1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het valt best mee met Team Slayer en Rumble Pit. Je hebt er vooral last van met Double Team en Head to Head... Team skirmish doe ik ook maar liever niet, omdat 4 seconden veel verschil kunnen maken

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    In 4 uurtjes van lvl 17 naar 26 gegaan. :D
    Volgens mij iets van 35 potjes gespeeld en daarvan 31 gewonnen. :cool:

3. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Hey wel wat meer dan 4 uurtjes vriend, 'k heb 't alleen niet bijgehouden. En dan ook verspreid over vrijdagavond en vanavond... Ikke van 21 naar 28 gegaan :D

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jij zegt dat er bij team slayer niet veel gecheat wordt dan heb je het mis. bij team slayer is het net zo erg, als je een potje start heb je grote kans dat je warlock krijgt met hackers erop.

5. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nog nooit hackers gehad, ik hoor allemaal verhalen erover dat je na 1 burst vand e BR dood bent ofzo. Maar ik denk dat dat op de lage levels wat minder voorkomt. Ik ben zelf level 30 is TS (ongeveer gemiddeld denk ik?) Dus misschien komt dat later nog weleens dan.

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk wel jammer dat er op bungie.net geen gemiddelde ranks staan.. Van spelers van deze maand, deze week, vandaag etc.. dat zou wel leuk zijn. Volgens mij is 30 bijv. namelijk wel boven gemiddeld..

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat omdat het de nieuwe maps zijn, dus omdat je die hebt moeten downloaden?

8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Je hoort je xbox 'kraken' wanneer hij een map gaat laden die je gedownload hebt. Als je dat hoort klik je meteen op leave matchmaking en zo zorg je ervoor dat je de hackers vermijdt. Ik ben al bang voor de aankomende maps.............

9. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hahahah, FHD is echt slecht. Heb een keer clan match tegen hun gespeeld 1 flag Waterworks en toen lagten er 1 van ons uit was het 5 tegen 6. Hadden we alsnog met 1-0 gewonnen O-)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Niels. Het gaat echt relx met onze clan. Nog een potje en we zijn level 24 en pas 45 gespeeld.

Uhm ik ben denk ik een van de gelukkige want ik ben pas 1 keer gecheat na de update en dat was stand-by. Ik ben nog nooit gehackt ofzo.

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goed bezig niels, sinds wanneer zijn jullie eigenlijk uit de clan :confused:

Mischien spelen we dus binnenkort tegen elkaar :D

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jezus man net weer 2keer achter elkaar gehacked door van die noobs. Ik speel bijna niet meer mee op mijn echte gamertag. Speel ik een keer team slayer mee en ja hoor warlock, gehacked. Het is nu wel duidelijk dat die hackers het spel gewoon overheersen :mad:

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja hoor, wij moesten tegen die I AM A HACKER.
    Met minor clan match, met zijn 3e. Een team maat en ik zaten nog in pregame lobby (nummer :cool: en onze andere team maat was aan het spelen, raad is tegen wie: I AM A HACKER en zijn vriendjes.

Tering Tering Tering hackers :mad:

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=203693015&player=Sostic
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=203615490&player=Sostic

raaaape _O_

Paar mensen quitten gelijk in die custom game toen ze zagen dat die hacker in hun team of tegenpartij zat. Ik en bad boy hebben ze ff pakkie gegeven *)

15. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds iedereen uit de clan is gegaan ( je weet wel de ruzie tussen jouw en madvillian ) en toen gingen er nog 2 weg dus.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zelf ook pas 2x (en dat was 2 dagen nadat de patch uit was), maar ik speel vooral niet meer omdat ik door de lag helemaal gek wordt en alleen maar zit te schelden ;)

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zit me niet zo te stalken, Stalker!

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jee, stats doen het weer niet. Wilde laten zien dat ik samen met CMD Antrax en white widow gigantisch aan 't mollen waren met Minor Clanmatch voor onze clan || MLG BR ||. Eentje verloren vanwege cheaten, zwaar vervelend maarja.

EDIT:

Oh, ze doen het wel. Nah, lekker is iedereen weer weg uit de clan. Najah, laat ook maar zitten :p Meeste mensen gaan echt van de ene clan naar de andere en maken gewoon ook steeds andere, zo irritant.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Yes .. Onze clan heeft even in de toplist gestaan, echt zwaar geownd.
    Major clanmatch heb ik het over, daarna weer 1 verloren door die kut bungie, het is toch niet eerlijk 1 man meer in een team .. Kk bungie :mad:

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina