1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Voorlopig zijn me stats niet gereset, ik hoop het ook niet want om nou weer helemaal naar lvl 35 te gamen zie ik ook niet zitten hoor _0/

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :D pff je moet er toch niet aan denken

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    goeie oefening :9

4. Destroy

Destroy Guest

nee zullen ze niet doen anders gaat iedereen dadelijk cheaten omdat hun stats niet goed zijn en ze het opnieuw willen proberen :p

5. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat die mensen kunnen cheaten zoiezo, ik snap niet hoe ze het doen, je modem eruittrekken kan iedere aap, maar zo snel zijn enz. hoe doen ze het (de irritantjes)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    lol, zo heb ik het nog niet bekeken. Bungie mag mijn stats wel resetten hoor :eek:

7. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren zijn wij een stelletje cheaters tegen gekomen tijdens een clan match :eek:

Het was op Warlock tijdens CTF. Die gasten konden ons overal met 1 schot neerknallen, binnen een seconde de vlag naar hun basis brengen en er stonden zelf voortuigen op de map. :eek:

Op dat moment konden we er wel om lachen (wat kun je anders doen), maar vanochtend toch maar even een mailtje naar Microsoft gestuurd.

link naar de game

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat je ze nu pas tegen komt is iets om blij mee te zijn, ik ben namelijk al 4 of 5 weken geleden voor het eerst cheaters tegen gekomen. Het begon allemaal met 2 mensen die opeens heel hoog waren in Double team, als je naar hun games keek bleek er iets niet te kloppen want ze speelden alleen maar op warlock, en hadden ook nog is rockets en snipers op die map. Na ongeveer 2 weken kregen meer mensen die hacks. Sinds dien kom ik(als ik niet oplet, op dat gekraak) bijna alleen maar cheaters tegen op Slayer of Skirmish...

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF!!!!

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    @BuLLeTTiMe 88: Dat ik er nog weinig ben tegen gekomen komt denk ik omdat ik pas weer net Halo 2 ben gaan spelen. Na de reset was ik er even mee gestopt.

Daarbij komt ook dat ik niet zo goed ben in Halo 2 ;) waardoor ik minder van die hoge level cheaters tegenkom.

Ik hoop dat het zichzelf een beetje oplost. Als al die cheaters elk potje kunnen winnen, zijn ze in no time lvl 40 of hoger, waardoor ik ze niet meer tegen kom... tenzij ik een clan match ga spelen.

Dat is ook gelijk een punt van kritiek op het ranking systeem. Het is jammer dat er niet naar de individuele stats van spelers wordt gekeken in een clan match. Wij zaten gisteren met onze net opgestarte clan op lvl 10 en moesten constant tegen spelers die individueel boven de 30 waren.

Ik ben niet echt slecht, maar ik maak tegen een echte lvl 35 weinig kans. Na 10 van zulke potjes gaat dat wel irriteren. :'-(

11. sickness

Leuk Bevonden:
    0

niet dat ik tegen nederlanders ben :9 maar ik vind de nederlandse taal dan niet zo cool, bij zon game en franse en duitsers versta ik zoiezo niet

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Oh god, is weer zo'n type die in zijn eigen wereldje leeft die Destroy. Van die trieste figuren, najah je moet toch wel mensen hebben om uit te lachen.

Overigens snap ik niet waarom ik loos aan het posten ben, dit is het forum dat het meeste tollereert. Wat een trieste boel hiero, je kan gewoon gigantisch veel slowchatten hier. Het is gewoon alleen maar slowchatten, geen nuttige posts of wat dan ook. Jah, wel door sommige maar de meeste zitten hier alleen maar nutteloos tegen elkaar aan te lullen wat ze ook op wel MSN of wel ander chat gedoe doen. Trieste boel hiero, niet normaal.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Precies mensen zoals jij daar LACH ik echt hard om :{

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je jankt alsof je lolly is afgepakt man, stel je niet aan :confused:

15. Destroy

Destroy Guest

hahah timster man alsjeblieft als je het zo triest vind ga hier dan weg ik denk dat niemand dat erg vind, laterss he :p

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vrede op aarde, vrede op aarde. hehe :)

17. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Destroy heeft un punt, Niemand vind het erg als timster weg is:p

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk