1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    kan ook als die met die muis gamed, ben ff naam kwijt maar zo is no scopen natuurlijk een stuk makkelijker :+

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is de update er al ?

3. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft die kut playlist update dan!!

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Update? Wat voor update?

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Een update dat je niet meer kan hacken .....

'T klinkt mooier dan het is, morgen zijn er al weer mensen die alweer iets anders hebben

ps. 500ste post

6. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zou ook een playlist update komen vandaag.........team preview reset en de 5 nieuwe mappen erin + rumble preview .......dat weten jullie tog wel come on

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die nieuwe playlist is er al wel. ik logde net uit en weer in, en toen stond er ook rumble preview bij.

8. Candyman

Candyman Guest

Hey jensss ik weet niet hoe dat moet met dat kopiëren enzo mare het enige wat jij kan is ge no scoped worden door deze man hier :p haha.

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Muwahahaha zag mijn long range no scope's :cool:

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  10. Candyman

Candyman Guest

Heey Sostic toen ik die montage voor het eerst zag dacht ik dat ook man da kan bijna niet anders. Maarja je weet het nooit he. Zelfs als jensss ff ervoor gaat zitten krijgt die mischien wel zo'n montage, hij had mij toch wel een paar keer mooi te pakken laatst alleen die grapjas was vergeten z'n capture card aan te zetten hahaha.

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Maarrrr ik heb wel 2 vette stucks op backwash dus hoef ik dat stinklevel ook niet meer te spelen :+

12. Candyman

Candyman Guest

Haha jah klopt, wel jammer dat je die headSHOTS van mij er niet meer op heb staan dat ik je in een schot zo van accros the map heb zou wel locht zijn als ik da ff terug kon zien.

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah dat leek gewoon te veel op dat je inzoomde (deed je stiekem volgensmij ook :p )

14. Candyman

Candyman Guest

Jensss geloof me dat is gewoon no-scope skills als ik zoom dan zeg ik dat gewoon ik heb z'n capturecard nodig dan zal ik het je laten zien ook, zijn er hier mischien nog sponsors voor mij die me kunnen helpen om een capturecard te kopen :9 :9 :9 haha

15. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Wie wil jou nou sponsoren kijk nadat ik mijn montage heb laten zien, dan komen de sponsors wel op mij af :+

16. Candyman

Candyman Guest

haha je weet het he ik maakte een grapje met dat sponsor gedoe ik ga mischien een capture card kopen met Pox en Sand

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dingen zijn toch niet zo heel super duur? Helemaal als je met zijn 3en zon ding koopt (ook al lijkt me dat vet onhandig maarja 8) )

18. Candyman

Candyman Guest

Hmmm valt mee kijk ik ben niet zoals jij ik maak niet om de 30 min een mooie actie maar om die 30 seconde ;). Jah ik denk dat de prijs wel meevalt marja waarom niet met ze drieën Pox en Sand zijn gewoon vrienden van mij die wonen net 300 m verder op dus waarom niet?

19. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja omdat het mij vrij irritant lijkt wie hem mag gebruiken 8) En moet je dan ding niet in je PC installeren? Dan moet je hem telkens weer de eruit halen bij Pox en hem weer bij jou der in zetten... Ja dat lijkt me best zuigen.

20. Candyman

Candyman Guest

Je hebt ook capturecards met een draad ;) ene over de tijd die iemand gebruikt, gewoon een weekje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina