1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nééé .. niet dit gezeik weer 8)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  3. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de exp iig niet verdiend: 8-17. :D

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet wat het is, ik heb de laatste tijd super lag.
    Net ook, Team skirmish. Als ik dood ging moest ik echt een halve minuut wachten voordat ik respawnde. En nee, ik ben niks aan het downloaden :{

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Had je niet toevallig iemand betrayed :D

6. Destroy

Destroy Guest

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom dat :confused:

8. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je lange respawns natuurlijk dopey...

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je +5 sec bij respawn....

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ook als je een suicide hebt gemaakt.

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    klik op P.v.P, dan op het pijltje achter jerreby.. nee hij heeft niemand gebetrayed :)

12. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben net tegen de sneuste NLers ooit gespeeld.
    Vanaf het begin zaten ze steeds al te zeggen dat we slecht waren en gingen ze ons 'berijden' als we dood waren en ze zaten ons en onze moeders steeds uit te schelden wanneer ze ons gekillt hadden, echt te sneu voor woorden.
    Waren wel allemaal kindjes van 13 en echt te sneu voor woorden.

We hadden ze op Warlock hard geownt zaten ze ons steeds cheaters te noemen en zeggen dat we aan het standbyen waren terwijl hun de host hadden :confused: .

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=215625216&clan=Fatal Numbers

Achteraf zaten ze ons nog steeds uit te schelden en te blaten.

Daarna moesten we weer tegen hun, maar dit keer wonnen zij, omdat hun gewoon eerder bij de rocket en zwaard waren. |:-
    Ondanks dat hadden we nog bijna gewonnen ook en toch bleven ze beweren dat wij n00bs waren en de slechtste waar ze ooit tegen gespeeld hadden en bleven ze ons en onze moeders weer uitschelden.

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=215633160&clan=Fatal Numbers

Ik vind het sowieso zielig wanneer je je tegenstander gaat uitschelden wanneer ze je gekillt hebben, hun zijn niet de enige die dat doen.

Echt te sneu voor woorden gewoon....... |:- |:- |:-

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Tja FrozenPuppy.. Wat een sukkels zeg

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''Hun zijn echt triest dan''

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

:+ :+

Idd echt zielig hoor. Als je niet tegen je verlies kan oke en je bent een beetje gefrustreerd dan wil het soms wel hoog oplopen. Dan loop ik soms ook welleens te ******en. Maar je moet gewoon niet over moeders beginnen en die bullshit.

16. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde vandaag niet zo lekker dus besloot team training te doen met een vriend. na t 1e potje gingen we tegen een team met iemand van lvl40............. Ok dat level 40 was al onwaarschijnlijk maar jah tog even kijken of ze wel echt zo goed zijn. Wat bleek was gewoon weer een dikke ''cheater'' geen standbyen ofzo maar hij vloog door de lucht battlerifle was sterker en dat soort dingen was het al wel een keer eerder tegen gekomen. Heeft iemand dit ook al gehad? Hoe noemen ze het? en hoe doen ze het?
    ik was gelukkig blij dat het team training was maar aan die 40 te zien zal het niet alleen bij team training gebleven zijn!

by the way link van het potje:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=215651469&player=Spitie NL
    het was dus die l He4d sHo7 l zo als je kan zien.

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  17. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat heet hacken, dan hebben ze hun xbox gemodd, en dan kunnen ze allemaal van dit soort fratsen uit halen :{

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik heb met die gozers in de clan gezeten :p

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je hier trouwens bij? Check dit: http://www.mlgpro.com/onlineleague/league_standings.php?eventid=28

Team 3D staat onderaan. Je moet maar eens voor de grap bij die gasten kijken die in de winnende teams zitten en dan hun stats checken op bungie.net. Die gasten hebben niet z'on hoog level maar ze bereiken het wel behoorlijk snel en spelen gewoon niet veel.

20. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn al die gasten zo goed. Maar Walka heeft bijvoorbeeld ook geen hoog level, terwijl hij toch heel goed is. Zij blijven ook gewoon goed, ongeacht hoeveel ze spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina