1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat MLG voor in die clan dan? Als het Major Leage Gaming is, waarom speel je dan matchmaking met die clan?

Ik zie de laatste tijd wel vaker mensen die MLG in hun gamertag zetten, vind ik persoonlijk van dezelfde triestheid als StK of nu l3Dl voor je naam zetten, terwijl je er dan dus niet in zit.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Of dat mensen n00b in hun gt zetten terwijl ze dat helemaal niet zijn :mad:

O-)

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Vandaag voor het eerst gehackt op sanctuary. Dat was zo vet dat wil ik ook! ;) . Die gast sprint voor de vlag, vliegt terug, 1-0, sprint voor vlag, vleigt terug, 2-0, sprint voor vlag, vliegt terug, 3-0. Ondertussen maakt hij bullshit triple kills met snipe.

Ach ja, zo erg vond ik het niet. Want we zijn wel 25 geworden met de clan, en pas 6 niet gewonnen. Alleen er moet wel wat rust in de clan worden want vooral met de majors is het een kippenhok, en daarom speelde we die laatste bullshit gelijk |:- .

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he bullet je komt gewoon op het verkeerde moment online :+ ik heb gister met black en jenss iets van 5 normale potjes team slayer gespeeld

5. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, maar jij bent geloof ik de enige die er zo'n probleem van maakt, want de rest heeft gewoon over de 20 kills en dan heb jij 11 kills 11 deaths :cool:

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me nu even niet tot jou niveau verlagen, ik vertel het nog wel over live een keer als je me laat uitpraten.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bedoel je als je niet in die clan zit en dan de clannaam voor je naam zet?

8. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. MLG mag dan wel geen clan zijn, maar de mensen die helpen bij die toernooien of er aan meedoen hebben het wel voor hun naam staan, zoals T2 en puckett. Maar sowieso matchmaking spelen met een clan met MLG erin vind ik redelijk opmerkelijk. :eek:

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Maar dat zijn dus dikke cheaters??? Die hacken hun box zodat ze maar 1 level kunnen spelen???

Ook ziek zeg joh. Dat hele Halo2 wordt alleen maar verneukt zo.
    Wel triest dat je alleen maar kunt winnen als je moet cheaten.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    War ik trouwens eht helemaal gek van wordt, zijn die kutamerikanen!!! Iedere keer als je ze dik afslacht wordt je uitgemaakt voor cheater of standbyer ofzo. Die gasten zijn echt zielig en kunnen niet tegen hun verlies. Gaan ze je daarna lopen uitschelden enzo. Dat het een engels spel is en je engels moet praten. Echt baby's joh.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die spelen alleen maar op Warlock door hacken.

Ja, Amerikanen kunnen slecht tegen hun verlies. Een gozer ging mij uitschelden bij Double Team toen zei hij: Je moeder is een k****r hor, k****r jong. En dat allemaal op een Amerikaans accent.

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ach dat is toch juist leuk, daar moet je de humor toch wel van kunnen inzien.. :cool: dat die Amerikaan dat in het Nederlands kan zeggen vind ik een stap in de goede richting

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, hij sprak nogal slecht maar hij wist wel wat. Maar ik vind 't niet een stap in de goede richting, ik wilde liever horen dat ik zuigde ofzow niet die taal. Maar ik lag ze altijd vol uit als ze gaan schelden enzo, te grappig gewoon :)

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah Amerikanen nemen console gamen wel serieus maar ook te serieus. Want al win je van hun dan ben je een cheater, en al winnen hun van jou dan ben je een noob enzovoorts.

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind level 34 na 300+ games nieteens zo hoog hoor :confused:

Ik vind dat schelden niet zo irritant, ik vind het irritanter als je tegenstanders telken "got him" zeggen als ze je dood schieten.... Erg frustrerend :eek:

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  19. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja inderdaad. Dát is echt irritant. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is... Terwijl hij je gewoon in de rug had ofzo.

20. Orpheus Nl

Orpheus Nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zo irritant dat ze je doorlopend aanzien voor fransen, en dan zeg je dat je nederlands bent en dan komt er zo'n opmerking: who cares, every foreign country sucks anyway |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina