1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua kills ging het bijna gelijk op: 58 tegen 61.

2. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah jullie misbruiken die gozer alleen maar vanwege zijn goede connectie net zoals kamichi dat al deed met het cheat-programma van England Owns U, dus dat vind ik gewoon zwak van je :'-(

En @ Dutch Don Elite sorry hoor maar met masterspy NL speel ik al sinds de 2de week dat halo2 uit was dus wij hebben cker wel meer team work samen dan hij dat heeft met Baseball connectiePimp, maarja ik weet nu ook wel waarom ze met hem willen spelen en dat vind ik gewoon zwak van hem dat ie liever iemand in ze team heeft die een super connectie (die voornamelijk zijn level te danken heeft aan zijn connectie en niet zijn skills...)heeft dan iemand waarmee die gewend is mee te spelen en iets minder connectie heeft.(ik heb opzig ook wel aardig goede connectie)
    :{

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nou nou, je clan owned echt te hard :{
    38 minors van de 74 winnen is inderdaad dikke OWNAGE!

|:-

En zoals maestro al zei, host is koning. Iets wat laatste tijd echt teveel speelt.

4. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk altijd maar zo...
    Voor de patch als je geen host had werd je gestandbyed.. nu heb je in ieder geval nog kans om te winnen :) Als je geen host hebt

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja, maar het lijkt alsof er de laatste tijd veel meer lag/delay is dan eerst. De netwerk code blijkt dus maar weer een gigantisch probleem te zijn voor bungie, vind sowieso hun hele mm systeem nergens opslaan, goed idee maar waardeloos uitgewerkt.

6. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tjah omdat je niet echt gewend bent denk ik om veel off-host te spelen... :confused: Maarja bij halo3 moeten ze maar gewoon servers maken ofzo want het is gewoon niet leuk dat de connection host iets teveel voordeel heeft in een game om te bepalen welk team wint :'-(

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwah, wat delay kan ik wel hebben. Ik kon redelijk goed meegaan met de betere halo1 gamers, zelf was ik geen pro maar kon toch wel goed knallen met delay. Ik vind de lag gewoon eerder irritant, en de delay is in halo2 imo een veeeeeel groter probleem dan de delay in h1. De manier waarop de host word uitgedeeld vind ik nog erg raar, ik met een 8mbit down en 1mbit up zou toch wel een paar keer de host moeten krijgen, maar als dan je teamm8 met 128k upload de host krijgt krab je toch wel ff achter je oren, helemaal als de game dan lagged als de kk.

8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Tja dat snap ik dus ook totaal niet :confused: Als ze nou zorgen inderdaad dat een gozer met een super connectie de host krijgt misschien lagt de game dan niet zo erg...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    jep, mischien ligt het ook aan mijn xbox hoor. Moet ik wat ports forwarden ofzo? Mijn xbox heeft een ping van 169 op live |:-

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Oja en masterspy snap je nu wat ik bedoel als ik de volgende game laat zien?
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=239043992&player=Masterspy NL

Wauh je teammaten vernneukte het volgensmij best voor je of niet? :eek: He die beas7 ken ik ergens van ah... hiervan:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=stats&gameid=237558479&player=jensss
    &
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=237558479&player=jensss

Hmm jij ging volgensmij niet zo chill die game op Warlock he? Maar gelukkig kon je dat potje tenminste vertrouwens op je teammaten... :{
    En niet zoals dat potje op lock out...

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  11. DonScorpion

DonScorpion Guest

Nou niet zomaar met onzin gooien want je kende de situatie niet. Baseball was in het begin al weg en zij hadden dikke host en wij 3 blokjes. En wat wil je nu bewijzen? Heb je die potjes daarvoor niet gezien?

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2005
  12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Vraag ik om de mening van jou? Neuh ik heb het tegen masterspy NL dus waar bemoei jij je mee? :{

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat lul je ... niet iedereen is zo 'meesterlijk' (niet dus) als jouw. En het lag niet aan de host, zij hadden host (geloof je natuurlijk toch weer niet). Hun teamwork was gewoon slecht. Wij hadden de 1e ronde geplant. 1e rond van hun hadden ze hem bijna, maar door mijn 2 granaatjes had ik een tripple kill.
    Toen scoorde wij nog een keer, daarna zij ook nog een keer....

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jullie kunnen ook nooit is zeggen van: Goed gedaan, gefeliciteerd.
    Altijd gezeik van dit en dat en zus en zo en al die bullshit :{

BTW: Ik zit pas net in de clan...........

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar begrijp ik ook nix van. Ik heb een 512/128 verbinding, dan neem je toch dat er zat andere zijn die een hogere upload dan ik. Wie krijgt de host? Jep, ik.
    Ik vind het niet zo erg, ik heb dan geen last van lag, alleen voice lag. Lijkt mij toch niet zo moeilijk om MM zó in te stellen dat degene met de snelste verbinding de host krijgt.

16. DonScorpion

DonScorpion Guest

eeeuhm nou ik zat toevallig in dat potje van lockout misschien en je praat de hele tijd over Baseball zijn connectie etc.

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op nou jongens… Nederland heeft vrij goede Halo 2 spelers, waarvan er sommige op dit forum rond lopen. In plaats van elkaar constant Noobs te noemen zijn ´we´ (als Nederlandse Halo spelers) er veel meer bij gebaat om elkaar te helpen met tactieken, dan elkaar telkens de grond in te boren.

Dit forum is niet bedoeld om onderlinge ruzies uit te vechten… alvast bedankt! ;)

18. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jensss laat alleen zijn goede potjes zien.

Daarom zal ik ff een paar potjes laten zien waar de "Super Jensss" niet zo goed was _0/

Om hiermaar mee te beginnen: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=239963852&player=jensss

Oewww - 12, zeker pijnlijk:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=238021662&player=jensss

Uit frustratie suicides gaan plegen:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=238006663&player=jensss

Wat ik hier mee probeer te zeggen dat iedereen wel is minder kan spelen, en waarom moet je mensen op een forum afkraken als je allebei dezelfde intresse hebt in het spel spelen.

P.s. je hebt van mij vorige keer 2x achter elkaar hard van mij gewonnen met skirmisch, dus je zal ook wel een betere gamer zijn. Dus je commetaar mag je voor je houden _0/

20. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anderhalve mbit aan upload, maar ik ben zelden de host. Komt waarschijnlijk omdat ik alleen maar laat in de avond (nacht) speel, meestal tegen mensen uit de V.S., en meestal samen met andere NL'ers en UK'ers...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina