1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

lul niet zo scheef man ik had wel veel no scopes en vergeet niet halo1 op host is ongelooflijk makkelijk en jij had host ;)

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah op zich wel
    Maar die masterspy was vet trots dat ie head 2 head van mij had gewonnen op zijn host... Ik bedoel hij woont in Belgie en daardoor krijg ik gewoon een Ping van 80 |:- |:-

3. Destroy

Destroy Guest

jah en dan nog zeggen dat het op jou host was ook shit die belgen liegen veel jongen

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Maar we moeten eens even halo1 2 vs 2 doen wie heeft er allemaal zin op halo1 op xbconnect te doen?
    Destroy
    Jensss
    Masterspy BE?

5. Destroy

Destroy Guest

als masterspy BE maar niet host

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    80 ms is gewoon echt weinig hoor...

7. Destroy

Destroy Guest

hahah heb jij wel halo1 gespeeld 80 is big delay

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    OMFG ga us ff snel die post editen! :eek:
    En tik je zelf heel hard op je bolle kop :+

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan geeft hij dat anders aan want bij online games is 80ms bijna niks man. 80ms = niet eens 0,1 seconde vertraging. Ik speel games op de PC waar de server 200-300 ms heeft en dan merk je het nog niet eens.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien als je een 56KB modem hebt ja, maar anders heb je best wel last van lag |:-

11. Destroy

Destroy Guest

hey bullet in da house

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LOL maakt echt niet uit welke verbinding je hebt. 80ms is 0,08 seconde vetraging welke verbinding je dan ook hebt |:-

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja jongen je moet APPELS ook niet met PEREN vergelijken he 8)

14. Destroy

Destroy Guest

15. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ja man, ik hoorde dat hier weer wat mensen aan het zeuren waren, dus dacht ik laat ik ook maar mee gaan doen. Om toch maar weer is wat nuttigs te bedenken, ik moest vanmiddag iets van 4 keer tegen NL'ers, en eentje daarvan verloren voor de rest allemaal afgeslacht _O_ _0/

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok laat maar. Jullie snappen het blijkbaar niet. Het kan zijn dat hij 80ms aangeeft maar dat het veel meer is. Als het daadwerkelijk 80ms is dan is er gewoon geen lag. Misschen heeft Masterspy BE je gewoon hard geowned!

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    We zijn trouwens 25 met clan geworden
    Blackdragon3 zit ook in onze clan en hij brengt the spirit weer helemaal terug :+

Zijn op weg naar de ronin riot

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stuur me maar een invite dan worden we ff lvl30 ;)

19. Destroy

Destroy Guest

ik ben 29 man wees niet trots

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    een ping van 80 is bij sommige spellen vrij normaal, en bij sommige spellen zoals halo1 waar je met vrij weinig mensen speelden erg laggy. Als je in een server zit waar 16 man in zitten is een ping van 80 erg snel, heb je dan een ping van 300 ofzo dan begint het pas laggy te worden. Maar bij een spel zoals halo1 is die host nog belangrijker dan bij halo2 dus heb je kleine dingen die fataal kunnen zijn tijdens het spelen. Als je kijkt naar de BR afstand(in halo2) die je hebt als je host hebt en hebt als je geen host bent. Als je host bent kun je iemand bij Burial mounds vanaf de Beam-spot tot aan de basis in 4 shots neerschieten. Off-host kun je dat nog niet eens met 2 clips van je BR |:-

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina