1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    En weet je wat het grappigste is, je kunt in stap 2 niet eens meer zien of je host hebt ja of nee. Dus daar op wachten is onzin en tijdverspilling.

Ow ja en ik heb nog een opmerkingen over de patch. Want ze hebben sudden death weglaten wel overdreven. Met nog een paar seconden te gaan plant ik de bom, bom armed, bom planted, game over. En omdat de bom nog niet is geexplodeerd telt de score ook niet. Is me 2 keer overkomen.

Ik begin in ieder geval een beetje genoeg te krijgen van Halo 2, ik heb er geen plezier meer in. Ik stap nu weer terug naar Return to Castle Wolfenstein, daar heb je tenminste echt skills nodig om te killen, want daar heb je geen auto-aim.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja Halo is gewoon een game voor n00bs. Ik bedoel auto-aim, no recoil, no scope drift, no x-spread en noem maar op.....

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom ben ik dan beter dan jij:p

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat jij geen leven hebt opgesloten zit in de kelder van je moeder. Gforce heeft gelijk. Goshtrecon en dat soort shit. Als je daar goed in bent ben je pas uber.

5. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is duidelijk! ben het er mee eens..

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm ff het volgende:
    ten eerste heb ik een hele leuke vriendin (vind ik zelf)
    ten tweede stond ik 40ste van nederland met tennis echter ben ik nu geblesseerd.
    ten derde het was niet serieus bedoelt
    ten vierde KEN JIJ MIJ? |:-
    En laatste me moeder is dood dus je moet je mond houden

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik. Jij neemt dingen te serieus en kan de grap van sommigedingen niet inzien! Mischien dat je het nu weet dat het een grap is!

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hmm... :{ Ik kan tog niet horen hoe jij het zegt |:-

9. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke vriendjes en een dikke kus!

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    mwah halo2 stinkt sowieso wel, voor die update kon je tenminste nog iets doen om die host te krijgen(een uur wachten voor de host |:- ) maar nu kunnen gewoon die lui met de goeie connectie. Gewoon de host krijgen en dan gewoon cheaten, zoals dat mannetje die voor de update ook altijd cheate(ik noem geen namen, maar veel mensen zullen weten over wie ik het heb :mad: )

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Igor Nl

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel klote om 2 potjes te winnen om daarna finaal ingemaakt te worden :mad: Ik ga nu ff concentreren op Skirmish en Rumble Pit, want TS begin ik een beetje zat te worden.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verschil moet er zijn anders eindigen alle games gelijk ;) Denk ook dat het verschil zit in hoe enthousiast je over de game bent. Ik heb vanaf het begin Halo2 nooit echt leuk gevonden en eigenlijk alleen gespeeld bij gebrek aan beter. Daar komt ook nog bij dat ik de hele game lang aan het whinen ben zelfs als ik win :9

Maar je moet toegeven. Games waarin recoil, scope drift en x-spread zit heb je meer skills nodig.

14. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit recoil in halo 2 (bij sommige wapens). Als je me uit zou leggen wat x-spread en scope drift zouden zijn, zou ik zeker weten beweren dat die er ook in zitten. :9

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zit wel recoil in maar dat is te verwaarlozen bij andere games waar 'echte' recoil inzit.

Scope Drift = als je inzoomed dat je cross hair gaat bewegen. Ook heeft je stance invloed hierop dus staan = meeste drift en prone = minste drift

X-spread = de verandering van de omvang van je crosshair. Hij word bv groter door: rennen, springen, recoil etc. Het veld waar de kogels in belanden word dus groter. Ook hier heeft je stance natuurlijk weer invloed op.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb vanavond even me Halo 2 stats geraped hoor.

Team Slayer ratio naar de klote en de clan opnieuw opgestart omdat we zoveel verloren. Zonder de host spelen is zinloos en het is niet verstandig om om half twee 's nachts nog door te spelen, dat wordt toch niets.

:+

17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga steeds beetje omhoog en dan weer een beetje omlaag met mijn stats, verder boeid het mij niet zo die stats. Daarnet nog wel een gaar potje gehad, ik zat in pregame lobby, ik start de game, ik sta bij 4, zie ik alleen mijn naam staat, dus begint de game, gelijk game over, echt gaar :+

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Team slayer is inderdaad een beetje naar de klote, het gaat tegenwoordig allemaal om de host. Krijgt je team de host dan ben je bijna zeker van de winst, probleem is dat 80% van de h2 gamers amerikanen zijn en ook 9 van de 10 keer de host krijgen. Een oneerlijk potje is het gevolg waardoor de lag het potje verkloot en de yanks eigenlijk alleen maar meer het idee krijgen dat ze o zo goed zijn terwijl ze eigenlijk gewoon geluk hebben. Ze hebben me nooit echt een goede indruk op me hebben achtergelaten, er zitten een paar goede tussen maar de meeste winnen alleen maar omdat ons team zit te laggen.

19. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de nieuwe cheat die uit is. je verliest dubbel zoveel punten als normaal en degene die zich zelf eruit gelagt krijgt het dubbele erbij

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina