[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die stng2000 is echt te slecht voor woorden. Zou hij gehandicapt zijn ofzo, want zo slecht kan toch eigenlijk niemand zijn.

2. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk combinatie van heel slecht zijn en niet serieus spelen. Hij heeft ook in zijn beste potjes hitpercentage's van rond de 25% :confused:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je gaat toch niet 500 games niet serieus spelen?

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn als je zo hard iedere keer geowned word speel je toch niet meer? Dan moet je toch door hebben dat die game niks voor jou is en je beter iets anders kunt gaan spelen.

6. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas 7 potjes heb gewonnen met rumble pit, wel vaak 2e en 3e geworden

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar hoeveel heb je er gespeeld? (ik heb er btw nog 0 gewonnen ;) )

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe slecht kan je zijn. Als je 500 potjes heb gespeeld, dan heb je toch wel wat ervaring en weet je hoe alles werkt :{

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja daarom dacht ik ook dat hij gehandicapt is. Of misschien wel altijd onder invloed ;)

10. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest trouwens gister tegen Niek NL met team training. Hij speelde gewoon met een team waar die ook team slayer mee speelt en ik was gewoon in me eentje gestart en had in me team 3 mensen van rond de lvl 16. Het was team-slayer br op acession en dan kan je niet veel als je met mensen speelt die niet echt goed zijn.

Begon die na dat potje dat ik noob was en wat die allemaal met me moeder had gedaan. Terwijl ik hem 4x had afgemaakt in een persoonlijk duel en hij mij 2x. Ik hoop dat ik die k*t cheater een keer tegen kom in echte matchmaking en ik dan ook met een goed team speel.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of op straat ;)

12. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is waarschijnlijk iemand die heel erg wordt gepest op zijn school en dan al zijn emoties eruit gooit op Xbox-live en zo zijn trauma probeert te verwerken.

13. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarnaast speelde die met Duiters, landverrader O-)

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  15. Destroy

Destroy Guest

ahahhah ja super extreme noobs moeten er ook zijn ik gok dat dit een mannetje van 4 is ofzo met een xl controller ±P

16. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat een spel leuk kan zijn als je 1x wint in 444 potjes

17. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onaardige opmerking. Wat maakt het nu uit welke ranking je hebt? Wat maakt het uit of je 400 potjes speelt en er maar een paar daadwerkelijk wint? Vanwaar de noodzaak om dit type spelers af te bitchen? Die ranking is gewoon een extra feature, de game draait er niet om ofzo...Althans, niet bij iedereen. Ik vind een supercoole pot waarbij ik uiteindelijk met mijn team verlies, tientalle keren leuker dan een pot waarbij 4 tegenstanders al gequit zijn, en je vervolgens met 3-0 van wint...Maargoed, zal er wel bij horen....

Trouwens, als ik verlies wordt ik niet per definitie geowned. Imo wordt je geowned als je hele team simpelweg geen antwoord heeft op de tegenstander. Als het antwoord echter onvoldoende is, dan is owned niet ter sprake :D :D

btw. Een game is niks voor als ik er geen reet aan vind. Als de game verder ok is, dan is de game wel wat voor mij.....

gnagnagna _0/

18. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien won hij 442 keren bijna...?

of een oma van 88?

Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mischien speelt die alleen maar op amerikaanse hosts en is hij telkens de "lagging foreigner n00b"......

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat slaat nergens op, als hij steeds bijna heeft gewonnen, is hij geen level 9 :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina