1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op? Ik zeg dat ze ff moeten kappen met die neppe shit over dat anderen cheaten, want het is gewoon slowchat en beetje posten over niks. Aangezien Destory mij een klap op mn oog gaf, gaf ik hem een trap tegen zijn enkel. Ga dan ook niet komen aanzeiken met het feit dat ik geen inhoudelijke posts maak, ook nog is gebasseerd op die laatste twee, want dat is ook gewoon complete onzin.

2. Destroy

Destroy Guest

geen enkele post heeft veel inhoud voorbij de 10kb kom je niet met wat tekst

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    jongen timster het feit dat jij erop in gaat slaat al weer helemaal nergens op. Het slaat er dus wel op dat jij je er wat van aanmerkt en dus voor jou waarschijnlijk boeiend is om te lezen, anders ging je er niet zo op in. Dit is juist de reden waarop mannetjes zoals DeStRoY doorgaan met posten van dingen die nergens op slaan.

4. Destroy

Destroy Guest

hou nou maar op of ik stuur panter op jopie af shiiiit

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst geef je commentaar op anderen en daarna post je dit:

Dan doe je toch precies hetzelfde wat je dus geen recht geeft op commentaar.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Boeie .. blijf gewoon ontopic :{

7. Destroy

Destroy Guest

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    oké, *slaat destroy op zijn neus* :+

9. Destroy

Destroy Guest

*voelt wat zachts op zijn neus een vliegje mischien ?* lacht

* ziet jerreby jankend op de grond liggen met een pijnlijke vuist *

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, graag on-topic blijven. Niveau daalt hier behoorlijk door het off-topic geblaat.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jankend van het lachen :cool:

12. Destroy

Destroy Guest

hehe ok we gaan weer ontopic...zo zeg tja het is toch wat he met die live experience...

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad al verlies je een keer dan verlies je de helft van je experience en al win je dan krijg je maar 1/4 :confused: :+ .

14. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    God, die destroy is toch wel een klein kind zeg, maarja laat ik er maar ook over ophouden nu, vind het mooi geweest hiero.

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is echt niet normaal nee :9

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vroeg net al om on-topic te gaan. Dat betekent ook dat je niet loos moet gaan posten.

17. Destroy

Destroy Guest

hahah zegt het kneusje van dit forum *)

*lacht in vuistje*

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat zit dit spel toch eigenlijk slecht in elkaar, vanmiddag even gespeeld, heletijd host niks aan de hand, alles gewonnen. Speel ik net weer even, geen host iedereen gele ping, en jahoor 2keer verloren. Ze moeten echt is wat gaan doen aan wie de host krijgt, of geef gewoon de gene met de beste connectie de host zodat iedereen een groene connectie heeft en niet zo'n halve connectie waarbij je soms uit het niets opeens dood ben ofzo.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach bungie heeft er gewoon weinig verstand van, ze proberen gewoon een game te maken die voor zoveel mogelijk mensen te spelen is. Waardoor er dus ook n00bie gametypes tussen komen, het is gewoon commercieel denken.

20. Destroy

Destroy Guest

JA bun$ie zuigt aan alle kanten van alles beloven en dan niet waarmaken maarjah miljoenen mensen kopen het spel dus toch wel het geld he och er word veel gecheat ok we brengen wel ff patchje uit ze verdienen er weer kapitalen aan maar denken weeer niet na en duizenden hackers komen op live en ja stand by kan ook nog makkelijk gedaan worden en dan nog de meest idiote dingen ooit in MM brengen waar je geen skill voor nodig hebt...enkele voorbeelden : team rifles - ascension het gaat alleeen maar om die ene spawn bij de banshee en games als team pistols of team brutes en dan nog koth en oddball in H2H brengen WOW waar gaat dit allemaal heen bungie....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina