1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, volgens mij betrouwbare bronnen is het gewoon de n00b-combo omdat je iemand dan veel sneller en beter kan killen.

2. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pcies.. ik vind het geen kunst om zo iemand te killen.. |:- |:-

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ja n00b-combo... het wordt door sommige denk ik zo genoemd omdat ze er zo makelijk mee worden gekilld. Ik noem het ook super/uber-combo omdat het gewoon de beste combo uit het spel is, maarja soms is die combo wel super irritant

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel de beste combo inderdaad, maar toch is het wel vervelend als je bijvoorbeeld net spawnt en je zoekt een wapen bijvoorbeeld en je wordt gelijk gekilled door een combo. Ik heb wel meerdere keren mensen verslagen als ze deze combo op mij afschoten, maar toch is het wel een vage combo.

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een n00b combo omdat het niet veel skillz vereist om iemand er mee te killen. In een game (vooral op level 23 ) loopt iedereen met die combo, rocket, zwaard. Best jammer want ik vind games veel vetter spelen als je maar net verliest of net wint. Maar als sommigen alleen maar voor die wapens gaat en zo killt vind ik niet echt dat ie veel skillz heeft :{

Wat ik ook zo lame vind is dat ze met zn allen gaan campen op de rocket/sniper spawn. :mad:

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    N00b/Über combo is best naaiend als je net respawnd, maar ze hadden het niet uit elk level moeten halen. Neem nou beavercreek, daar had de noob/über combo best kunnen blijven :{

Off-topic: Ik kreeg net een blij berichie van Killerpomp:
    Ik heb weer een chickie gescoord ;)

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik noem het een bitch-combo.

8. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jouw 22 lvl. is ook neppe zooi :+

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Tsss...jou level 20 dan :+

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er gebeuren echt rare dingen op live. Begin ik een game, ik krijg een blauw scherm, het connecten tot de game duurt echt zo lang... dat als het blauwe scherm dan weg is, is het meteen Game over. Het vage is dat er niet gespeeld is, en ik krijg geen XP points... terwijl we toch gewonnen zouden hebben.

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Lag

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Irritant als je hem tegen je hebt ;)

13. Nee hoor :+ ik own er ook mee, alleen gebruik ik hem vaak uit principe niet.

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag zoeits vaags gehad man. we speelden big-team battle en wij waren het rode team. toen moesten we aanvallen. en ik zag dat een gast bij ons uit het team gewoon een blauw pakje aanhad. terwijl de rest gewoon rood was. en een ronde later was ie wel rood. echt vage shit

15. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Wat moet je dan, ze laten liggen voor de tegenstander en hopen dat ze ze ook niet pakken. Om een hoog lvl te worden is het ook een taktiek en kunst om de juiste wapens in bezit te hebben.

Wat ik wel heel triest vind en wat ik steeds vaker tegen kom, dat mensen het zwaard gebruiken en om een hoekje gaan zitten wachten net zo lang tot je voorbij loopt. Daar is geen skill voor nodig. :mad:

En zoals iemand eerder zij dat die het niet eerlijk vind als iemand bij h2h alleen sniper of br gebruikt, dat zijn beide juist skill wapens. O-)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat lijkt. Heb ik ook al vaker gezien. Rode Elites lijken blauw als je ze van een afstand ziet. Van wat dichetr bij zijn ze wel rood (al lijken ze nog steeds een beetje blauw 8) )

17. Destroy

Destroy Guest

Ach meer spelen minder zeiken echt waar hoor als ik speel tegen die amerikanen als ik combo heb noemen ze me een noob , als ik rocket / zwaard / sniper en zelfs als ik battle rifle heb word ik een skillloze noob genoemd omdat ze geraped worden ik bedoel wat willen die n00bs dan smg only in halo2...komop minder zeiken en meer spelen en word niet zoals die amerikanen die overal over zeiken...oow nog iets leuks wij begonnen een game tegen amerikanen en ik zag dat zij de host hadden mjah het waren noobies natuurlijk dus zelfs met dikke delay werden ze geowned en na een tijdje begon de gast die host had te klagen dat wij host advantage hadden echt hilarisch die amerikanen :D

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik me goed herinner was dit geen elite maar gewoon een master chief. het viel me op toen de tweede ronde begon toen iedereen nog bij elkaar liep. *)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet ook niet of dat bij de MC ook zo is. Het is me iig nooit opgevallen. Misschien moet je even een custom game proberen dan kun je het zelf zien. Vaak is het ook in de wat donkere maps / spots waar de kleur anders lijkt!

20. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook wel eens gehad hoor, is gewoon een foutje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina