1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die cirkel heeft er altijd al gestaan, alleen als ie uit staat zit er een kruis doorheen :) het is nog nooit anders geweest. (ik weet het zeker..... denk ik) }:] haha
     
  2. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    word ook vaak neer gehaald door noob-combo... daar word ik pas gek van... |:- |:-
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    Tja als je daar gek van word moet je maar een andere game kopen he...
     
  4. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm nee niet bepaald. bedoel dat het zo wel erg makkelijk is om iemand te ownen..
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom n00b-combo? Omdat je er n00b mee ownt? Met die combo speelde ik ook altijd al de campaign van deel 1 (alleen dan met pistol). Als je hem zelf kunt pakken doe je dat toch ook of niet? Je gaat toch niet wachten tot de tegenstander hem gebruikt want als je hem te laat ziet en hij heeft combo dan ben je gewoon dood!
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een triest combo, maar je kan 'm beter zelf gebruiken dan dat je vijand 'm gebruikt, anders ben jij gewoon de lul. Dan maar triest bezig zijn, ben je er in ieder geval zelf niet slachtoffer van.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige maps hebben maar 1 PP. Als je niet met de combo wilt spelen kun je hem dan het beste oppakken en bijhouden zodat iemand anders hem niet kan krijgen. Vooral in H2H.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heet "N00b-combo", omdat je een n00b bent als je de combo gebruikt ;)
    Al ben ik het er niet mee eens, omdat het gewoon slim is. Ik gebruik hem zelf ook, maar meestal vooral als de tegenstander die combo ook neemt. En H2H... da's weer een verhaal appart. Die mode haat ik, omdat 99% camper is e.d. Dan pakken ze de rocket, en gaan ze op Foundation in één van die vier kamers zitten en maar wachten... Een kwestie van geluk, wie dichter bij de goede wapens spawnt. En ook die cheaters...
     
  9. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat het gewoon als iemand steeds dezelfde wapens gebruikt; ik heb nix tegen de combo, batllerifle, zwaard, rockets of weet ik veel wat, maar de hele tijd in head to head met hetzelfde wapen, bijv. combo, vindt ik gewoon zielig. En dan vraag ik me altijd af of het na 9 kills nog leuk is om iemand op dezelfde manier te killen?
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @tomdamasker: gelukkig is er niet 1 wapen waarmee je waar dan ook altijd wint. Als het goed is krijg jij dat wapen wel uit die handen van de tegenstander, zo niet dan is je tegenstander beter dan jij bent. In beide gevallen geen reden tot zeuren.

    @H2H-critici: ik heb al behoorlijk wat H2H gespeeld en sinds de update zie ik bijna niemand meer campen. Campers verliezen uiteindelijk normaal gesproken toch.

    @Gforce: gebruikte je de combo in Halo 1 al? :confused: De plasma pistol had toen geen 'lock'-functie...
     
  11. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pak hem echt nooit.. behalve dan als mijn tegenstander hem pakt, dan pak ik hem wel want anders is het haast onmogelijk om hem te killen. Soms pa ik een pp zodat die andere hem niet kan gebruiken..(dat zei je ookal).

    ja precies!! wat is er nou leuk aan om iemand heel de tijd in de rug te pakken met het zwaard ofzo.. dan ben je toch niet je lvl waard??
     
  12. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ben 2/3 dagen niet online en iedereen stijgt als een gek met hun levels. Wat is dit voor neppe zooi?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jawel hij volgde wel een klein beetje en als je goed gelezen had gebruikte ik die 'combo' in campaign aangezien ik nooit de Mp van Halo1 gespeeld heb.
     
  14. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
  15. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    oke gelukkig ben ik niet de enige..!!! 8) 8) ik ben er ook ff niet geweest, te druk met feestjes enzo :p *) ik zie mensen met 25 enzo, best cool maar ook weer jammer dat je echt tering snel stijgt..
     
  16. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    winning = winning
     
  17. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat mensen de combo een noob combo noemen, want er is zeker wel skill voor nodig hem op de juiste manier te gebruiken en in veel situaties is die niet eens fijn om te gebruiken. Bijvoorbeeld tegen een sniper, door de combo te gebruiken geef je de sniper ong 1 sec om in te zoomen en te schieten zonder tegenstand. Dit is voor goede snipers meer dan genoeg om je af te maken. Daarnaast is de kans aanwezig dat de die plasma bal mist gaat etc.
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    De noob-combo is gewoon slim, bijv. met DT op midship:
    1 iemand pakt combo en de ander zwaard/shotgun of zwaard/BR.
     
  19. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff snel die link nog geven van die STG luitjes die met MLG dik zaten te freestylen? :D
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen die hem niet kunnen gebruiken/mee zuigen noemen het de n00b-combo mensen die er mee ownen noemen het de über-combo!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina