1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist ook iemand bij bungie aangemeld als cheater. Hij 'vloog' met de bom door containment. Hij was er nog trots op ook....

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst tegen nederlandse cheaters gespeeld op Burial Mounds, een van onze teamleden kende de hele tegen partij en een van hun zat zelfs naast hem in de klas :) Ze woonden ook nog in Hilversum, dik vlakbij waar ik woon. Was echt een afschuwelijk potje, maar in de pre-game lobby hadden we ze helemaal gemold :p

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...nee dat kan wel. Maar soms staat het gewoon bij 1 onderdeel. Najah, boeiend :p

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt wel gelijk dat hij niet altijd even eerlijk heeft gespeeld (hoorde ik ook van iemand) en hij heeft wel verdacht veel unreliable games. Toch kan hij gewoon op live spelen, maar niet z'n stats checken. Ik ken namelijk ook iemand waarbij dat ook is gebeurd.

6. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen z'n Stats zijn als het ware gebanned. Niemand kan z'n stats meer zien.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo. Ik snap 't al ;) Gozer, waarom ben je je 27 kwijt geraakt? :{

Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA , wie wil nou niet stig betrayen he ;)
    In iedergeval vond ik het wel dom van hem, eerst zij die dat die me maar niet ging booten, maar later heeft die het dus toch gedaan :confused:

9. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, maakt het uit? |:-

Ik vind het wel grappig, zijn nu allemaal gozertjes die voor de reset lvl. 13 waren ofzo die nu denken dat ze beter zijn, en dan own je ze hard in H2H.
    Bv. TAKEDOWN MASTER die dacht ook dat hij beter was, die had ook met 8-5 verlore en toen ging hij leaven :{

10. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter! vandaag ff geclanmatcht! ging vet relaxed, vooral met major ofnoh jerreby _O_

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Head to head in Halo2 betekent echt helemaal NIKS. Halo2 is niet gemaakt voor 1v1, denk maar aan het wapenspawn systeem, de maps, en er is weinig individuele skill in het spel. In matchmaking stelt het al helemaal geen zak voor, na die update heb ik een paar potjes gedaan, toen ik op een gegeven moment ''Brute duel'' op een Amerikaanse host kreeg heb ik maar besloten het nooooit meer te spelen.

NB: MM-levels hebben niet zoveel met skill te maken.

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    H2H is juist de gamemode waarin je kunt laten zien hoe goed je in H2 bent. Want dit is de enigde gamemode waarin jij in je eentje speelt, en dus in je eentje kan laten zien hoe goed je bent vergeleken met anderen. Team games gaat er gewoon om dat je een goede team om je heen hebt. Al heb ik bijvoorbeeld ReignofChaoz, Bahamut en King Tuur in mijn team dan kan ik ook wel een mooi level halen. Maar in H2H kun je zelf laten zien welk level je waard bent. En als je echt zo goed bent dan kun je iemand die de goede wapens heeft ook killen, door hem bijvoorbeeld te stucken of slimmer te zijn. En wanneer hij de goede wapens heeft veroverd dan is hij waarschijnlijk beter, want dan heeft hij het begingevecht gewonnen voor de wapens.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op hoger lvl is H2H meer iets van de beste spawn wint. Als jij als eerste bij de bete wapens bent dan win je 9/10. Daar komt ook nog bij dat je op een hoger lvl bijna altijd gecheat word wat helemaal zielig is.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben zelf ook al een paar keer gecheat met H2H, dan leaved de tegenstander maar hij krijgt er punten voor, te gaar voor woorden :{

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    H2h laat tegenwoordig zeker niet zien hoe goed je bent, vooral omdat je 90% van de tijd een klote verbinding hebt (big team battle lagt minder) en je van die 90% 50% kans hebt dat je gecheat wordt.
    Ik denk zelf niet dat er een gamemode is waarin je kan laten zien dat je beter bent, want bij team-games kan iemand bijvoorbeeld wel 20 kills hebben maar als die dan alleen maar sniper en sword/rocket heeft gehad, dan vind ik dat ook niet echt goed.

zo dat was weer mijn bijdrage ;)

16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dit lijkt wel bungie.net 8)

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nu juist van Rumble Pit.. Om dezelfde reden: Je speelt in je eentje en kunt dus niet meeliften met de skills van anderen.

Double Team geeft ook wel vaak aan wat iemands skill is, maar TS dus echt niet!

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in rumble pit is het meer, wie het beste kan AFMAKEN wint, jij schiet bijvoorbeeld zijn hele overshield af en iemand geeft hem de laatste headshot.
    daarom speel ik ook nooit rumble pit, mijn kills worden te vaak gejat ( denk dat ik niet te slim speel O-) )

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Rumble pit helemaal niet, daar worden je kills gestolen voor leven (en andersom natuurlijk).

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En daar komt bij dat iemand de n00b 25x killed en jij maakt 24 kills op de 1, 3 en 4e plaatsen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina