1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

Ok ? :confused: ik pwnde laatst defy is huge met een clanmatch |:-

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kut zooi !!!!

Vanochtend met gym gingen we hockyen, slaat er iemand kei hard tegen me klauw. Zijn er 2 vingers gekneusd, nu kan ik niet meer halo'en, als ik wil schieten, doet het te zeer :mad: :mad: .

3. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoelde te zeggen is wat hij doet in zo'n clan waar jij in zit aangezien jij toch nogal goed bent... (ik weet niet of het niveau van jullie clan hoog is?)

Maar die Defy is Huge ben ik ook volgens mij ook ergens in tegengekomen... (op halo 2) Voor de rest heb ik er toen niet echt ergens bij stilgestaan (ik zou ook niet weten wat er bijzonder is aan die gast anyway weet ik ook de uitkomst niet en het zou net zo goed kunnen dat ik me vergis).

4. DarkAzura

DarkAzura Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Maar die Defy is Huge ben ik ook volgens mij ook ergens in tegengekomen... (op halo 2) Voor de rest heb ik er toen niet echt ergens bij stilgestaan (ik zou ook niet weten wat er bijzonder is aan die gast anyway weet ik ook de uitkomst niet en het zou net zo goed kunnen dat ik me vergis).

BTW @Jerreby: beetje vage opzetting van een tournament....(Crazy King head tot head :{ ) en daarna overgaan naar 4 vs 4 en dan weer afsluiten met Slayer

5. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja je hebt natuurlijk verschillende manieren om veel halo2 te spelen. Je kunt best heel veel halo2 spelen, maar dan wel zonder er veel problemen mee te krijgen met andere mensen. :p Ik speel nu ook nog wel vaak halo2 maar wel op een andere manier dan in het begin. En nu gaat het perfect. als ik een keer niet kan spelen vind ik dat best, maar in het begin kon ik nog wel eens chagarijnig worden daardoor. en dan heb je inderdaad geen leven vind ik. *) *)

6. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie eigenlijk daar ook last van? Iedere noob uit mn friendslist is nu rond de 20 en die zijn gewoon slecht hoe kan dat? ik erger me er gewoon aan. en heb zonet besloten de hele avond in mn uppie team slayer te gaan spelen en ***** hebben aan de ranking want level zegt tegenwoordig niks meer (heb laatst een team van lvl32 geownt) (ben zelf maar 19)

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    20 is ook niet zoveel hoor, maarja boeiend. Level is gewoon om je te matchen met iemand dat is het, van je gelijke niveau dat is het.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  9. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal met je eens. Verbaast me ook echt van sommige mensen hoe ze dat lvl kunnen kunnen halen.. ben zelf nu 18.5 maar ownde gister ook mensen van 25 enzo... echt drama!

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    713 played....

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    jups...

28 juni als ik het me goed herinner...

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik was een paar weken terug een paar keer op maandag vrij van werk... Als ik dan maandagochtend rond 11.00 even een paar potjes speelde, dan was het veel rustiger, en leek de tegenstand ook minder... Wellicht dat sommigen op die manier hun ranking omhoog krijgen. En daarnaast natuurlijk meeliften op anderen..

Wat ik me wat dat punt afvraag is of het een nadeel oplevert voor de personen die tussentijds quitten. Ik kom het nu zo vaak tegen, snap het gewoon niet.. Krijgen zij geen stafpunten daarvoor ofzo?

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol das zo vaag eraan ik heb eens zo'n quitter gevolgd, en als zijn team nog won nadat die quitte kreeg die zelfs nog experience

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aan de ene kant moet dat niet kunnen maar soms lag je ook uit en dan is het wel leuk als je dan toch exp. krijgt als je team alsnog wint.

17. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat had ik dus 's nachts!! tegen amerikanen is het veel makkelijker gamen dan bijvoorbeeld tegen fransozen!!

en als je quit.. dan moet je tog wel minder punten krijgen?? quitten vind ik echt zwak, behalve dan als je eruit gelagd word maar daar kan je vaak nix aan doen..

18. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- |:-

19. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat meen ik echt..

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum