1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonScorpion

DonScorpion Guest

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  3. DonScorpion

DonScorpion Guest

Mja, ik had er echt geen zin meer in, alles verloren omdat we geen host waren etc. :mad: nu weer lvl 30

En nu word ik gek van die examens aaaRGH, bellen ze of bellen ze niet

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2005
  4. Destroy

Destroy Guest

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

6. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht ff, boosten is toch dat je met een laag level gaat spelen als hoog level zodat je lagere levels tegenkomt? Ik zie dit meer als cheate?

7. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    @ Don Scorpion, waarschijnlijk boost die gast helemaal niet maar quit hij gewoon omdat hij geen host is, ik bedoel op Head to Head wordt je toch alleen maar gecheat, zonder host ben je niks en hij speelt bijna elk potje tegen iemand anders.

8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Zag er alleen een beetje erg verdacht uit, maar ja dat kan.

9. AN_ALIEN

AN_ALIEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Levels zeggen vooral na de patch zowie niks meer.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Duh ... Er zijn meer cheaters dan niet cheaters :mad:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de patch wel wil je zeggen. Volgens mij waren en toen veel meer cheaters. Nu heb je meer verschillende cheats maar voor de patch was 90% van de cheats standby.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hij bedoeld zonder de cheater, nu zijn mensen 30 die het helemaal niet waard zijn :{

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De telling is nu gewoon heel anders. Als je voor de patch zo snel omhoog ging was er toch ook nisk aan de hand? LVL34 staat nu ongeveer gelijk aan lvl20 en lvl20 was eerst lvl12.

15. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doh, voor iedereen die het nog niet weet. Terry 15 is een cheater, en hij hoort absoluut niet bij de beste uit de USA. Bungie is zo dom dan ze niet zien dat terry cheat en daarom geven ze hem nog geld ook voor het winnen van een vaag toernooi.

En boosten doe je door bijvoorbeeld met head to head, 2 accounts en je start de game op hetzelfde moment. Als je een beetje hoog level hebt is de kans erg groot dat je tegen jezelf komt te spelen. Je quit heel de tijd met je noob account en je normale account krijg je lekker veel wins en heb je een hoog level.

Maargoed, ik zie niet echt een reden om dit te doen, alhoewel, misschien 1. Je bent een nerd en je weet van ellende niet meer wat je moet doen. :+

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar hij heeft toch ook de voorrondes in Amerika gewonnen? Zo was het ook in Nederland. De beste 8 gingen voorrondes spelen, en de beste van de 8 ging naar de wereldkampioensschappen. Ik bedoel, het zou toch best wel opvallen als Terry15 tijdens de voorrondes zou gaan standbyen of iets dergelijks?

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  19. Ik ga Halo 2 voorlopig niet meer online spelen, ik word echt gek van die cheaters.. Standby, Superjump weet ik veel wat ze allemaal doen..

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt reuze mee hoor. Het is altijd stukken beter dan 500 Rumble Pit games spelen en er dan maar 1 van winnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina