Gast , het is en blijft nog altijd maar een spel , en daarbij staat fun voorop , en er zijn altijd mappen bij die je niet zo goed liggen , en datzelfde geldt ook voor je teamgenoten.
En je wint samen of je verliest samen ,hoe goed je gespeeld hebt doet er niet toe .
Als je de pech hebt dat er twee personen in je match onder niveau blijven en je verliest daardoor dan is er nog altijd géén reden om op die gasten kwaad te zijn omdat zij misschien de map speelden dat hun het minste ligt.
Ik kan me niet voorstellen dat jij in alles even goed bent , wel voor alle andere spelers op live geldt hetzelfde.
Integendeel , je moet zelfs héél blij zijn dat de levelranking van toepassing is,anders zou je nog véél erger meemaken.
edit: en als je héél eerlijk bent , wel dan zul je ook moeten bekennen dat je ook al hebt gewonnen terwijl jij op dat moment slechter was dan de rest van je team .
En weet je , dat kan iedereen overkomen .
En als ik je posts lees op pagina 73 kan ik niet zeggen dat je bescheiden van aard bent, integendeel op een warme dag kom ik in deze thread verkoeling zoeken bij blazertjes zoals jij bent .
Laatst bewerkt: 2 jul 2005