1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten spelen echt wel veel, alleen geen matchmaking. Maar de meeste topspelers spelen nauwelijks matchmaking, gewoon omdat de gamesettings k*t zijn en er zijn een hoop cheaters. Walka had eerst wel een redelijk level in team slayer geloof ik, maar toen ging ie expres de-levellen omdat hij dat grappig vindt ofzo.

Toen ik zei dat 3D alle MLGs gewonnen had bedoelde ik natuurlijk de MLGs op LAN en niet de online leage. 3D kon die sowieso niet winnen omdat er regelmatig iemand uit het team niet kon spelen omdat hij niet thuis was of whatever. As zaterdag is weer een nieuwe MLG, eens zien wie die gaat winnen. :)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb echt f*cking harde lag ... Als ik de host heb, dan is heel de game laggy enzo. Echt tering gaar dus. Toch nog 29 geworden net }:]

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Team 3D heeft net als andere tema helemaal niet gespeeld. Waarschijnlijk ingeschreven maar noit mee gedaan. Tegenstander krijgen een bye en Team 3D een no-show. Je kunt dat zien omdat ze 0 PF hebben wat staan voor punten in Team Slayer games en je kunt me niet vertellen dat ze in 27 games 0 kills gemaakt hebben...

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat hard :)

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jaja :9

6. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna onmogelijk. Op Coagulation Team Slayer BR, en jouw teammaten hebben tezamen 1 kill? Die hadden waarschijnlijk hun dag niet echt. Zat je van start tot eind in de ghost?

8. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat niet de hele tijd in een ghost, heb er zo'n 8-10 kills meegemaakt. En mijn teammaten... tjah |:- . Ze reden als een paar debielen achter elkaar in een warthog en schreeuwden toen ze iemand dood hadden |:- :D

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dus wel een goede afleidingsmaneuvre voor je :D

10. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja :D

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Meh, ik ben suspended van matchmaking :confused:

Ik zou niet weten waarom, heb geen modded xbox en cheat niet. mijn manners zijn ook niet slecht. Vage zooi :confused:

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    muha dus het werkt :cool: sorry sostic, ik moest het even uitproberen..

;)

Als ik jou was zou ik een mailtje naar hetzelfde adres sturen, als waar je cheaters moet reporten.. Belachelijk dat je gebanned bent zeg

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan een email sturen maar ze zullen wel weer niet weten waarom ze je hebben gebanned of zullen daar wel een reden voor hebben, ik ken verschillende mensen die ook wel is geblacklisted zijn, die hebben toen email gestuurd en kregen geen antwoord op hun vraag. Ze kunnen beter de echte cheaters bannen dan mensen die niks doen zoals Sostic!!! :mad:

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja fuckers... Ik had microsoft al gebeld want meestal kunnen die zien waarom je gebanned bent, maar die kunnen het niet zien. Het zal wel weer komen door die yanks die denken dat ik cheat omdat ik meestal de host krijg en dan feadback geven, en de laatste tijd toch wel met een kickass party speelde in matchmaking. Hoop niet dat het zo'n 2 weken ban is, want van alleen customs word je toch ook moe van hoor.

PS, bullet speelde ik gister niet tegen je in een custom?

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    @ Sostic, Jep dat was ik *) ik had de eerste potjes beetje last van lag, maar daarna ging het wel redelijk :p

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lars is teh matchmaking noob. :eek:

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hehe, mischien komen we elkaar nog wel een keertje tegen of voeg ik je toe voor wat customs? O-)

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=215982845&player=Sostic

Grrrr so fucking close :mad:

Tom is teh custom naaaab.. Nah, customs zijn vet maar met een goed team is matchmaking ook erg leuk natuurlijk :9

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jah jij moet ook maar us gebanned worden, jezus tijdens matchmaking met een hacker spelen... Zwak hoor bullettime :{

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina