1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zie het .. ik had het vandaag ook in team preview ... echt klote :mad:

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    een 7 dagen ban :confused: Lekker bezig die bungie want stel je voor dat je 7 hele dagen niet kan gamen

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ehm als je een 7dagenban krijgt pas je wel op dat je daarna niet nog een keer gaat cheaten. Dan wordt je namelijk permanent geband. En je wéét dat bungie kan zien dat je cheat, je bent namelijk al een keer gepakt.

Ik vind het juist heel goed dat je een waarschuwing krijgt.

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    mwuaw beetje wel.

Ik blame trouwens bungie meer dan die cheaters, want als ze een game zo erg zitten te hypen vind ik wel dat het het ook waard moet zijn en cheaten dus vrijwel onmogelijk moet zijn.
    Ze hadden een hele grote beta test met vele gamers. Waarom komen zij hier niet achter en een cheater na een paar weken wel. Verkeerde selectie noem ik dat. Ze moeten eigenlijk hackers vragen om halo 3 te testen :9 :cool:

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind ook dat Bungie gewoon veel harder moet optreden tegen de cheaters. Ze verpesten gewoon voor heeeeel veel mensen het spelen. Vind dat ze te soft zijn voor deze mensen, aangezien zo weinig mensen ge-banned worden.

rikkel, netjes dat je het gefilmd hebt :)

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oneens, die cheaters gebruiken toch 2 month trials en komen zo aan een nieuwe eeprom. Als ze nou gelijk die mensen bannen was het probleem een stuk sneller opgelost.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een IP-ban geven.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    dan cheaten ze toch gewoon van een ander huis? IP is niet xbox gebonden. Ze kunnen de eeprom bannen (de code van xbox ofzo), maar een redelijke hacker heeft zijn eeprom zo veranderd zodat ze zo weer met 2 month account kunnen gamen.

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm......slimme ventjes :p

10. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Face it.

Halo 2 suckt gewoon. Ik snap ook niet dat zoveel mensen het nog steeds spelen, want zo veel fun is er niet eens meer aan te beleven. Elke n00b die controls door heeft kan ownen en das kut.
    Rainbow en Cs waren stukken beter en daar had je tenminste echte skillz voor nodig. :{

11. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dude bij rainbow zaten ook echt cheaters hoor. en dat spel glitchte echt veel te vaak.

maar oke het was wel een zeer cool spel. evenals counterstrike

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als er gewoon geen stats en lvls waren geweest zouden er ook bijna geen cheaters geweest zijn. Iedereen wil gewoon dat leuke tekentje naast zijn namm hebben staan...

13. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke. maar die stats zijn aan de andere kant ook weer zeer vet

14. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ondanks die 'cheats' en glitches was het spel nog steeds leuk om te spelen. En je kon gewoon leaven of hem kicken zonder dat je erop achteruit ging. En dat maakte het spel leuker. Zijn het hoeren in je server dan zoek je gewoon een nieuwe :)

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou dat weet ik nog niet zo zeker, kijk maar op xboxconnect (IK was halo1 aan het spelen vandaar) En toen las ik in de chat-room dat er veel te veel standbyers en hackers waren in halo2 |:- , ik bedoel hoe zielig kan je zijn 8)

16. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, maar toch als een game al een beetje glitcht vind ik hem al kut. dat vind ik ook zo kut aan xbc dat glitcht zooo veel

(sorry offtopic :9)

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Volgensmij bedoel je lag of niet? :confused: Maar daar ging het ook niet om het ging erom of het zal helpen als je de rank weg haald, grotendeels wel maar toch zullen er nog veel cheaters blijven.

18. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja lag

ja er zullen nog wel cheaters blijven, maar ik denk toch dat er minder zullen zijn, mensen doen alles om boven iemand te staan. iedereen wil beter zijn dan de ander, als ze niet kunnen gamen dan maar cheaten

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd echt zielig. Net zo zielig als toen ik Glorian Esteban in Custom games zag cheaten met zijn vriendjes |:- |:-

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    8) Waarom denk jij dat mensen cheaten? Om andere mensen te irriteren of om hun level hoger te krijgen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina