Nou ik vind het gewoon een beetje raar dat je rondschreeuwd dat je clan VET GOED is, laat dan ook een clan zien en niet een gemiddelde clan, komt mischien hard aan maar je geeft echt een slecht beeld zo. Ik zit hier toch ook niet te spammen dat ik vet hard own, en dan nog maar lvl 18 ben (ik zeg maar wat).
En FTM, daar laat je ook wat potjes zien hoor, ts shotguns... Je zou zelf wel beter moeten weten dat skill bij zulke potjes ver te zoeken is.
En inderdaad, iedereen heeft weleens kutpotjes, ik speel vaak genoeg met slechte mensen maar ik heb dan wel veel plezier, ik gebruik hier nu dus team preview voor. Op een droge manier toch kennis maken met de nieuwe maps en zulke warm up potjes zijn altijd welkom, bij training games quit de helft toch al na een minuut.
Trouwens nog een bug waar ik laatste tijd veel last van heb, als ik word gekilled krijg ik steeds vaker in me beeld dat ik betrayed ben en dat ik dus iemand kan booten, terwijl het dus gewoon een kill van de tegenpartij is. Vage shit
Klik om te vergroten...