1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Lol cheat die niek NL? Wist ik helemaal niet

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij had voor de patch gecheat, maar speelde vooral samen met cheaters in een party met o.a. Igor NL. We hebben zelf een keer van hun gewonnen in Team Slayer. Stonden we best ver voor en toen gingen ze cheaten. Zijn er meteen 3 man gequit en 1 gebleven. Zo horen cheaters geowned te worden.

3. Destroy

Destroy Guest

Ja die kutigor hebben we ook weleens zwaar zitten ownen eerst stand byeden hij ons in een clanmatch daarna kwamen ze weer tegen ze uit maar nu hadden wij de host heerlijk was dat..die igor nl klein mannetje met zijn grote bek die zo ik weleens in het echte leven tegen willen komen dan praat hij wel even anders ;)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe daarom de anti Igor NL clan ;)

5. Sjaak NL

Sjaak NL Sleeuwijk!

Leuk Bevonden:
    0
    ...zegt de dorpsgek van Sleeuwijk :9

Volgens mij heeft Niek Nl nooit zelf gecheat hoor, alleen meegsepeeld met cheaters :mad:

6. Destroy

Destroy Guest

mjah als je meespeeld met cheaters en dan gaan ze stand byen dan ben je er zelf ook schuldig aan :p

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ownage wij gingen net een Amerikaan leren:

We zeiden: I'm Cool means Ik ben homo

En ze geloven het ook nog :confused:

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geloof je dat zelf? Homo is ook een Amerikaans woord hoor |:- Dus hebben ze jullie geownd :eek:

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mafkees! Je lult uit je nek|:- Ik speel zeer vaak met NIEK NL Halo2, dat jong is een zeer goede vriend van me. Ik weet 1000% zeker dat hij NOOIT cheat, Hij heeft ook de pest aan cheaters!

Dit is nou echt zo'n voorbeeld van nederlanders en Xbox Live, ik woon in twente, wij praten een beetje met een dialect, kom je in een server vol hollanders, wordt je uitgemaakt voor vieze boeren, ga koeien melken, terwijl ik mijn hele leven midden in de stad woon!
    Dit soort ''fabeltjes'' gaan zeer veel rond langs de nederlandse Livers. Het verderft Xbox Live vaak voor veel mensen, in het begin van Xbox Live was de sfeer zeer veel beter. NEDERLAND WAAR ZIJN WE TOCH MEE BEZIG????

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Haskabab is inderdaad een cheater. Kwam laatst met hem in een party en toen ging hij helemaal ontkennen, maar ik vergeet dat soort dingen niet

Heb net ff de stats bekeken van een paar mensen die in de | Team LoC | zitten en wat een stats zeg! Echt een elite clan, niet normaal _O_ _O_

11. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    ja loc topclan! :D
    we staan al bijna in de top 100 van clans

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    STFU n00b. Jij zat toen ook regelmatig in die cheat parties. En ga dan hem nu niet verdedigen want dat is heel erg triest. Er zijn zat mensen die tegen Niek NL gespeeld hebben toen hij in cheat parties zat. Ik heb het ook voor de patch en niet na. Rot op n00b cheaters. Nu krijg je ook geen respect meer omdat je niet meer cheat alleen maar omdat je het nu niet meer kunt......zielig hoor. Ik durf te wedden dat jullie de hele dag een nieuwe manier aan het zoeken zijn |:- |:- |:- |:-

13. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    RovaK :+
    Maar...Hij doet het alleen in custom games dus hij is gewoon coel 8) :D

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt grappig! Ten eerste heb ik NOOIT gecheat, ten tweede wat jij hier zegt klopt echt NIKS van! Om dan te gaan schelden dat wij nOOb cheaters zijn vind ik jou echt te triest voor woorden.... :'-( en vooral dat je met woorden begint te gooien over respect, je bent echt een liegbeestje |:-

Hierboven had ik al gezegd;
    Dit soort ''fabeltjes'' gaan zeer veel rond langs de nederlandse Livers. Het verderft Xbox Live vaak voor veel mensen, in het begin van Xbox Live was de sfeer zeer veel beter. NEDERLAND WAAR ZIJN WE TOCH MEE BEZIG???? Dit soort ''fabeltjes'' worden vaak door 1 iemand verzonnen die geen leuk potje XboxLive game heeft gespeeld...

15. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm Evert, jou ken ik niet maar Dayne is niet de eerste van wie ik hoor dat Niek gecheat heeft voor de update...

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit en dit ... ziet er idd wel verdacht uit...

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd ik heb het al heel vaak gehoord! En ik heb Evert ook regelmatig in parties gezien met Niek NL en het feit dat jij gaat zeggen dat hij niet zou cheaten (in parties met cheaters spelen is net zo hard cheaten, eigenlijk nog zieliger omdat ze dan zeggen dat ze zelf niet cheaten) is al helemaal zielig want als het een goede vriend van jou is weet jij dit maar al te goed. Jammer dat Niek Nl moest gaan cheaten want het was ook nog een goede speler....

18. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het ziet er zeker verdacht uit in sommige lijsten van zijn stats. Maar wat verstaan jullie onder cheaten?? Misschien heeft NIEK NL ooit gecheat, ik was hier in ieder geval niet bij. Ik heb het zelf trouwens ook vaker gehoord dat hij heeft gecheat. Als ik Halo2 speel (laatste tijd zeer weinig) speel ik meestal met niek ja, omdat ik hem mijn hele leven al ken, dit wil nog niet zeggen dat wij cheaten. Hij is een zeer goede Halo speler, om dan te gaan concluderen dat hij cheat en mij er ook gelijk effe ervan te beschuldigen..... :confused:

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hij begint al terug te scrabelen :+
    Die NIEK NL is/was gewoon een dikke cheater :{

@GFORCE

Ik doe mee :p

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dummy, standby, en nog een vage cheat die ik niet ken, waarbij je speelt en als je verliest doe je iets en er gaan geen punten af of je niet speelt en je krijgt punten, en in de stats wordt alles met NA aangegeven, en de games zijn schuingedrukt.
    Volgens mij zijn dit wat voorbeelden ervan:

http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=112301763&player=NIEK NL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=112285230&player=NIEK NL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=112249831&player=NIEK NL
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=112234729&player=NIEK NL

Als je hier alles chronologisch bekijkt, dan krijgt hij punten zonder dat hij heeft gespeeld.

Hij zal vast wel goed zijn enzo, maar als je goed bent, ga je niet cheaten, dacht ik zo.

Ik wil geen valse beschuldigingen opleggen.. maar het ziet er vaag uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina