1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
  2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    ja viel me ook al op, spawnde je met rockets en swords ofzo? :confused:

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk BR en no shields

EDIT: Doh ik denk toch rocket launcher O-)
    *keek even naar head shots*

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kerel ik heb zojuist op bungienet gecheckt , en wat blijkt masterspy BE bestaat helemaal niet bij halo2 , wel een masterspy NL en nog enkele anderen._0/

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :) whaha hij is scherp

Misschien hebben ze het over XBConnect?

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    :{ . Ze bedoelen gewoon MasterSpy maar hij woont in Limburg dus hij klinkt als een Belg.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ow , ik heb zojuist masterspy gecheckt , en voor alle speeltypes no games played .
    Dus deze kerel gaat volgens de gastjes hier slechter spelen terwijl hij géén enkele game gespeeld heeft :confused: . _0/

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je ook een Belg ofzo man, hij zegt toch dat masterspy in Limburg woont en klinkt als een belg, btw masterspy is level 37 die hij naar mijn idee zeker niet verdient, speelde met hem clanmatch tegen level 29 en staat hij nog bijna negatief. Ik weet dat je level niet meer wat zegt maar bij masterspy is het wel heel erg ver van zijn skills...

edit: Je bent hier wel heel bekend als je nog nooit van Masterspy NL hebt gehoord :confused:

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dus gast gij weet niet eens in welk land de stad mechelen ligt,en er zijn twee limburgen één in nederland en een in belgie , het enigste waar hier over gelult wordt is mijn level zus en zo op een toontje van kijk nou eens hoe goed ik ben .
    En masterspy Nl verdiend zijn level wel degelijk , wij hebben hier ook al met hem meegespeeld en je hebt hem beter in je team dan tegen je team.
    Dus jij vat nederlands limburg en belgie dus bijgevolg minderwaardig omdat wij anders spreken dan jullie , en daarbij hebben jullie het nog over een eigen landgenoot van jullie.
    Jullie schijnen maar niet te begrijpen dat er vele mensen zijn die voor de fun spelen , en hun level als bijzaak aanzien , tot er zo'n verwende koters als jij hier komen lullen of je de nodige skills hebt of niet , man dat interesseert ons voor geen meter, je kan met je skills voor mijn part de boom in. |:- _0/

edit : er zijn meerdere masterspy's, als je iemand aanduidt dan wel met de correcte gamertag. en masterspy nl kennen wij hier al langer vanop live.

10. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel helemaal niet van kijk is hoe goed ik ben, maar Bungie zegt toch dat je level je aantal skills inhoud. Ik weet niet hoe vaak je met hem hebt gespeeld, maar ik heb vaak genoeg met hem gespeeld en hij is soms echt zo slecht. Ik vind halo2 ook wel fun of hoe jij het ook noemt, maar niet als ik bijvoorbeeld goed speel en 1 of 2 mensen uit je team vet slecht spelen, dan is het toch niet leuk meer of wel dan?

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gast , het is en blijft nog altijd maar een spel , en daarbij staat fun voorop , en er zijn altijd mappen bij die je niet zo goed liggen , en datzelfde geldt ook voor je teamgenoten.
    En je wint samen of je verliest samen ,hoe goed je gespeeld hebt doet er niet toe .
    Als je de pech hebt dat er twee personen in je match onder niveau blijven en je verliest daardoor dan is er nog altijd géén reden om op die gasten kwaad te zijn omdat zij misschien de map speelden dat hun het minste ligt.
    Ik kan me niet voorstellen dat jij in alles even goed bent , wel voor alle andere spelers op live geldt hetzelfde.
    Integendeel , je moet zelfs héél blij zijn dat de levelranking van toepassing is,anders zou je nog véél erger meemaken.

edit: en als je héél eerlijk bent , wel dan zul je ook moeten bekennen dat je ook al hebt gewonnen terwijl jij op dat moment slechter was dan de rest van je team .
    En weet je , dat kan iedereen overkomen .
    En als ik je posts lees op pagina 73 kan ik niet zeggen dat je bescheiden van aard bent, integendeel op een warme dag kom ik in deze thread verkoeling zoeken bij blazertjes zoals jij bent .

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wauh 8) 8) 8)

Wat neemt iedereen elkaar toch super serieus damn

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

En met wat zijt gij hier bezig gast , iets op tegen de belgen zeker, een gamertag verzinnen die geeneens bestaat.
    Als ge uw huiswerk doet , doe het dan goed , en als ge dat echt niet kunt , naja zwijgen is dan de beste oplossing. _0/

14. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oh gozer nu ga je echt even te ver
    Ik speel elke dag met masterspy NL en wij plagen hem daar gewoon een beetje mee, dus bemoei je der gewoon niet mee ja? Je kent ons niet eens
    Dus DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG _0/ _0/ _0/

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Kom maar af hé , in mechelen moet je zijn. _0/ _0/

edit: als ge wéét waar dat ligt tenminste. :+

16. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Kom maar af he? Sorry niet flauw bedoeld maar kan je het ff in het Nederlands nederlands zeggen?

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    O ja jij speelt elke dag met masterspy Nl zeg je, in een van je voorgaande posts noem je hem masterspy be , wel dat vat ik als een belediging op aan alle belgen aangezien je hem alhoewel je zegt dat je hem goed kent , hem toch minacht omdat hij van nederlands limburg is en jij bijgevolg het land dat onder nederlands limburg ligt ook minacht , en dit is een brug te ver voor mij.
    wie denk jij wel dat jij bent kereltje.

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En z'n foto nog niet gezien hebt.

Sorry, ik kon het niet laten.

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Gij moogt dat , gij zijt tenminste een goeie gast , enne wanneer gaat gij goed invliegen met modereren , kwestie om dat temperament hier in toom te houden , het mijne incluis. :+

edit : post aangepast , was efkes vergeten dat ge al terug zijt. ;)

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    WHaha... laatst nog met Masterspy en Cyrus Vyrus gespeeld. Ze komen allebei uit Limburg maar praten allbei belgisch :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina