1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel redelijk veel met wanted. Hijs is best goed ja.

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze Neerlands? Overigens heb ik nu wel zin om ´t spel weer te gaan spelen, maar het gaat toch tegenvallen als ik t weer speel.

3. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha. pas maar snel aan he ;)
    Die dod experienz was eerst killnkenny ( de beruchte cheater ) en zo goed is die niet.

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze zijn Nederlands. Ik heb wel eens met Wanted gespeeld en hij is zeker goed. Die DoD JuDGeMeNt heeft in slechts 6 dagen lvl 33 gehaald. Hij zei dat het z'n eerste account is ofzo, maar daar geloof ik niks van ;)

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  6. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,
    Exquizite = Pure Maximus
    Wanted = Wanted
    Judgement= reingofchaos nl/ Unbeatable boy

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
  8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die DOD gasten en dan vooral experienz ( rest ken ik niet ) hebben bijna altijd host, daarom kan je natuurlijk ook heel veel winnen want bungie heeft echt heel lekker al die verbindingen verneukt. :'-(

Nog 1 ding, level 33 is eigenlijk niks, voor de update waren we met onze clan en heel wat members allemaal in de top 250 bij slayer, nu staan we nog niet eens in de top 1000, terwijl de meeste toch al level 33 zijn. O-)
    Oeps vergeten te vertellen, voor de update natuurlijk level 24 :cool:

Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    DoD is wel oke maar het zijn niet de beste. Dat zijn gewoon gasten die een nieuw account hebben gemaakt of hun naam hebben gewijzigd voor die clan. Het zijn onder andere Armada NL, Wanted LSK, Pure Maximus, ReignofChaos enzovoorts. Ze zijn wel redelijk maar niet de beste Nederlanders. En level 22 met de clan halen door middel van 43 games van de 55 te winnen is best goed maar met een aantal goede spelers makkelijk te doen. Wij hadden level 22 gehaald door 37 van de 42 games te winnen of niet Niels :cool: .

Gister trouwens skirmish gespeeld met Airwave NL, Punkrocker 101 en Candyboi. Ging wel lekker, ik ben van 21 naar 23 gegaan, candyboi van 22 naar 24, Airwave van 25 naar 26, en Punkrocker 101 bijna level 27. Je kwam continu tegen gasten die met TS 30 of hoger waren. Best lekker spelen dan, met een beetje normale krachtsverhoudingen.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik word het helemaal knetter van dit kut spel.
    Net weer een paar keer gecheat en nog wat hackers tegen over ons gehad :mad:

11. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog geen antwoord gegeven op de vraag of bij horizontale splitsing het beeld wordt uitgerekt.

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vaak wel irritant, je komt vet hoge levels tegen bij Skirmish. Het is gewoon ziek en jullie kunnen dat wel aan :p Overigens wordt er ook veel gecheat in skirmish, zoals bij Burial Mounds.

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Weer ff terug van weggeweest.

Zijn die nieuwe maps dr ondertussen al??

Vraag zal wel vaker gesteld zijn maar heb ff geen tijd om dit hele topic door te lezen.

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Welke nieuwe maps? De 6 nieuwe maps? Nee die niet, maar als je Warlock, Turf, Sanctuary en Containment bedoelt, wat je waarschijnlijk niet bedoelt, ja die wel.

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Keej dan, is het al bekend wanneer die andere komen?

16. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het xbox menu zegt dat je een breedbeeld hebt dan zal die hem op verticaal zetten.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Airwave is best goed ja, maar vergeet niet om starsix, undutchable en reson etc bij de top van nederland te doen. Een voor een goede gamers met manners :cool:
    -edit- apu, had ik niet een keer tegen je gespeeld in een mlg?

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Haha, dit is een beetje offtopic, maar gisteren werd ik in TS 3 aan alle kanten gesloopt door blackdragon 3. Geen toeval zie ik dus nu. ;)

20. wolter

wolter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee wij hebben niet gecheat het zijn gewoon een stel dikke noobs die een persoon op de map zetten en dan maar lekker weg gaan das echt triest en dan ook nog zeggen dat wij cheate flikker toch een ****** end op noop

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=201370318&clan=I FHD I

en als we toch van die cheaters zijn wat jij beweert waarom zouden we het volgende potje dan niet gewoon weer doen noop en toen was het gewoon gelijk spel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina