1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Yes in 2 dagen tijd ben ik 5 keer gehacked en 2 keer gestandbyed. Bedankt bungie!

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Jij bent echt goed :9

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gister ik ook, van de 25 potjes 10 x gehackt.:mad:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Flink genaaid zou ik zeggen. Waarom spelen jullie eigenlijk dan nog?

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omdat we alle "gewone" potjes wonnen met 30 punten verschil. *zucht*
    Ondanks die cheaters toch nog 2 lvls omhoog gegaan.

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er hier ook nog iemand die halo 1 via xbconnect speelt

7. Destroy

Destroy Guest

eehm ja master ik kan elke dag :p we spreken wel es wat af als die hacker van een bullet zijn connect doet dan kunnen alleen al uit onze clan 4 op connect ;)

8. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat jullie zoveel cheaters tegen komen. Uiteraard kom ik er ook wel is wat tegen maar nooit zoveel. Misschien ligt het eraan dat ik niet zo'n hoge rank ben.

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je rank dan? Ik ben er nog maar een paar tegengekomen van die cheaters en hackers. Nu wel iets meer omdat ik wat vaker speel, dat gaat je rank ook omhoog. Vind ik juist klote, dan komen er steeds meer cheaters.
    Ik vind het nog steeds jammer dat je niet gewoon uit een lijst met servers kan kiezen (gewoon als extra, matchmaking moet wl blijven)
    Zodat je ook custom games van anderen kan joinen behalve je friends en clan members.

Ik begrijp ook niet wat mensen er leuk aan vinden om een hoge rank te hebben.
    Ik ken ook mensen die zeggen ik ga weer ff halo-en want me rank moet omhoog :confused: Ik snap dat echt nog steeds niet.
    Je speelt een game toch omdat jem leuk vind en niet om een getalletje dat je rank aangeeft.

10. Destroy

Destroy Guest

ik ben nu lvl 35 en als ik team slayer launch met masterspy en blackdragon ofzo dan weet ik al voor 75 % zeker dat we gehacked gaan worden :mad:

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zorg dan dat je een lager lvl krijgt :9 Gewoon je best doen om te verliesen :)

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik begrijp echt niet dat mensen het leuk vinden om een hoog level te hebben je wordt dan toch continu gehacked of er wordt gecheat

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon zorgt dat je geen Warlock krijgt, dan is de kans dat je gecheat wordt al een stuk kleiner ;)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind dat het dan weer veels te veel gaat lijken als voor de patch. Dat je allerlei truckjes moet uithalen om maar niet gecheat te worden.

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je kan niet zelf kiezen of je stijgt of daalt. Bedoel, als je wint dan stijg je zo gaat het nou eenmaal. Als je een hoog level hebt kun je er zelfs niks aan doen. Ik durf te wedden dat als ze omlaag gaan naar 20, dat ze binnen een mum van tijd weer boven de 30 zitten.

Wil het spel nog steeds niet spelen, mis ook niks eigenlijk.

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit komt van bungie.net af:

Untold thousands ask,

I've played games on Containment where players could almost fly, where Warthogs could zoom around like Banshees, and people could get one shot kills with Battle Rifle. Is Bungie aware of this, is it doing anything about it?

We're only going to say this once, so listen carefully, and if you're using hacks, or know anyone who's using them, pay close attention. Every time you show up on Live with a hacked map, hacked save or other exploit, we not only know about it, it lights up our system like a pinball machine. We were almost tempted to print gamertags as examples. Right now, we are taking very, very serious measures to end it. They will be severe measures, and they will be global. That's all we're going to say about it. So now's the time to stop doing it. We are not kidding, and we are not bluffing. The reason the new measures have not been implemented so far is the same reason as ever - testing. This was your last and only warning

ben benieuwd of ze nu echt eens aan het werk gaan daar bij bungie. :D :D

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, gaan ze testen of mensen cheaten of niet?

Nah, ik denk niet dat die watjes er wat aan gaan doen. Hoop het wel, maar denk het niet.

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    WTF dit was een rare game. Het was een sword team slayer. check zelf maar.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=212244571&player=HaloTrooper%20Nl

Die host zat me uit te schelden dat ik cheaten op het eind :'-( :'-(
    Ik schrok zelf ook van de schore. Zoiets heb ik bijna niet, maar ik snapte het niet. Er was geen lag, maar iedereen reageerde gewoon veelste laat. Zodra de aimer rood wordt klik ik als een gek op R.

Vette score maar ik ben er niet blij mee :'-(

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Snap eerlijk gezegd niet waarom je niet blij bent. Is toch gewoon mooi dat je zo hoog hebt gescoord. Geen lag, geen cheaten of wat dan ook. Gewoon eerlijk.

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat de andere team met zat uit te schelden voor een cheater. :'-(

EN ALS IK AAN 1 DING EEN ONTIEGENLIJKE HEKEL HEB DAN IS HET WEL CHEATEN!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina