1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

Destroy Guest

big pimpin bullet

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hou je lol en desingentrerende opmerkingen dan maar voor jezelf , hier beledig je openlijk iemand die anders praat zoals jij praat en inpassant neem je nog een heel land mee in de zeik .
    Of dacht jij dat dat nederlands gewauwel dat jij uitkraamt van meer klasse getuigt .
    Gastje , ga jij maar de boom in , ja daar waar die andere apen zitten , dan ben je volkomen op je plaats. _0/ _0/

3. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel mee met je opmerkingen, want ik vind het ook best wel zielig als je zit te patsen met hoe je een game speelt |:-
    Jullie hebben ook totaal geen respect voor andere Halo-spelers want jullie noemen echt bijna iedereen een n00b en vinden jullie zelf echt de beste. |:-
    Gefeliciteerd dat jullie allemaal zo goed zijn en een hoog getal achter jullie tag hebben staan ik vermaak me ook wel met een level 25 achter mn tag _0/

EDIT/ @jensss ik vind het wel erg sneu dat je een belg (svennies) met zijn taal probeert te dissen :{

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @ Q-BasiX, dank je, het treft me diep dat hier iedereen loopt te patsen met hun level , en als ze goed spelen en toch een party verliezen dan gaan ze gelijk op hun medespelers schelden , en dit vind ik pas écht héél zielig.
    Het level bepaald alleen dat je min of meer evenwaardige tegenstanders krijgt om tegen te spelen en alles hangt hier af van de factor dat je juist een goede dag hebt of gewoon een pechmoment.
    Als jij in een map goed bent , en je maten hebben hun dag niet of het is juist de map waarop zij niét uitblinken , dan staat het niet om die gasten uit te schelden .
    Gewoon omdat zij ook maar hun best gedaan hebben om tot een zo goed mogelijk resultaat te komen .
    En dan komen er gastjes zoals er véél te veel zijn met een grote mond , een nog véél groter ego , en een klein pietje de anderen uitschelden voor noobs.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach jonge, waar maak je je druk om.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Chill out .. Als je je 'diep geraakt' voelt, flikker dan lekker op van dit forum ;)

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 1 is het beste level. En iedereen die nog niet doorheeft dat een matchmaking-level totaal niet aangeeft hoe goed iemand is, is naar mijn mening een noob.

0wNeDzOr :eek:

8. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss kent Masterspy ontzettend goed, je mag je vrienden tog wel plagen?
    Ik noem zo vaak mn vrienden n00b omdat je het even slecht doen ofzo...
    Wat is daar erg aan? En Masterspy hoort het heus wel vaker dat hij lachwekkend praat...

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? lol

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens chill down man. Jens en bullit zeggen dit allemaal voor de lol man als jullie dit zo serieus nemen dat is dan jullie schuld maar zet er aub een punt achter want dit is totaal nutteloos.

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dank je wel masterspy NL _O_
    Svennies kennelijk heb ik je beledigt sorry daar voor als dat zo is maar dat heb ik niet doorgehad

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @ jensss , ik ben blij dat je het doorhebt, let wel ik heb niets tegen je persoonlijk maar je was in mijn ogen toen erg grof tegen masterspy alhoewel je hem goed kent. ;)
    Edit : jensss , je beledigd op dat moment niet alleen een vriend van jou , maar je richt dan tevens je beledigingen tot een volk van 6 miljoen mensen die géén probleem hebben met jullie nederlandse uitspraken en zins aanwendingen , en dit terwijl jij ons aanpakt op onze taal en uitspraken .

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  13. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Halo Maps zijn er!
    Ze zijn echt de moeite waard, vooral Relic en Terminal zijn vet!

14. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    wow nu al, ik dacht dat ze de achtste pas uitkwamen.

edit: niet echt heel duur btw. Kijk wel ff of ik ze dwnload

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga de nieuwe maps niet downloaden, kom je alleen maar meer cheaters tegen

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd maar toch wel leuk om weer wat nieuws te spelen. Ben ze nu aan het downen!!!!

17. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij blijft hier zeggen: download failed, please try again later....

18. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, had mijn broertje ook de hele avond...terwijl ik direct aan de slag kon?

Die beachmap is weergaloos...de rest is ook wel cool...die donkere map vind ik wat minder leuk, die heeft vooralsnog niet echt een sterke wapenset...maar heb nog niet goed genoeg rondgekeken denk ik....

Die remake van die halo1 map vind ik ook tegenvallen, maar in ctf of assault is ie volgens mij wel lekker snel...

19. Destroy

Destroy Guest

ik ben die maps nu al beu 10 euro weggegooid geld

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hahaha, ik vind deze maps gelukkig wel wat meer halo1 feeling hebben. Nu nog wat doen tegen die cheaters en altijd spawnen met br en dan nog ff alle amerikanen van live afgooien en dan word halo2 EINDELIJK de bomb

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina