1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nou ik vind het gewoon een beetje raar dat je rondschreeuwd dat je clan VET GOED is, laat dan ook een clan zien en niet een gemiddelde clan, komt mischien hard aan maar je geeft echt een slecht beeld zo. Ik zit hier toch ook niet te spammen dat ik vet hard own, en dan nog maar lvl 18 ben (ik zeg maar wat).

En FTM, daar laat je ook wat potjes zien hoor, ts shotguns... Je zou zelf wel beter moeten weten dat skill bij zulke potjes ver te zoeken is.
    En inderdaad, iedereen heeft weleens kutpotjes, ik speel vaak genoeg met slechte mensen maar ik heb dan wel veel plezier, ik gebruik hier nu dus team preview voor. Op een droge manier toch kennis maken met de nieuwe maps en zulke warm up potjes zijn altijd welkom, bij training games quit de helft toch al na een minuut.

Trouwens nog een bug waar ik laatste tijd veel last van heb, als ik word gekilled krijg ik steeds vaker in me beeld dat ik betrayed ben en dat ik dus iemand kan booten, terwijl het dus gewoon een kill van de tegenpartij is. Vage shit :confused:

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    oh god, komt die aan met big team battle. Ja daarmee laat je echt zien wie het snelst de sniper heeft 8) OH BOY YOU GOT SOME SKILL

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jerreby ownt jou dus echt wel sostic! 8)

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    shiiiiiiiiiit, zijn smg skill is om bang van te worden :eek:

6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van dat betrayen heb ik ook. ik heb het meestal in big-team battles.

7. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    WHAHAHAHA jij bent echt te grappig mijn vriend
    Jezus sorry hoor maar jij zet jezelf nu echt voor lul, ik heb me level laten droppen omdat mij het niks boeit een ik zin had om wat te zitten kloten in matchmaking zodat die arrogante Amerikanen boos worden, trouwens in die games had ik me handicap op Severence ofzo... in ieder geval het hoogste dat je kan kiezen.
    dus houd jij je commetaar maar voor je jongen . _0/ _0/

En game op midship:
    Tja zij hadden host en ik sta 1 negatief met 7 assists :{

En ik vind me ook niet super zijn genoeg mensen die van mij winnen ook Nederlanders

PS. me gamertag is jensss en niet Jensss :+ :p
    ennuh hierzo game waar we host waren en ik gewoon serieus speelde:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=239967937&player=jensss
    :+ :+ :+

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet ik *)

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ach ik wil geen ruzie met jou duzz laat maar zitten :+

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels duidelijk gemaakt dat ik ook van jou hou ;) .

En jongens kom op man geen ruzie gaan maken over wie wie ownt. Jerreby mag toch blij zijn dat hij van levels 30 wint, want hij is zelf 26 denk ik ofzo. Voor hem is dat een prestatie. Iedereen speelt op zijn eigen niveau jongens. Voor MasterSpy en jensss is dat niet zo bijzonder want hun spelen op een iets hoger niveau. Maar ga elkaar hier niet op aanvallen. Het is een game jongens, het belangrijkste is is dat je plezier beleeft. Ik ben ook blij dat ik van iemand van Exit Woundz heb gewonnen, maar ik had wel o.a. Kamachi in mijn team. Ik ben ook blij dat ik tegen GTY een tie speelde, maar toen had ik o.a. Airwave NL in mijn team. Maar dan kan ik er nog blij mee zijn.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Begin al weg? Wel eerst 12x dood geweest noem ik niet echt begin........jij wel?

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    * level 35 :p

Ik moet wel zeggen, jij bent de 1e die zegt van goed gedaan _O_

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm...heb het maar weeris een kans gegeven, maar het blijft gewoon een tering verneukt spel! Ongeloofelijk wat een cheaters overal, stomme teringlijers. Laggers, modders, alles kom je gewoon tegen. Bij sommige gasten ben je in 1 seconde dood............wat een neppe shit zeg ik wacht wel tot de update en als het dan niet klaar is dan ga ik gewoon naar Amerika en plant ik een bom in t kantoor van Bungie :p

Double Team zuigt ook zwaar, enigste level dat je krijgt is Lockout. Overigens lijkt het net alsof ik altijd de n00bs van hoge levels in m'n team krijg, en de vijand altijd de betere. Heb het nooit mee als ik in m'n eentje ga spelen.

14. Candyman

Candyman Guest

Jensss nog ff over al dat gedoe he die babyfeeg 35 op rumble pit ofzo heb ik echt 2 keer hard achter elkaar geownd op Rumble Pit jongen toen die 31 was !!

15. Candyman

Candyman Guest

Heey ik ben er weer is een beetjuh laat bij maar Jerhui, bijna iedereen kent hier elkaar man er wordt hier meestal gewoon wat met elkaar gedold moet je weten ;)

16. DonScorpion

DonScorpion Guest

Als je 1 punt achter staat met 3 blokjes word je niet vrolijk en ga je al "opzettelijk" met 1 smg op een vijand af met een sniper (in ons geval)
    Maarja was gewoon ruk potje en houden we nu over op.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2005
  17. Candyman

Candyman Guest

Heey weer een beetjuh laat mare FTM je weet niet waar je het over hebt !!!!
    Je laat potjes zien waar hij handicap en je laat da potje van PHAZE zien waar jensss 1 negatief staat. Ik heb nieuws voor je, die gasten hebben ook nog een 2e account ene daarmee hebben ze met zo'n 100 potjes de 43 mee berijkt dus jensss goed gespeeld man die match maar 1 negatief netjes !!!

18. Candyman

Candyman Guest

Ene ik was er wel laat bij mare ook te vroeg had niet gezien wat die nog meer zij Ooops sorry FTM maatje ;)

19. Candyman

Candyman Guest

Ene over die hackers jah kak aan ranks. Ik wordt er relax vaak gehacked ene ik geniet ervan heb je die kerels al ooit horen praten teering zeg die denken dat ze goed zijn ene heb je er wel eens een verslagen weet je wat voor kick dat geeft heerlijk ene er bestaat ook nog wat anders dan matchmaking ga gewoon gezellig met je maten wat customs spelen man da is ook altijd lachen, invite een gast met een beetjuh humor zoals holo mike die altijd dronken is en je hebt een te vetten custom!! Jongens jullie kunnen zeggen wat jullie willen over dit spel mare ik zie de meeste val jullie wel elke dag online ;) HULDE AAN HALO 2

20. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina