1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat je ligt te zeiken bullit maar je speelt zelf ook niet altijd even goed dus je moet echt niet gaan zeiken over anderen

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XIROKE toch :+
    ach nog altijd beter als van een fiets afvallen he :cool:

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus jij bent echt niet te geloven zeg...
    Ten eerste het is maar xboxlive ten 2de mag ik geen lol hebben op xboxlive?
    Jezus wat neem jij dit ongelooflijk TE serieus, gewoon niet normaal. Ik 'minacht' hem helemaal niet en belgie ook niet maar hij klinkt gewoon een beetje als een belg nou sorry hoor maar soms is dat gewoon grappig
    Dus houd alsjeblieft je bek dicht ok? Want wie denk jij wel te zijn,n00bie _0/

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Allee zeg gast, bullet en jensss weten echt wel waar over ze praten manneke hun spielen iedre dag met masterspy. Dus zeg geen dingen waar je niks van af weet oke? Daarnaast is winnen plezier hebben. Begrijpen wij elkaar manneke? Allee zeg! Trek het je nie zo aan manneke.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Amen jij snapt het _O_ _O_ _O_

6. Towel

Towel Guest

Ja man! En ik speel elke dag met Towel NL dus niet zeike mannekes... :cool:

7. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Klare taal.

8. Destroy

Destroy Guest

alez svennies maxipan, project be, kunlan , powernerd , killerspeed , petit beuzak > Jou manneke je bent nog een van de slechtste gamers van belgie ook haha

9. Destroy

Destroy Guest

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Absoluut. De gevolgen daarvan merk je namelijk via XBL ook nog. ;)

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
  13. Destroy

Destroy Guest

bungie helemaal verrot gescholden enzo gezegd dat ik gebanned wil worden voor altijd zodat ik nooit meer die schijtsite opkon tsja ze hebben geluisterd :)

14. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn ze toch ook aardig he bij Bungie, eerst een patch uitbrengen waar nog meer cheaters door komen, en dan jou ook nog bannen omdat je het zo lief vraagt :9. Ze zouden is moeten luisteren naar mensen die vragen of ze het cheaten nou eindelijk is op kunnen lossen(bijvoorbeeld door alle gedownloade maps uit matchmaking te halen)

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah en dan komt er een auto-update in de 2de week van juli... hmm volgensmij gaat dat nog wel wat langer duren... :{

16. Destroy

Destroy Guest

achjah ik heb ze ook al mailtjes gestuurd en ze ff gedist ;)

zo zij ik ze dat ze echt dom bezig waren mij een cheating ban geven terwijl ik niks doe en de echte cheaters gewoon hun gang laten gaan ja bungie het gaat de goede kant op loooool |:-

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    2de week in juli :confused: zeker in 2006 ofzo. Las die weeklywhatsupdate, staat erin dat ze al 3800 mensen hebben gebanned, ze voelen zich wel heel trots! Als je kijkt naar hoeveel mensen er online per dag spelen zijn dat er 500000. Er zijn dus echt wel veel meer mensen aan het cheaten dan 3800. Maar ja zolang je soms nog wel een leuk potje kan spelen blijft halo2 leuk.

Kijk potjes zoals deze, daar hou ik van *), kijk ook even de medailles(dikke Berserker :cool: :
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=225685740&player=BuLLeTTiMe 88

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Yep, in die update staat het ook dat er mensen zijn die zijn gebanned omdat hun bandwith soms niet zo goed is, en dat ze maar vinden dat die mensen er zelf maar wat aan moeten doen. Dus ze geven de mensen met een slechte verbinding de schuld dat ze gebanned worden, ffs doe iets aan die cheaters en ga geen mensen met slechte verbinding bannen.

19. Rovak

Rovak Guest

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha,
    -het overshield is gespawnt`!!
    ...... waarom zegt niemand dat het overshield er ligt? ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina