1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. En GForce, het is onzin dat iemand alleen maar de n00b zou killen.. Dat heb je misschien bij Rumble Training, maar niet bij Rumble Pit.

Waarom zou degene die het best is niet winnen?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik niet. Ik bedoel eerder dat je ook eerste kan worden en dat betere tegenstander in de game niet tot nauwelijks bent tegen gekomen. Of dat je steeds personen die net gespawned zijn tegenkomt.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een kwestie van geluk.. Dus dat zal voor je uiteindelijke level niet zoveel uitmaken. Bovendien is iedereen op een gegeven moment erg goed.. Als je wat hoger wordt met Rumble Pit.

Wat vinden jullie trouwens van deze gast?

http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=roy killer

*kijkt naar zijn potjes team slayer op 6/7/2005*

Dat vind ik wel een voorbeeld van meeliften op de skills van anderen

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 1 kon je in ieder geval wel je skills in H2H laten zien, daar was het meer uitgebalanceerd.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet gewoon bij H2H maps hebben die symetrische zijn. Zodat aan beide kanten dezeflde wapens liggen zodat het eerlijker is.

6. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, je kan wel zeggen dat die meelift op iemand andere skills, maar vaak weet jij niet wat er in die game gebeurd, mischien had hij niet de goede wapens die andere wel hebben, of had hij ongelukkig spawns.
    Ik heb dat ook vaak in games zoals deze: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=200040826&player=Niels7killer
    en deze: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=200052232&player=Niels7killer

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, doe chill!

Overigens vind ik het hele matchmaking beetje nep nu. Echt goede mensen zijn nu gewoon boven de 30, maar sommige vinden zichzelf helemaal goed als ze 27,28 zijn enzovoort. Ik was voor de reset 17, toen begon ik een beetje lekker te spelen op 't einde. Nu stijg je als een gek en kan je niet weten of iemand echt 26 is of niet. Ik ben zeker weten geen 26, gewoon een 18/19. Mensen die voor de reset 20 waren zijn nu fucking hoog. Eerst was het nogal moeilijk om 18/19 te halen, maar dat is het nu zeker weten niet meer. Levels stellen eigenlijk niets meer voor, want ik heb zelfs meerdere keren 31'ers gezien en zo goed zijn ze niet. Soms heb ik ze oook gewoon ingemaakt, dus jah.

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heheheh, dat heb ik ook altijd bij clanmatch, dan kijk ik gauw welk level ze zijn, blijken het dus level 28 gasten te zijn, dus wij in paniek, "oh dit kan volgens mij nog wel eens moeilijk worden" roepen, blijken ze dus zo slecht te zijn dat je gewoon met 50-10 wint :9

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    H2H heeft juist niks met skill te maken, het gaar hier gewoon om de beste spawn en zorgen dat je je wapens niet kwijtraakt. Na de update vind ik de skirmish games in h2h trouwens ook bs, ze hebben h2h flink verkloot. Gaat het om skill speel ik toch echt liever gewoon custom MLG games met vrienden van me.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Baseball Pim is echt niet goed. Ik begrijp nog steeds niet hoe hij 33 word...

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ff een vraagje:

HOE KAN JE NU NOG GESTANDBEYD WORDEN ?@?

Net in H2H, Foundation met bal dual. Ik heb rocket + bal in een kamer, hij loopt de kamer binnen, ik wil schieten maar er gebeurd niks. Hij is in de muur aan het lopen, blauw scherm, ik ben dood, hij heeft bal. Je kent het wel, net als voor de update, het cheaten is echt weer helemaal terug :mad:

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach er zijn zoveel cheats nu, op de gedownloadde maps kunnen ze eigenlijk doen wat ze willen, ik heb al gespeeld tegen mensen met auto aim, needler met rockets, constant super jump etc...

13. II falcon II

II falcon II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag owk weer 2 x gecheat, 1 x h2h en 1x team slayer. Halo gaat niet meer om wie de meeste skills heeft.... er wordt nog gecheat en wie de host heeft, heeft eigenlijk al gewonnen en dan met name bij warlock. jammer......

14. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel simpel. Halo werkt via host's. Heb jij de host? Druk dan op je modem en hopla: standbye. Heb jij de host+trots/eer speel dan gewoon het spelletje. Heb je niet de host speel dan ook gewoon het spelletje.

Het is allemaal niet zo moeilijk...

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik speelde net Team Preview op Turf 1FlagCTF en we werden weer is gehackt... Die gast had dikke auto-aim met zijn sniper en sprong gewoon 20 keer hoger dan normaal. Zo'n gast uit zijn eigen team vroeg zo van: Ja richt hij automatisch op het hoofd ofzo? Hij zei toen zo van '' Nee ik zie ze vaak niet eens maar hij schiet gewoon automatisch''. Erg raar was ook dat hij gewoon kon vliegen met zijn Warthog :confused: hij kwam gewoon aanvliegen met zijn auto stapte iemand uit pakt de vlag, stapt weer in en vliegt weer terug...
    maar toch, ik heb ze weer flink wat feedback gestuurd en weer een emailtje gestuurd naar bungie.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Bungie heeft nooit gezegt dat er niet meer gecheat kon worden. Sterker nog ze hebben zelf gezegt dat er na de patch gewoon nog gecheat kon worden. Ze kunnen het nooit weg halen want het P2P of met een host. Zolang er geen servers zijn kan er altijd iemand connectie cheaten. Bungie heeft gezegt (en geprobeerd) het cheaten moeilijker te maken.

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Alleen maar omdat ik in het team zit.

Ja, wat nou? :9

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister ook nog gecheat met team slayer. ik speelde met blackdragon, starsix en bullettime tegen level 34, starsix en de rest bleven gewoon in stap 3 hangen en ik moest tegen 4 man in mijn eentje gaan spelen

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan dat je gewoon gewonnen hebt _O_

Edit: idd een cheat. Check hier maar eens de naam van de 1e speler :mad:

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  20. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is niks meer aan :confused:

Je kan onmogelijk hoog worden met h2h zonder te cheaten. Aangezien die Amerikanen altijd the host hebben, verlies je om die reden of ze drukken snel de stanby buttin in.

Zelfs die kleine snopt Amerikaantjes van 12 jaar weten hoe het moet en weten niet hoe snel ze hem moeten indrukken. Laats double team gespeeld, hele tijd bleu screen, maar ze vermoorde ons niet. Maar hadden wel elke x de beste wapens die er te krijgen waren in Midship. Zelfs toen we toen nog voor stonden, kwam weer dat "geliefde" blauwe scherm en was het 10 seconden voor het einde LOST THE LEAD.

En het ergste was dan nog dat je te horen kreeg: Noobs you died both in the last 10 seconds. En toen zei ik allemaal dingen die als ik die hier zeg gebanned zal worden van het forum :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina