Kom op jongens niet zo lopen patsen Niet alles draait om levels, er is ook zoiets als voor de lol spelen.... probeer het eens
Ja, als je kijkt hoeveel TS games zij hebben gespeeld Aangezien het dus niet zo is, maar toch hebben zij aardig veel potjes gespeeld zeg!
ik vraag me wel af waarneer die patch tegen het cheaten nou komt, want het is denk ik een domme zet om de ranking te resetten op een gamemode waar iedereen kan hacken, zodat uitteindelijk die reset geen enkele zin heeft gehad, tenzij ze natuurlijk die patch nu al hadden uitgebracht
Het valt me wel op dat er al een aantal lvl 50 mod clans zijn gepakt want die zijn niet meer te bekennen in de minor clanmatch top 10.
Dit vind ik echt zóóóó lollig http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=Dark%20MasterX%20NL En nog is hij 24 (bijna 23 )
Haha, ik heb level 26 met 105 gewonnen matches. Egt minder dit. Wel een prestatie trouwens, eerst 4e worden en dan 5e ofzo? gaar.
nou nou jens nou doe je echt zielig man ik speel zo vaak met jou. En dan mag ik niet met andere spelen. Dit is echt de grootste bullshit die je ooit hebt gezegd man
edit: ik neem dit allemaal terug van wat ik heb gezegd. IK heb net nog met apu gesproken het is al goed. Maar ff voor de duidelijkheid noem me geen masterspy be
Gisteren voor het eerst Sanctuary via Matchmaking gespeeld..krappe map, maar echt héél vet..veel double/triple kills en een makkelijk te behalen killing spree. Ik kom de laatste dagen veel mannetjes tegen, die de hele tijd betrayen, of suicides plegen en zo in de min komen te staan.. Weet iemand waarom ze dit doen
waarschijnlijk om hun levels te laten droppen en hun winning ratio lager te krijgen zodat ze minder snel gebanned worden voor cheaten en boosten.
Hmm..gaar maar 't zal wel. Ik heb zojuist ook Turf via matchmaking gespeeld, alhoewel ik die toch tegen vond vallen..
Als deze thread op deze manier door gaat worden er mensen gewaarschuwd en mogelijk gebanned. Hiermee doel ik niet (alleen) op masterspy.
Omdat ze matchmaking haten en weer level 1 willen zijn. Ik vind het wel een cool idee, alleen ik ben nu level 30, volgens mij moet je veel tevaak verliezen om weer level 1 te worden. Het boeit me voor de rest ook niet zo, maar level 1 ownt wel alles.
Hey ik probeer hier Pim niet af te zijken moet je weten Don !! Ik had beetjuh fout geformuleerd mare ik heb met m'n maties jullie toch een goede 4 keer op slayer off host te pakken gehad
Onze clan ownd echt té hard... http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=239146066&clan=IHS%20Clan Onze levels: 25, 25, 26 en 27 tegenstanders levels: 35, 33, 35 en 34 Echt té hard gewoon *)