveer 8 members en zijn ook hele goede mensen sommige, maar in die tijd dat ik afwezig was hebben zij een team samen gesteld waarmee zij eigenlijk de rest een beetje buitensluiten, denk dat ik er maar uitga.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind clanmatches juist zuigen. Dat is ook de reden dat ik al meer als een maand clanloos ben :p

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Fuck ik heb het nu echt gehad met quick game. :mad: :mad:
    IK kom nu al 3 keer achter elkaar in een team waar helemaal niemand kan praten. Waar er 1 op het begin al meteen weggaat en de rest niet kan schieten. En als ik doodga hoor ik het andere team leuk overleggen :mad: :mad:

Ik heb een tijdje in een clan gezeten maar ben eruit gegaan omdat ze nooit online waren. :{ Toen ben ik heellang niet meer in een clan geweest. Maar ik wil nu eigenlijk tog weer in een clan. En ook relax clanbattles gaan doen. Dus als ik er mischien nog ergens bij kan? *) _O_

14. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat jerreby triest is,dat klopt....ook al hadden ze verloren> Who gives a fuck iedereen kan toch verliezen??? Zelfs de ogre's en zyos(beter bekent als xyos) verliezen

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Quick game?

16. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk betekend quick game iets als in je ééntje in MatchMaking gaan in zijn ogen...

17. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnelijk bedoeld hij quickmatch. dan wordt er een game gezocht in de playlist die je het laatst hebt gespeeld. met optimatch kun je je playlist nog kiezen. ;)

18. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quick match is idioot. Je kunt je playlist niet keuzen en het scheelt je wel een halve seconde aan tijdwinst, woehoe!

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar als er niemand uit mijn list online is als ik online ben :{
    Ik wil wel gewoon een potje spelen. :'-(

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Doe dan rumble of h2h. Is ook best leuk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina